Η BMW S 1000 RR
Η RR είναι τώρα ακόμα πιο εστιασμένη, ακόμα πιο ακριβής και προσανατολισμένη στις καθαρές επιδόσεις. Για όλους εκείνους που απαιτούν όλο και περισσότερα. Από τον εαυτό τους. Από κάθε γύρο. Και από την RR τους. Πάντα στο πνεύμα του #NeverStopChallenging. Διότι ακριβώς εκεί που κινείται πάντα η RR , η ηγετική θέση είναι εργασία ακριβείας. Για τον λόγο αυτό, ενισχύσαμε και βελτιώσαμε την RR σε σημαντικούς τομείς: από τον νέο αισθητήρα γωνίας τιμονιού με Brake Slide Assist και το Slide Control, καθώς και την ενσωμάτωση εξαρτημάτων M, μέχρι τις βελτιώσεις στο ηλεκτρονικό σύστημα και τις ενέργειες για τη μετατροπή της μοτοσικλέτας στην πίστα. Και όλα αυτά με έναν ξεκάθαρο στόχο – νέες pole position.
Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του superbike
























Αδύνατον να τη φανταστεί κανείς εκτός πίστας – ούτε και την RR
Αδύνατον να τη φανταστεί κανείς εκτός πίστας – ούτε και την RR
Τα Winglet από σύνθετο πλαστικό παράγουν μέχρι και 17,1 kg σε αεροδυναμική μετάδοση κίνησης 300 km/h, ανάλογα με την ταχύτητα. Αυτή η πίεση προς τα κάτω εξουδετερώνει την κλίση του Wheelie κατά την επιτάχυνση: Το πιρούνι διατηρεί επαφή με το έδαφος και το DTC χρειάζεται να επεμβαίνει λιγότερο. Με αυτόν τον τρόπο, μετατρέπεις την ισχύ κίνησης αισθητά και ακόμη πιο άμεσα σε επιτάχυνση.
Περισσότερες επιδόσεις στην οθόνη
Περισσότερες επιδόσεις στην οθόνη
Μετά τους γύρους στην πίστα περιμένει ο διάδρομος των πιτ: Μετά την απενεργοποίηση/ενεργοποίηση της ανάφλεξης εμφανίζεται τώρα πάντα η τελευταία οθόνη. Με αυτόν τον τρόπο παραμένεις συγκεντρωμένος στο πρόγραμμά σου. Ανάλογα με την προτίμηση, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ μιας οθόνης Pure Ride Screen και τριών διαφορετικών Core Screen. Με κρύο κινητήρα εμφανίζεται ο μέγιστος κατάλληλος αριθμός στροφών. Με το φλας αλλαγής ταχύτητας αναβοσβήνει τώρα εμφανώς πιο ευδιάκριτα ολόκληρο το στροφόμετρο. Και στο σημείο Ρυθμίσεις διαβάζεις χάρη στην ευκρινέστερη απεικόνιση στην οθόνη TFT την εργοστασιακή ρύθμιση των συστημάτων υποβοήθησης – για παράδειγμα ABS Pro, DTC ή DDC – τώρα ακόμα πιο γρήγορα.
Το πάθος σιγάζει στην καρδιά – όταν σιγάζει
Απόλυτο πάθος: Στον εντυπωσιακό τετρακύλινδρο κινητήρα BMW ShiftCam της RR, δώσαμε ξανά στοιχεία από όλες τις εμπειρίες από την πίστα: αύξηση της ισχύος κατά 3 PS σε 210 PS (154 kW). Το Airbox της M RR φροντίζει για ιδιαίτερα καλή ροή του αέρα και καλύτερη αλλαγή φορτίου. Και οι κυλινδροκεφαλές με τη νέα γεωμετρία αυλών και τις ενισχυμένες βάσεις εδράνων προέρχονται από την M RR. Βελτιώσαμε επίσης την υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro του βασικού εξοπλισμού. Τώρα επιτρέπει και διαδικασίες αλλαγής ταχυτήτων μέσω του ανεβάσματος ταχύτητας σε λειτουργία ώσης και του κατεβάσματος ταχύτητας σε λειτουργία ώσης. Και φροντίζει για βελτιωμένη απόσβεση αλλαγής φορτίου – για μεγαλύτερη ακρίβεια στην αλλαγή ταχυτήτων. Ακόμα και ο αλυσοτροχός έχει τώρα περισσότερα δόντια: όπως και στην M RR, διαθέτει πλέον 46 αντί για 45 δόντια – για μεγαλύτερη δύναμη επιτάχυνσης στην ευθεία.
