S 1000 RR

από €18.700*
€245 / μήνα με το 3asy Ride**

* Είναι η προτεινόμενη βασική τιμή λιανικής πώλησης βάσει του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου και δύναται να μεταβάλλεται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή ανακοίνωση. Η τιμή περιλαμβάνει τη μοτοσικλέτα στο βασικό της εξοπλισμό καθώς και όλους τους νόμιμους φόρους και τέλη, συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) και του ΦΠΑ (24%). Δεν περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας, έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τέλη κυκλοφορίας. Η τελική τιμή λιανικής πώλησης καθορίζεται ελεύθερα από τους Επίσημους Εμπόρους BMW Motorrad. ** Η μηνιαία δόση έχει υπολογιστεί με το πρόγραμμα 3asy Ride της BMW Financial Services για ενδεικτική αξία οχήματος €18.700, με προκαταβολή €6.171, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,30% (πλέον εισφοράς 0,6% Ν. 128/1975), διάρκεια 32 μήνες, τελευταία μεγάλη δόση €6.171, προστασία δανείου €210, έξοδα φακέλου €190. Συνολικό ποσό πίστωσης €12.739, συνολικό ποσό που πρέπει να καταβάλει ο πελάτης €20.358, ΣΕΠΠΕ 5,74%.

Οι μοτοσικλέτες περιλαμβάνουν στη βασική τους έκδοση μόνο τον εξοπλισμό που απαιτείται από το νόμο (π.χ. ανακλαστήρες βάσει του προτύπου Euro 4). Οι μοτοσικλέτες που απεικονίζονται στις φωτογραφίες σε αυτή την ιστοσελίδα ενδέχεται να διαφέρουν.

Η BMW S 1000 RR.

ενα συμβολο στα superbike.

Η RR οδήγησε σε επανάσταση στην κατηγορία των αγωνιστικών superbike από την αρχή. Στη συνέχεια, η μοτοσικλέτα συνέχισε να αναπτύσσεται, ο δοκιμασμένος σχεδιασμός της τελειοποιήθηκε ακόμη περισσότερο και προστέθηκε η τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Όμως ένας παράγοντας παρέμεινε σταθερός - η εντυπωσιακή καμπύλη ισχύος της RR και, όσον αφορά τις επιδόσεις, είναι ακόμα πρωτοπόρος και σήμερα. Τώρα η S 1000 RR έρχεται με DTC Dynamic Traction Control (δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) στο βασικό εξοπλισμό για ακόμα μεγαλύτερη δυναμική συμπεριφορά και οδική ασφάλεια. Ως αποτέλεσμα, η S 1000 RR παραμένει ένα καθαρόαιμο μεταξύ των σπορ μοτοσικλετών - είτε στο δρόμο είτε στην πίστα. Η καινοτόμος τεχνολογία της σου επιτρέπει να ζήσεις την απόδοσή της με μεγαλύτερη ένταση και αμεσότητα από ποτέ.

Η σχεδιαση της S 1000 RR

Επίλεξε το στυλ σου.

Εκπληκτική εμφάνιση, καθαρή απόδοση ή καθαρόαιμη αγωνιστική: εξαρτάται από εσένα. Η S 1000 RR είναι διαθέσιμη σε τρεις χρωματικές παραλλαγές: Black Storm metallic, Racing Red / Light White και Light White / Lupin Blue metallic / Racing Red.

Racing Red / Light White

Ισχυρή και επιθυμητή: πλήρης με την κόκκινη χρωματική επένδυση των τροχών, η RR τονίζει εδώ τις δυναμικές επιδόσεις της.

Black Storm metallic

Το μαύρο είναι πάντα κομψό και μυστηριώδες

Light White / Lupin Blue metallic / Racing Red

Μαζί με την χρωματική επένδυση των τροχών, αυτή η χρωματική παραλλαγή κατηγορηματικά στηρίζει το αγωνιστικό γονίδιο και τη σύνδεση με την BMW Motorsport.

