S 1000 RR

€20.000* (Αναμένεται)
€262 / μήνα με το 3asy Ride**

* Είναι η προτεινόμενη βασική τιμή λιανικής πώλησης βάσει του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου και δύναται να μεταβάλλεται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή ανακοίνωση. Η τιμή περιλαμβάνει τη μοτοσικλέτα στο βασικό της εξοπλισμό καθώς και όλους τους νόμιμους φόρους και τέλη, συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) και του ΦΠΑ (24%). Δεν περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας, έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τέλη κυκλοφορίας. Η τελική τιμή λιανικής πώλησης καθορίζεται ελεύθερα από τους Επίσημους Εμπόρους BMW Motorrad. ** Η μηνιαία δόση €262 έχει υπολογιστεί με το πρόγραμμα 3asy Ride της BMW Financial Services για ενδεικτική αξία οχήματος (S 1000 RR) €20.000, με προκαταβολή €6.600, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,3%, πλέον εισφοράς 0,6% Ν. 128/75, διάρκεια 32 μήνες, τελευταία μεγάλη δόση €6.600, προστασία δανείου €225, έξοδα φακέλου €190. Συνολικό ποσό πίστωσης €13.625, συνολικό ποσό καταβολής €21.760, ΣΕΠΠΕ 5,69%.

Οι μοτοσικλέτες περιλαμβάνουν στη βασική τους έκδοση μόνο τον εξοπλισμό που απαιτείται από το νόμο (π.χ. ανακλαστήρες βάσει του προτύπου Euro 4). Οι μοτοσικλέτες που απεικονίζονται στις φωτογραφίες σε αυτή την ιστοσελίδα ενδέχεται να διαφέρουν.

Η BMW S 1000 RR.

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ SUPERBIKE.

Πάντα σκληρά στο όριο και σε αναζήτηση της ιδανικής γραμμής οδηγείς με 152 kW (207 PS). Μια απίστευτη ισχύς ωθεί την RR σου στην κορυφή - με μέγιστη ροπή 113 Nm στα 11.000 U/min και καμπύλη ροπής τουλάχιστον 100 Nm σε μια περιοχή αριθμού στροφών από 5.500 έως 14.500 U/min.  Δέκα χρόνια αφότου η πρώτη γενιά RR γοήτευσε τον κόσμο των μοτοσικλέτών, μπαίνουμε στο επόμενο επίπεδο απόδοσης. Την ίδια στιγμή, έχουμε επεξεργαστεί κάθε εξάρτημα της RR, από μπροστά μέχρι πίσω. Το αποτέλεσμα: μικρότερο βάρος και αισθητά υψηλότερη απόδοση. Είσαι έτοιμος για την pole-position και τη νίκη; Η RR σε περιμένει.

Η σχεδιαση της RR

Επίλεξε χρώμα.

Προσάρμοσε τη νέα σου RR στις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου: Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στην απόχρωση Motorsport και Racing Red.

Motorsport

Δέσμευση αγωνιστικής παράδοσης με το χρώμα Motorsport: Οδηγάς μία μοναδική μοτοσικλέτα με έντονο αγωνιστικό και δυναμικό χαρακτήρα.

Racing Red

Με το χρώμα Racing Red σε αναγνωρίζουν όλοι: αυτό το superbike έχει αγωνιστικά γονίδια και είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε αντίπαλο.

3 Χρόνια Εγγύηση.

Ride on & on & on. Σου δίνουμε ένα επιπλέον έτος. 

Τώρα όλα τα Μοντέλα 2019, έχουν 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Μάθε περισσότερα

Σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις.

Το διαπιστώνεις με την πρώτη ματιά: μπροστά σου βρίσκεται η μοτοσικλέτα υψηλής απόδοσης. Κάθε αξεσουάρ της RR σχεδιάζεται ώστε να αποδίδει τα βέλτιστα από αυτή. Ακόμη και η διάταξη πλαισίου, συμπεριλαμβανομένης της νέας τεχνολογίας ανάρτησης, καθιστά την RR ελαφρύτερη και ακριβέστερη. Επιπλέον, η εργονομική θέση της σέλας είναι ασύγκριτη λόγω του τροποποιημένου πλαισίου και του σχεδιασμού επένδυσης. Οι προβολείς LED της δίνουν μια απόλυτα δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Οι εμπρόσθιοι δείκτες περιπλανούνται από την επένδυση στον πίσω καθρέφτη, πράγμα που όχι μόνο δείχνει αισθητικά όμορφο, αλλά βελτιώνει και την ορατότητα. Στην οπίσθια όψη, η RR κυριαρχείται από την άποψη του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας: το "all-in-one" είναι το σύνθημα εδώ. Πέρα από τον φωτισμό της πινακίδας κυκλοφορίας,  περιλαμβάνονται και φλας LED, πίσω φώτα και φώτα φρένων.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έτοιμη για την πίστα.