Συνθήκες πλαισίου – στην κυριολεξία
Συνθήκες πλαισίου – στην κυριολεξία
Εργασία ακριβείας για περισσότερη ανάδραση και ακρίβεια στην οδήγηση: Το κιτ M Chassis με αύξηση ύψους πίσω τμήματος και ρυθμιζόμενο σημείο περιστροφής ψαλιδιού περιλαμβάνεται τώρα στον βασικό εξοπλισμό. Οι εγκοπές του πλαισίου παρέχουν μεγαλύτερη ευελιξία στις πλευρές. Κάναμε επίπεδη τη γωνία κάστερ κατά 0,5° σε 66,4° και μειώσαμε τη μετατόπιση στη γέφυρα πιρουνιού κατά 3 mm σε 26,5 mm: για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στόχου του μπροστινού τροχού. Και η αφαίρεση του πίσω τροχού απλοποιήθηκε πρακτικά χάρη στα χιτώνια αξόνων και στις βελτιστοποιήσεις στο σύστημα φρένων. Μπορείς τώρα να επιλέξεις την απόσβεση του DDC Road, Dynamic καιRace στο Race Pro 1 έως 3. Έτσι μπορείς να οδηγείς με τις ρυθμίσεις Race Pro 1 έως 3 στον επαρχιακό δρόμο με απόσβεση εντός δρόμου.
Το κυνήγι των στροφών επαναπροσδιορίζεται
Το κυνήγι των στροφών επαναπροσδιορίζεται
Το πρόγραμμα οδήγησης Pro (προαιρετικός εξοπλισμός) και ο αισθητήρας γωνίας τιμονιού που τοποθετείται για πρώτη φορά κάνουν εφικτές δύο λειτουργίες: το Brake Slide Assist για την επιβράδυνση και το DTC Slide Control για την επιτάχυνση. Με τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού προσδιορίζεται η γωνία ολίσθησης και με βάση αυτή το DTC παρέχει τη βέλτιστη ολίσθηση. Τα DTC Setting 2 & 3 έχουν βελτιστοποιηθεί για τις πίστες και τα ελαστικά σλικ. Μετά το Powerslide το Brake Slide Assist σε υποστηρίζει κατά την επιβράδυνση, για να γλιστράς εντός της στροφής με το φρενάρισμα με το ABS του μπροστινού και του πίσω τροχού.
Προσαρμοσμένο στις ανάγκες σου
- Πακέτο Μ
- Πακέτο Dynamic
- Πακέτο Race
- Πακέτο Carbon
- Πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων M
Το πακέτο M ενισχύει το σπορ προφίλ της RR. Ο αποκλειστικός χρωματισμός Light white/M Motorsport περιλαμβάνεται μόνο σε αυτό το πακέτο και χαρίζει στη μοτοσικλέτα μια δυναμική εμφάνιση. Το πακέτο περιλαμβάνει: τη σπορ σέλα M για βέλτιστη στήριξη στο κυνήγι των κρίσιμων χιλιοστών του δευτερολέπτου. Οι βελτιστοποιημένοι ως προς το βάρος τροχοί M Carbon με tapes M, για μέγιστη δυναμική οδήγηση. Ή και οι σφυρήλατοι τροχοί M που μπορούν να επιλεχθούν εναλλακτικά. Επιπλέον, ποδωστήρια M και η μαύρη τάπα του ρεζερβουάρ.