Η εικόνα του νικητή, ενός καλλιτέχνη ή ενός πολεμιστή.

Η RR είναι η επιτομή του superbike - και αυτό ισχύει και για το σχεδιασμό της επίσης. Με το ευδιάκριτο διχοτομημένο πρόσωπό της και τους ασύμμετρους εμπρός προβολείς, είναι άμεσα αναγνωρίσιμη. Οι κοφτερές γραμμές της δίνουν εικόνα ακραίας σαφήνειας, τα περιγράμματα και τα σχήματά της αλληλοσυμπληρώνονται υπέροχα. Ακτινοβολεί αγάπη για ευθείες και στροφές από μπροστά μέχρι πίσω, και η δίψα της για επιδόσεις υψηλού επιπέδου φαίνεται πολύ εύκολα. Η RR μοιράζεται την επιθυμία για καθαρή επιτάχυνση και ταχύτητα με εσένα.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τετρακυλινδρος εν σειρα κινητηρας

199
HP (146 kW) στις 13.500 σ.α.λ.
999
cc κυβισμός
3,1
s επιτάχυνση 0-100 km/h
208
Βάρος με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμη για οδήγηση
Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας

Νικηφόρα στατιστικά. Τέλεια απόδοση.

Νικηφόρα στατιστικά. Τέλεια απόδοση.

Ο υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας στην S 1000 RR αποδίδει 146 kW (199 hp) στις 13.5000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 113 Nm στις 10.500 σ.α.λ. Εντυπωσιακά στατιστικά που είναι προφανή στους αναβάτες της. Όμως ακόμη και με αυτό το επίπεδο απόδοσης, το στάνταρ DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) εξασφαλίζει σημαντικά μεγαλύτερη ασφάλεια.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βιωσε τον ηχο της S 1000 RR

Τα καλυτερα σημεια της S 1000 RR

Διχοτομημένο πρόσωπο με μεγάλη εισαγωγή αέρα.
Αγωνιστικά τακάκια.
Πιλοτήριο με αναλογικό στροφόμετρο.
BMW ποδιά.
Τυπικό προφίλ βράγχιου.
Ψαλίδι από τις αγωνιστικές πίστες.
Πραγματικά λεπτό.
Σύστημα εξάτμισης

Εγγυημένα μεγαλύτερη απόδοση.

Εγγυημένα μεγαλύτερη απόδοση.

Πολλές λεπτομέρειες σου δίνουν τη δυνατότητα να ζεις την απόδοση της S 1000 RR ακόμη πιο έντονα αλλά και να έχεις ακόμα καλύτερη εποπτική εικόνα των συνθηκών κυκλοφορίας. Οι τρεις τρόποι οδήγησης "Rain", "Sport" και "Race" εξασφαλίζουν άριστο συντονισμό ηλεκτρικού γκαζιού, ABS και ASC, ακόμη και σε διαφορετικές συνθήκες. Το DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) και το ABS, που έρχονται τώρα και τα δύο στο βασικό εξοπλισμό, εξασφαλίζουν ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια πάρα πολύ. Το ηλεκτρικό γκάζι επιτρέπει ώστε η τεράστια δύναμη της μοτοσικλέτας να διανέμεται ακόμα πιο λεπτά και άμεσα.

Με την εξαιρετικά υψηλή ανάλυση, το ταμπλό παρέχει σαφή ένδειξη των επιλεγμένων ρυθμίσεων μαζί με την ταχύτητα του οχήματος και τις στροφές του κινητήρα. Ως αποτέλεσμα έχετε άριστη επισκόπηση των επιδόσεων της RR και των ρυθμίσεών σας κάθε στιγμή.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μια επισκόπηση όλων των τεχνολογικών χαρακτηριστικών.
  • Σύστημα εξάτμισης: βελτιστοποιημένο για τον αναβάτη και την ισχύ.

    Ο πίσω σιγαστήρας διπλής ροής έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη ροπή στο χαμηλό εύρος στροφών του κινητήρα και βελτιώνει τον κύκλο καυσαερίων. Έτσι μειώνεται η πίεση επιστροφής καυσαερίων και αυξάνεται η ισχύς. Το νέο πρότυπο EU-4 και το πρότυπο θορύβου ικανοποιούνται χωρίς απώλειες στην απόδοση.
  • Δυναμικός έλεγχος απόσβεσης (DDC): διαμορφώνεται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

    Ο δυναμικός έλεγχος απόσβεσης DDC (Dynamic Damping Control) προσαρμόζει την ηλεκτρονική ρύθμιση πλαισίου με τον καλύτερο τρόπο στις συνθήκες της διαδρομής σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ανά διαστήματα 10 χιλιοστών του δευτερολέπτου η μονάδα ελέγχου DDC επεξεργάζεται πλήθος πληροφοριών όπως η πρόσφυση, η κλίση της μοτοσικλέτας και η απόκριση της απόσβεσης. Προς όφελος του αναβάτη, η RR διαθέτει το βέλτιστο set-up για την καλύτερη απόσβεση στο στάδιο της συμπίεσης και της αποφόρτισης κάθε στιγμή. Έτσι οι συμβιβασμοί στις ρυθμίσεις της ανάρτησης ανήκουν πια στο παρελθόν.

  • Δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης (DTC): τέλεια προσαρμογή ακόμη και σε κλίση.

    Ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC (Dynamic Traction Control) που πλέον προσφέρεται στο βασικό εξοπλισμό, έχει σημαντική συνεισφορά στη δυναμική οδήγηση υψηλού επιπέδου και στην εξαιρετική οδική ασφάλεια. Ιδιαίτερα κάτω από μεταβαλλόμενες συνθήκες οδήγησης, σε επιφάνειες με χαμηλό βαθμό προσκόλλησης και σε περιπτώσεις ξαφνικών αλλαγών στους συντελεστές τριβής, ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC παρέχει ανεκτίμητη βοήθεια. Το σπινάρισμα του πίσω τροχού ανιχνεύεται μέσω των αισθητήρων του ABS και του γυροσκοπικού αισθητήρα, προσαρμόζοντας το σύστημα ελέγχου του κινητήρα για την καλύτερη δυνατή πρόσφυση. Το DTC εντοπίζει επίσης την κλίση της μοτοσικλέτας και την λαμβάνει υπόψη στη ρύθμιση. Το DTC έχει τη βέλτιστη ρύθμιση για τον χρησιμοποιούμενο τρόπο οδήγησης. Σε συνδυασμό με τους τρόπους οδήγησης Pro, η διόρθωση DTC +/- επιτρέπει εξατομικευμένη ρύθμιση του ελέγχου πρόσφυσης σε διαφορετικές συνθήκες πρόσφυσης. Το DTC συνδυάζεται ξεχωριστά με κάθε έναν από τους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη ασφάλεια οδήγησης κάθε στιγμή.

  • Πλαίσιο: η ευκινησία και η πρόσφυση έχουν τελειοποιηθεί.

    Με τον ιδανικό συνδυασμό, στρίψιμο τιμονιού 66,5 °, μεταξόνιο 1.438 mm, και σημείο στρέψης ψαλιδιού, επιτυγχάνεται ο βέλτιστος συνδυασμός ευελιξίας και κατευθυντικής ευστάθειας. Το πλαίσιο της S 1000 RR είναι επίσης ευθυγραμμισμένο στην καθαρή απόδοση οδήγησης. Η γεωμετρία της ανάρτησης προσφέρει στον αναβάτη εξαιρετική αίσθηση του μπροστινού μέρους. Το υψηλό επίπεδο ευελιξίας, εύκολου χειρισμού, μηχανικής πρόσφυσης στον πίσω τροχό και η απόκριση στο όριο εύρους του πίσω τροχού απλά υπογραμμίζουν την έντονη εμπειρία οδήγησης της S 1000 RR.
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro (shift assistant Pro): αλλαγή ταχυτήτων από το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