 

Όταν πρόκειται για κορυφαίες επιδόσεις, η RR είναι ο καλύτερος σύντροφος. Όχι μόνο στον δρόμο, αλλά και στην πίστα. Με μερικές περιστροφικές χειρολαβές, αποσυναρμολογείς τόσο τον πίσω καθρέφτη όσο και το σύνολο πινακίδων κυκλοφορίας και την μετατρέπεις σε αγωνιστική μοτοσικλέτα.

 

Το προαιρετικά διαθέσιμο πακέτο M καθιστά την RR ως την απόλυτη αγωνιστική μοτοσικλέτα. Εδώ το βάρος μειώνεται και πάλι κατά περίπου 3,5kg έως 193,5kg. Πέρα από την βαφή Motorsport, τους τροχούς από άνθρακα Μ, την μπαταρία M, την σέλα M και το κέντρο περιστροφής ταλάντωσης M, διατίθενται και τα Pro Riding Modes με τις λειτουργίες Race Pro 1-3 και τα συστήματα ηλεκτρονικής βοήθειας, όπως DTC +/- Shift , ABS, ρυθμίσεις κινητήρα, έλεγχος τροχών, ολίσθησης και πολλά άλλα.

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

τετρακυλινδρος ΣΕ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

207
HP (152 kW) στις 13.500 σ.α.λ
100
Nm (min) από 5.500 μέχρι 14.500 σ.α.λ
193,5
kg κατά DIN (με το πακέτο Μ)
14.600
max σ.α.λ
Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος σε σειρά κινητήρας

Τέσσερις κύλινδροι και μία ασυναγώνιστη απόδοση.

Τέσσερις κύλινδροι και μία ασυναγώνιστη απόδοση.

Ο ολοκαίνουριος εξελιγμένος τετρακύλινδρος κινητήρας αποτελεί το σύστημα ισχύος της νέας RR. Όχι μόνο η μέγιστη απόδοση αυξήθηκε στα 152 kW (207 hp) στις 13.500 U/min, αλλά βελτιστοποιήθηκε και η καμπύλη ροπής. Και αυτό χάρη στη νέα τεχνολογία BMW ShiftCam, η οποία επιλέγει τον χρόνο ανοίγματος της βαλβίδας και την ανύψωση της βαλβίδας με εκκεντροφόρο, έτσι ώστε ακόμη και σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες να κυμαίνεται σημαντικά μεγαλύτερη ροπή και απόδοση.

Επιπλέον, πολλά άλλα εξαρτήματα προσαρμόστηκαν για την περαιτέρω βελτιστοποίηση του βάρους, του χώρου και του σχεδιασμού. Αυτά περιλαμβάνουν μια νέα ιδέα συγχρονισμού, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου με κοίλο τρύπημα και έναν βελτιωμένο και αυτοενισχυμένο, αντιολισθητικό συμπλέκτη λουτρό ελαίου πολλαπλών δίσκων (-20N). Ο κινητήρας έχει γίνει 4 κιλά πιο ελαφρύς, γεγονός που βελτιώνει τόσο τον χειρισμό όσο και την εργονομία. Αυτό μπορείς να το διαπιστώσεις με την πρώτη δοκιμή στη σέλα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

βιωσε τον ηχο της RR

Τα καλυτερα σημεια της RR

Πίσω τμήμα
Η νέα γενιά Dynamic Damping Control (DDC).
Οθόνη TFT 6.5"
Multi-control.
Τροχοί από άνθρακα.
Φώτα LED.
Σέλα M.
Ταλάντωση πλαισίου.
Τα καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά με μία ματιά.
  • Ήδη από την πρώτη επιτάχυνση η μοτοσικλέτα σε αιχμαλωτίζει ακόμα και σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες περιστροφής, με εξαιρετική καμπύλη ροπής στρέψης. Αυτό οφείλεται κυρίως στην τεχνολογία BMW ShiftCam. Στην περίπτωση αυτή, οι βαλβίδες εισαγωγής ελέγχονται, όπως κρίνεται απαραίτητο, μέσω ενός εκκεντροφόρου άξονα. Ανάλογα με την ταχύτητα περιστροφής, ο χρόνος ανοίγματος της βαλβίδας και η διαδρομή βαλβίδας ρυθμίζονται ώστε να εξασφαλίζουν την καλύτερη απόδοση για σένα και την RR σου. 

  • Η RR διαθέτει ABS και ABS Pro, ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης Rain, Road, Dynamic Race ή Race Pro 1-3. Έτσι αποφασίζεις αν η μοτοσικλέτα σου είναι στον δρόμο με τη μέγιστη σταθερότητα ή την υψηλότερη δυνατή απόδοση. 

  • Είτε σε δρόμο είτε σε πίστα αγώνων, αυτή η λειτουργία είναι απαραίτητη. Επειδή με την βασική υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro με λειτουργία Blipper αλλάζεις ταχύτητα χωρίς να πιέζεις τον συμπλέκτη πάνω και κάτω. Έτσι, μπορείς να συγκεντρωθείς απόλυτα στη διαδρομή. Ταυτόχρονα, οι επιδράσεις αλλαγής φορτίου στο αυτοκινούμενο πλαίσιο και τον πίσω τροχό έχουν μειωθεί στο ελάχιστο. Αποτέλεσμα: Είσαι γρηγορότερος, πιο σταθερός, με υψηλότερη επίδοση και περισσότερο χώρο στην οδήγηση. 

  • Η RR είναι εξοπλισμένη (προαιρετικά) με την επόμενη γενιά DDC. Η ηλεκτρονική βαλβίδα διατάσσεται παράλληλα με τη μηχανική βαλβίδα. Εάν είναι απαραίτητο, η απόσβεση μειώνεται ή αυξάνεται σε 10ms μέσω αυτής της γραμμής παράκαμψης. Είτε στον δρόμο είτε στην πίστα αγώνα, διαθέτεις πάντα τη βέλτιστη απόσβεση. Η βάση τόρμου μπορεί να ρυθμιστεί χειροκίνητα. 

  • Οι προβολείς LED δίνουν στο RR τη νέα, αδιαμφισβήτητη, σπορ, επιθετική εμφάνιση που της χρειάζεται. Αυτό ισχύει όχι μόνο για τους εμπρόσθιους προβολείς, οι οποίοι έχουν μετακινηθεί από την επένδυση στον πίσω καθρέφτη της νέας RR, αλλά και για το πίσω μέρος, όπου τα φλας, τα φώτα φρένων και τα πίσω φώτα συνδυάζονται όλα σε ένα.  

  • Το ορόσημο στα Superbikes: η οθόνη TFT της RR. Με 6,5 ίντσες έχεις την πλήρη εικόνα. Επιλέγεις μεταξύ της οθόνης Pure-Ride-Screen με μειωμένη ένταση ή μιας από τις τρεις οθόνες Core-Ride-Screen με επιπλέον σημαντικές πληροφορίες. Τα πάντα υπό έλεγχο με το Multicontroller: απλά κάνε scroll down στο μενού της οθόνης TFT 6,5 "και απόκτησε πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες και ρυθμίσεις, χωρίς να πάρεις τα χέρια σου από το τιμόνι. Έτσι, έχεις τον πλήρη έλεγχο. 

  • Η RR με βάρος 197 κιλά είναι όχι μόνο ελαφρύτερη, αλλά διαθέτει και την καλύτερη εργονομία. Έχουν γίνει αλλαγές στο πλαίσιο, το ρεζερβουάρ, την σέλα, το πίσω μέρος και στα ποδηστήρια για περισσότερη υποστήριξη, ελευθερία κινήσεων, περισσότερη ανάδραση και καλύτερο κλείσιμο γονάτων.

    Η αλληλεπίδραση του κατεργασμένου στηρίγματος για τα πόδια και του νέου εργονομικού τιμονιού με την σέλα Μ σου προσφέρει, πέρα από μεγαλύτερη ανάδραση, μια ξεκούραστη διαδρομή και σου επιτρέπει να οδηγείς για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, εστιάζοντας σε πιο γρήγορους χρόνους.  

  • Η νέα RR είναι εξοπλισμένη με πλαίσιο ταλάντωσης αλουμινίου και σου προσφέρει - όπως είναι γνωστό από τους αγώνες - καλύτερη κατανομή ισχύος και λιγότερη αντίδραση αυτοκινούμενου πλαισίου, όταν επιταχύνεις. Αυτό δίνει μεγαλύτερο πλεονέκτημα στα ελαστικά. Η σειρά αποσβεστήρων κραδασμών της νέας RR είναι τώρα πιο μακριά από τον κινητήρα και επομένως λιγότερο εκτεθειμένη στη θερμότητα. Επιπλέον, έχει εγκατασταθεί ένα μεγαλύτερο έμβολο αποσβεστήρα.  

  • Ήδη με την standard σέλα καταλαβαίνεις αμέσως την διαφορά: Εδώ υπάρχει μια τέλεια ανάδραση. Αυτό επιτρέπει όχι μόνο την ελευθερία κινήσεων κατά την οδήγηση, αλλά και τη βέλτιστη επαφή με τη μοτοσικλέτα. Το κανονικό ύψος σέλας είναι 824 mm και η στροφή βήματος είναι 1.829 mm.
    Πέρα από την standard σέλα, υπάρχει και η προαιρετική σέλα M για τη νέα RR. Το ανθεκτικό σε ολίσθηση κάλυμμα και ο σκληρότερος αφρός εξοικονομούν ενέργεια σε επιτάχυνση και δυνατό φρενάρισμα και φέρνουν μεγαλύτερη σταθερότητα στη μοτοσικλέτα. Η σέλα Μ είναι μέρος του πακέτου Μ. Ως spezial προαιρετικός εξοπλισμός, διατίθεται σε τρία ύψη (814 mm, 824 mm και 849 mm).

  • Τόσο γρήγορα μετατρέπεις την RR σου από μοτοσικλέτα δρόμου σε αγωνιστική μοτοσικλέτα: βγάζεις από το σύνολο πινακίδας κυκλοφορίας και από τα φλας LED τα ενσωματωμένα πίσω φώτα και τα φώτα πινακίδας κυκλοφορίας. Το μεγάλο πλεονέκτημα εδώ: Με περιστροφικές χειρολαβές, μπορείς να τοποθετήσεις την πινακίδα και τον φωτισμό και να είσαι έτοιμος για την πίστα σε πολύ λίγο χρόνο.  

  •  

    Η RR διαθέτει τέσσερα βασικά Riding Modes: RAIN, ROAD, DYNAMIC και RACE. Και τα τέσσερα είναι τέλεια προσαρμοσμένα στις ανάγκες σου και παρέχουν μεγαλύτερη απόδοση ή περισσότερη σταθερότητα και ασφάλεια, σύμφωνα με κάθε επιθυμία. Ειδικά οι οδηγοί αγώνων δρόμου παίρνουν την αξία των χρημάτων τους με τον προαιρετικό εξοπλισμό Riding Modes Pro. Οι συμπεριλαμβανόμενες λειτουργίες RACE Pro 1, RACE Pro 2 και RACE Pro 3 μπορούν να προσαρμοστούν ξεχωριστά στον κινητήρα (απόκριση γκαζιού), το φρένο κινητήρα, τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC), τον έλεγχο τροχών (DTC), το ABS και το ABS Pro - Επιτυγχάνεις, έτσι, την καλύτερη δυνατή απόδοση σε κάθε πίστα. 

     

Τεχνική για μέγιστη απόδοση σε κάθε κατάσταση οδήγησης.

 

Η RR εξασφαλίζει υψηλές επιδόσεις πρόσφυσης: Τα τέσσερα βασικά Riding Modes RAIN, ROAD, DYNAMIC και RACE σου προσφέρουν πολυάριθμους τρόπους οδήγησης σε διάφορες συνθήκες. Με τον προαιρετικό εξοπλισμό των Riding Modes Pro μπορείς να δημιουργήσεις έναν μοναδικό κόσμο με τις τρεις πρόσθετες λειτουργίες RACE PRO 1, RACE PRO 2 και RACE PRO 3, με το Launch Control, το Pitlane Limiter, το HSC Pro (Hill Start Control Pro) και τον DBC (Dynamic Brake Control). Με το Multicontroller μπορείς να διαμορφώσεις την ακόλουθη ρύθμιση μέσω της οθόνης πλήρους χρώματος TFT 6,5 ": την απόκριση γκαζιού, συμπεριλαμβανομένης της γραμμής κινητήρα, τη ροπή φρεναρίσματος του κινητήρα, τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC), συμπεριλαμβανομένου του ελέγχου τροχού, του ABS και του DDC (Dynamic Damping Control). Με το πλήκτρο μπορείς να προσαρμόσεις τις ρυθμίσεις κατά την οδήγηση μέσω του DTC +/- Shift. Χάρη στην τελευταία τεχνολογία αισθητήρων 6 αξόνων και τη στιγμιαία οδήγηση προς τα εμπρός, η υποστήριξη DTC είναι ιδιαίτερα ομαλή και αποδοτική. Η εμπλοκή εξαρτάται από τη δίοδο, την ταχύτητα και την κλίση.

Με τον DTC νέας γενιάς επιτυγχάνεται πιο αποτελεσματικός, αποδοτικός και ασφαλέστερος έλεγχος πρόσφυσης και κατά συνέπεια ακόμα περισσότερη απόδοση. 

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη μετάδοση ισχύος.

Περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη μετάδοση ισχύος.

Η νέα RR είναι το μόνο Superbike,με αλουμινένιο πλαίσιο ταλάντωσης, το οποίο ως τώρα ήταν γνωστό μόνο από τις αγωνιστικές πίστες. Η μείωση του βάρους κατά 0,3 kg προκαλεί σημαντική μείωση της μη αναρτώμενης μάζας και σημαντικά μικρότερη δημιουργία αυτοκινούμενου πλαισίου κατά την επιτάχυνση. Επιπλέον, ο αποσβεστήρας, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί στο στάδιο συμπίεσης και οχήματος καθώς και στη βάση ανάρτησης, τοποθετείται μακρύτερα από τον κινητήρα και έτσι εκτίθεται σε λιγότερη θερμότητα. Αυτό έχει σημαντικά πλεονεκτήματα για το αμορτισέρ. Αλλάζοντας τη σχέση ταχυτήτων αποσβεστήρα κρούσεων από 1.9: 1 σε 1.65: 1 και το μεγαλύτερο έμβολο αποσβεστήρα, θα μπορούσε να επιλεγεί με μικρότερη σταθερά ελατηρίου. Αυτή η ελαχιστοποίηση τριβής αυξάνει την άνεση και την απόδοση, καθώς η συσσώρευση ενέργειας στον αποσβεστήρα γίνεται γρήγορα και με ακρίβεια. Το όλο σύστημα είναι, επομένως, πολύ πιο κατάλληλο για τα ελαστικά. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τέλεια απόσβεση σε όλες τις διαδρομές.

Τέλεια απόσβεση σε όλες τις διαδρομές.

Με τον προαιρετικό εξοπλισμό Dynamic Damping Control (DDC), αναπτύχθηκε πρόσφατα η φιλοσοφία ελέγχου του ηλεκτρονικού πλαισίου καθώς και η συνιστώσα μηχανικής απόσβεσης. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για δρόμο ή για πίστα, η ηλεκτρονική βαλβίδα παρέχει πάντα τη μέγιστη απόσβεση, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τον σκοπό χρήσης. Διατάσσεται παράλληλα με τη μηχανική βαλβίδα. Εάν είναι απαραίτητο, η απόσβεση μειώνεται ή αυξάνεται σε 10ms μέσω αυτής της γραμμής παράκαμψης. Η πλωτή νέα, ανοδιώμενη μπιέλα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη. Εάν απαιτείται, το πακέτο δίσκου μπορεί επίσης να προσαρμοστεί από ειδικούς αυτοκινούμενου πλαισίου.

Με τη βοήθεια ενός αισθητήρα ευθείας πορείας, η περόνη ελέγχεται επίσης από τον DDC. Η απόσβεση είναι συνολική και ρυθμίζεται στο στάδιο οχήματος και συμπίεσης. Κατ'ανάγκη, η βάση τόρμου μπορεί να μεταβάλλεται χειροκίνητα. 

 

 

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στοιχεια & εξοπλισμος

Απόδοση που μπορείς να νιώσεις.

Η RR δεν φοβάται καμία πρόκληση. Αυτό αποδεικνύεται όχι μόνο από τον σπορ σχεδιασμό της, αλλά και την τεχνολογία που διαθέτει.

Στοιχεια & εξοπλισμος

Ελκυστικη & Σπορ

Φόρμα ProRace

Η ProRace είναι η αγωνιστική φόρμα που ταιριάζει απόλυτα με την RR. Με μέγιστη ελευθερία κινήσεων και χαρακτηριστικά ασφαλείας που χρειάζεσαι στους αγώνες ταχύτητας. Φέρε την ProRace στα μέτρα σου και φτιάξε την στη διαμόρφωση όπως τη θέλεις.  

μαθε περισσοτερα

Μοναδικη εμφανιση στο δρομο.

περισσοτερα μοντελα