Το πακέτο Dynamic αυξάνει τις ιδιότητες της RR για αγώνες μοτοσικλέτας ενισχύοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις και την άνεση. Το πακέτο περιλαμβάνει: την αποκλειστικά κατάλληλη για αγώνες ηλεκτρονική ανάρτηση DDC για βέλτιστη απόσβεση και ιδανική επαφή με το οδόστρωμα σε κάθε κατάσταση οδήγησης. Όπως και τις λειτουργίες οδήγησης Pro με 3 επιπλέον λειτουργίες Race Pro και άλλες σχετικές ρυθμίσεις για την πίστα, όπως Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control και το Brake Slide Assist, Slide Control. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και τα θερμαινόμενα γκριπ περιλαμβάνονται επίσης στο πακέτο.
Το πακέτο Race βελτιστοποιεί την RR για φιλόδοξους αναβάτες αγώνων. Το πακέτο περιλαμβάνει: αλυσίδα M Endurance με χαμηλές απαιτήσεις συντήρησης και βελτιστοποιημένο βάρος. Όπως επίσης και το σύστημα εξάτμισης M από τιτάνιο της Akrapovič που διατίθεται αποκλειστικά στο πακέτο, για ακόμα πιο σπορ εμφάνιση με σημαντική μείωση του βάρους ή εναλλακτικά, τον σπορ σιγαστήρα εξάτμισης Slip-on από υψηλής ποιότητας τιτάνιο.
Το υψηλής ποιότητας πακέτο Carbon ενισχύει ακόμα περισσότερο την εμφάνιση superbike της μοτοσικλέτας. Το πακέτο περιλαμβάνει: τα καλύμματα τροχών μπροστά και πίσω, το προστατευτικό αλυσίδας και το κάλυμμα πινιόν, καθώς και τα επάνω πλευρικά καλύμματα. Τα στοιχεία εξοπλισμού από CFK χαμηλού βάρους προέρχονται από τους αγώνες και αποτελούν σπορ λεπτομέρειες με high tech χαρακτήρα.
Το πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων Μ με τις ποιοτικές λεπτομέρειες και το ύφος Μ υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Το πακέτο περιλαμβάνει: Τα τορνευμένα εξαρτήματα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, μεταξύ αυτών και αναδιπλούμενες και ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, συμπεριλαμβανομένου του Brake Lever Guard – εξοπλισμός μέγιστης ποιότητας.
Ο σχεδιασμός είναι κάτι περισσότερο από απλή εμφάνιση
Τρεις εκδόσεις, ένας χαρακτήρας.
Όποια έκδοση και αν επιλέξεις: Δεν είναι τα χιλιοστά ή τα χιλιοστά του δευτερολέπτου καθοριστικά, αλλά μόνο οι προτιμήσεις σου. Ωστόσο, είναι σαφές: Κάθε RR είναι προσανατολισμένη στις καθαρές επιδόσεις.
3 χρόνια ξεγνοιασιάς
Ride on & on & on. Σου προσφέρουμε έναν επιπλέον χρόνο.
Στο εξής, με την αγορά μιας μοτοσικλέτας θα λαμβάνεις έναν επιπλέον χρόνο ξεγνοιασιάς, επιπρόσθετα με την εργοστασιακή εγγύηση που καθορίζει ο νόμος.
Ο σπορ χαρακτήρας είναι η κυρίαρχη κληρονομιά
Εξαιρετικά αθλητική και ασυμβίβαστα συμπαγής. Διατηρήσαμε αυτές τις βασικές σχεδιαστικές αξίες της RR. Και τις ενισχύσαμε: από το μπροστινό τμήμα με τη αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη ζελατίνα και τα φώτα με εντυπωσιακή σχεδίαση LED, μέχρι την πλαϊνή επένδυση με Winglet και το κοντό, δυναμικό πίσω τμήμα. Και η εύκολα αφαιρούμενη βάση πινακίδας κυκλοφορίας, καθώς και το προαιρετικά διαθέσιμο κάλυμμα τελειώματος σέλας για τη θέση συνεπιβάτη αποδεικνύουν: Και η σχεδίαση της RR έγινε με γνώμονα τις επιδόσεις, μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια.