Η BMW R 18 Classic

Εμβληματική. Νοσταλγική. Soulfuel

Η R 18 Classic είναι μια νοσταλγική μοτοσικλέτα Touring. Παραπέμπει στο ξεκίνημα των πρώτων μοτοσικλετών cruiser. Επιπλέον, υιοθετεί τα διαχρονικά χαρακτηριστικά της ιστορίας μας – όπως π.χ. τη λευκή διπλή ρίγα που θα βρεις στην R 18 Classic First Edition. Καρδιά της μοτοσικλέτας είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που κατασκευάσαμε μέχρι σήμερα. Εγγυάται ξεκούραστα ταξίδια και αυθεντική απόλαυση.

Η σχεδίαση της R 18 Classic

Μια μοτοσικλέτα cruiser, εμπνευσμένη από τους θρύλους

Τεταμένη σιλουέτα, λεπτομέρειες υψηλής ποιότητας: Η R 18 Classic έλκει όλα τα βλέμματα επάνω της.

R 18 Classic First Edition

Για την R 18 Classic First Edition αναβιώσαμε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά από την παράδοση της BMW Motorrad: η διπλή λευκή ρίγα και τα χρωμιωμένα στοιχεία εξοπλισμού, μαζί με την πλακέτα και την επιγραφή, κοσμούν την έκδοση First Edition.

R 18 Classic

Το χρώμα Black storm metallic υπογραμμίζει την τεταμένη σιλουέτα της μοτοσικλέτας cruiser.

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά με μια ματιά

Το ρεζερβουάρ καυσίμου σε σχήμα σταγόνας είναι ένα εμβληματικό στοιχείο της ιστορίας μας και τονίζει το χαρακτηριστικό Flyline της R 18 Classic, όπως και ο μακρύς τελικός σιγαστήρας της εξάτμισης. Το ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο περιβάλλει τον μεγάλο κινητήρα, ο οποίος μετατρέπει κάθε χιλιόμετρο σε μια συγκλονιστική εμπειρία.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σέλα με κάθισμα συνεπιβάτη
Βλέπουμε τη διαιρούμενη σέλα με κάθισμα συνεπιβάτη.
Κινητήρας boxer με ωστήρια
Βλέπουμε τον εντυπωσιακό κινητήρα boxer με τα ωστήρια.
Πρόσθετοι προβολείς LED
Βλέπουμε δεξιά και αριστερά από τον κύριο προβολέα τους δύο μικρότερους πρόσθετους προβολείς.
Στηρίγματα ποδιών
Βλέπουμε τα στηρίγματα ποδιών της R 18 Classic.
Ζελατίνα
Βλέπουμε τη ζελατίνα της R 18 Classic.
Στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης, ανοικτός άξονας μετάδοσης, διπλό σωληνωτό πλαίσι
Βλέπουμε τις στρογγυλές απολήξεις εξάτμισης, τον ανοικτό άξονα μετάδοσης και το διπλό σωληνωτό πλαίσιο.
Μαύρο ρεζερβουάρ καυσίμου με διπλή ρίγα και βιδωμένο λογότυπο
Βλέπουμε το μαύρο ρεζερβουάρ καυσίμου με διπλή ρίγα.
Τσάντες σέλας
Βλέπουμε τους μαλακούς σάκους της R 18 Classic.

Κάνε δική σου τη μοτοσικλέτα

Κάνε δική σου τη μοτοσικλέτα

Η ευέλικτη συνολική σχεδίαση της R 18 Classic και ο πλούσιος πρόσθετος εξοπλισμός σού προσφέρουν μέγιστη ελευθερία στη διαμόρφωση. Έχεις τη δυνατότητα να δημιουργήσεις μία μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται απόλυτα στα γούστα σου.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ανακάλυψε τον κινητήρα της R 18 Classic

Η υψηλή ροπή που αποδίδεται από τις χαμηλές στροφές φροντίζει για δυναμικές στιγμές cruising: Ο δικύλινδρος κινητήρας boxer χωρητικότητας 1802 ccm της R 18 Classic είναι ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που κατασκευάσαμε ποτέ. Ένας κινητήρας που θα τον δεις, θα τον ακούσεις και θα τον νιώσεις: Η μέγιστη ροπή των 158 Nm αποδίδεται από τις 3.000 σ.α.λ. Από τις 2.000 έως τις 4.000 σ.α.λ. είναι διαθέσιμα πάνω από 150 Nm ροπής που εξασφαλίζουν τον χαρακτηριστικό τρόπο λειτουργίας των κινητήρων boxer. Στις 4.750 σ.α.λ. ο Big Boxer αποδίδει ισχύ 67 kW (91 hp). Έτσι μπορείς να ξεκινήσεις με ορμή το ταξίδι σου.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
1802
ccm κυβισμός
158
Nm μέγιστη ροπή στις 3.000 σ.α.λ.
690
mm ύψος σέλας
290
km αυτονομία (τουλάχιστον)

3 Χρόνια Εγγύηση

Ride on & on & on.  Σου δίνουμε ένα επιπλέον έτος.

Τώρα όλα τα Μοντέλα, έχουν 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Μάθε περισσότερα

Περισσότερα για το #Soulfuel

#Soulfuel σημαίνει να διατηρείς το πάθος και την περιέργειά σου. Περιμένεις το επόμενο ταξίδι σου με ανυπομονησία.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
spinner