τεχνικα στοιχεια

Κινητήρας

Τύπος

Αερό – υγρόψυκτος, δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους με γρανάζι επικεφαλής, έναν άξονα εξισορρόπησης και μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρου BMW ShiftCam.

Διάμετρος x Διαδρομή

102.5 mm x 76 mm  

Κυβισμός

1.254 ccm  

Μέγιστη ισχύς

136 HP (100 kW) στις 7.750 σ.α.λ

Μέγιστη ροπή

143 Nm στις 6.250 σ.α.λ

Σχέση συμπίεσης

12,5 :1  

Διαχείριση καυσίμου / κινητήρα

Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου

Έλεγχος εκπομπών

Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU-5

Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση

Μέγιστη ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h  

Κατανάλωση βάσει WMTC στα 100 km

4.75 l/100km  

Εκπομπές CO2 βάσει WMTC

110 g/km  

Τύπος καυσίμου

Αμόλυβδη 95 (RON), προσαρμοστική ρύθμιση ποιότητας καυσίμου (91 έως 98 RON)

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλακτής

Τριφασικός εναλλάκτης 508 W (ονομαστική απόδοση)

Μπαταρία

12 V / 12 Ah, χωρίς απαιτήσεις συντήρησης 

Μετάδοση κίνησης

Συμπλέκτης

Υγρός συμπλέκτης με λειτουργία Anti-Hopping, υδραυλική ενεργοποίηση

Κιβώτιο ταχυτήτων

Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με ελικοειδή οδόντωση και συγχρονιζέ

Δευτερεύουσα μετάδοση

Άξονας μετάδοσης κίνησης

Ανάρτηση / φρένα

Πλαίσιο

Πλαίσιο δύο τμημάτων αποτελούμενο από το κύριο πλαίσιο και το βιδωμένο επάνω του το πίσω πλαίσιο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο

Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια

Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, διάμετρος βυθιζόμενου σωλήνα 45 mm

Πίσω ανάρτηση / ελατήρια

Μονόμπρατσο ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο με BMW Motorrad Paralever. Ανάρτηση WAD με απόσβεση εξαρτώμενη από τη διαδρομή, προφόρτιση ελατηρίου ρυθμιζόμενη βαθμιδωτά και υδραυλικά με ροζέτα, ρυθμιζόμενη επαναφορά

Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω

140 mm / 140 mm  

Μεταξόνιο

1.515 mm  

Ίχνος

125.6 mm  

Γωνία τιμονιού

62.3°  

Τροχοί

Χυτό Αλουμίνιο

Ζάντα, εμπρός

3.50'' x 17''  

Διαστάσεις ζάντας, πίσω

5.50'' x 17''  

Ελαστικό, εμπρός

120/70 ZR 17  

Ελαστικό, πίσω

180/55 ZR 17  

Φρένο, εμπρός

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων

Φρένο, πίσω

Μονός δίσκος διαμέτρου 276 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων 

ABS

BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο), με δυνατότητα απενεργοποίησης 

Διαστάσεις / βάρη

Ύψος σέλας

820 mm (ΠΕ χαμηλή σέλα: 760 mm, ΠΕ σέλα Sport: 840 mm)

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη, χωρίς φορτίο

1.840 mm (ΠΕ χαμηλή σέλα: 1.720 mm, ΠΕ σέλα Sport: 1.875 mm) 

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

περίπου 18 l  

Ρεζέρβα

περίπου 4 l  

Μήκος (με λασπωτήρα)

2.165 mm  

Ύψος (με ζελατίνα)

1.300 mm  

Πλάτος (με καθρέφτες)

880 mm  

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση

239 kg

1)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος

460 kg  

Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)

221 kg  

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Βασικός εξοπλισμός

  • ASC
  • 2 Riding modes (Rain, Road)
  • Οθόνη TFT με connectivity
  • HSC (Hill start control)  
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Λήψεις.

Προϊοντικό Έντυπο R 1250 R
PDF   |   0.94 MB   |   English

Σχεδίασε τη δική σου BMW R 1250 R

Επίλεξε το στυλ και το σύνολο του εξοπλισμού σου – στη διαμόρφωση μπορείς να δημιουργήσεις μια BMW R 1250 R όπως ακριβώς τη θέλεις.

διαμορφωσε την δικη σου τωρα
spinner