    Η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro (shift assistant Pro) είναι ένα χαρακτηριστικό γνωστό και αγαπημένο από τους αναβάτες αγώνων. Με λειτουργία παρεμβολής που επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων προς τα πάνω ή προς τα κάτω χωρίς συμπλέκτη. Που σημαίνει ότι κρατάς πάντα σταθερά το τιμόνι. Επιπλέον η επιβάρυνση στον πίσω τροχό από την αλλαγή ταχύτητας μειώνεται σημαντικά, οδηγώντας σε καλύτερη διατήρηση της κατεύθυνσης. Τέλος, η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro μειώνει το χρόνο της αλλαγής. Θα το αγαπήσεις – και όχι μόνο όταν είσαι εντός των ορίων.

  • Σφυρήλατες ζάντες: από την πίστα αγώνων στο δρόμο.

    Τα ελαστικά και οι τροχοί καθορίζουν την επαφή με την επιφάνεια του δρόμου. Αυτό που ταιριάζει καλύτερα: οι HP σφυρήλατες ζάντες είναι διαθέσιμες ως προαιρετικός εξοπλισμός και έρχονται με έγκριση τύπου οχήματος. Οι διαστάσεις είναι: SP C 120/70 ZR 17 εμπρός και SP 200/55 ZR 17 πίσω. Δεν χρειάζεται να ειπωθεί ότι ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης (DTC) που είναι πλέον στάνταρ είναι ρυθμισμένος με ακρίβεια στη διάσταση των ελαστικών έτσι ώστε να λειτουργούν όσο το δυνατόν καλύτερα όταν ορμάς εμπρός.

  • Riding Modes / Riding Mode Pro: για κάθε διαδρομή, για κάθε αναβάτη

    Τα Riding Modes "Rain", "Sport" και "Race" με ABS είναι στάνταρ στη νέα S 1000 RR. Οι τρόποι "Slick" και "User" μπορούν να προστεθούν με τον τρόπο οδήγησης Pro ως προαιρετικό εξοπλισμό. Ο τρόπος "User" σου επιτρέπει να ορίζεις διαφορετικές ρυθμίσεις DDC. Με αυτό τον τρόπο, μπορείς να επιλέξεις και να δοκιμάσεις δύο διαφορετικές "ρυθμίσεις του πλαισίου" (της ανάρτησης) ενώ οδηγείς, με το πάτημα ενός κουμπιού.

  • Οθόνη: περισσότερα με μια ματιά.

    Το ταμπλό οργάνων της S 1000 RR παρέχει σαφή ένδειξη των επιλεγμένων ρυθμίσεων μαζί με την ταχύτητα του οχήματος και τις στροφές του κινητήρα με εξαιρετικά υψηλή ανάλυση για ακριβή και ταχύτατη πληροφόρηση. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε επίσης να δείτε τις ακόλουθες τιμές και λειτουργίες: ρύθμιση για DDC και πίστα αγώνων, γωνία κλίσης, μείωση DTC, χρονόμετρο και καθυστέρηση ABS σε m/s².

Μεγαλυτερη αποδοση.

Ειδικός εξοπλισμός και αξεσουάρ.

Εξασφαλίζεις στον εαυτό σουτο αποφασιστικό πλεονέκτημα: ζήσε ακόμη περισσότερα σε κάθε στιγμή οδήγησης με τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα HP και την πλούσια γκάμα ειδικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad.

Μαθε περισσοτερα

Στο Isle of man με την S 1000 RR

Michael Dunlop

Ιστορική τριπλή νίκη για την BMW Motorrad.

Αξεσουαρ για την S 1000 RR

Δυνατη εμφανιση στο δρομο