Η BMW Ελλάς Εμπορία Αυτοκινήτων Α.Ε., η οποία εδρεύει στην Κηφισιά, Λ. Κύμης & Σενέκα 10, 14564 (εφεξής αναφερόμενη ως "BMW") σχεδιάζει τον ιστότοπό της ώστε να είναι προσβάσιμος σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου 4994/2022 για την Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/882 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απριλίου 2019 σχετικά με τις απαιτήσεις προσβασιμότητας προϊόντων και υπηρεσιών και άλλες επείγουσες διατάξεις για την ενίσχυση της ανάπτυξης (εφεξής αναφερόμενος ως "Νόμος"). Αυτή η δήλωση προσβασιμότητας ισχύει για το περιεχόμενο του ιστότοπου https://www.bmw-motorrad.gr/ (εφεξής αναφερόμενος ως "Ιστότοπος").
Συγκεκριμένα, ο Νόμος υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών, μεταξύ άλλων, να σχεδιάζουν υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες και να μπορούν να χρησιμοποιούνται από άτομα με αναπηρία με τον συνήθη τρόπο, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και ουσιαστικά χωρίς εξωτερική βοήθεια. Εκτός από τις τεχνικές προδιαγραφές, οι νομοθετικές ρυθμίσεις υποχρεώνουν τους παρόχους υπηρεσιών να καθιστούν διαθέσιμες ορισμένες πληροφορίες σε προσβάσιμη μορφή.
1) Γενική Περιγραφή των Υπηρεσιών και Περιγραφές και Επεξηγήσεις που απαιτούνται για την Κατανόηση της Λειτουργίας των Υπηρεσιών.
Η BMW προσφέρει διάφορες υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (στο εξής αναφερόμενες ως "Υπηρεσίες") στον ιστότοπό της, οι οποίες περιγράφονται κατωτέρω.
Το διαδικτυακό περιεχόμενο που δεν αποτελεί μέρος των περιγραφόμενων Υπηρεσιών ενδέχεται να μην είναι (ακόμη) πλήρως προσβάσιμο.
2) Ηλεκτρονική (Οnline) Κράτηση Μοτοσικλέτας.
Η ηλεκτρονική κράτηση μιας μοτοσικλέτας ξεκινά από την BMW Motorrad Configurator – Όλα τα μοντέλα, τα χρώματα, τα πακέτα και οι τιμές με μια ματιά.
Προσφέρονται διάφορες επιλογές (αγορά με τραπεζική κατάθεση, μίσθωση, χρηματοδότηση) για παραγγελίες μοτοσικλετών, οι οποίες ολοκληρώνονται σε επόμενο στάδιο απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο.
2.1) Ηλεκτρονικό Αίτημα για Προσφορά
Ο χρήστης – πελάτης μπορεί να υποβάλλει αίτημα για προσφορά μέσω σχετικού πεδίου που υπάρχει ύστερα από την διαμόρφωση του μοντέλου που τον ενδιαφέρει. Στη συνέχεια, ο Επίσημος Έμπορος επικοινωνεί με τον χρήστη - πελάτη στα στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει.
2.2)Μίσθωση ΒΜW Motorrad
Οι πελάτες μπορούν να αξιοποιήσουν τη Μίσθωση Μotorrad που παρέχει η BMW Motorrad Leasing χωρίς να χρειάζεται να αγοράσουν μοτοσικλέτα. Στην περίπτωση σύναψης σύμβασης μίσθωσης, η μοτοσικλέτα παρέχεται στους πελάτες με την καταβολή ενός σταθερού μηνιαίου μισθώματος. Το ποσό του μισθώματος εξαρτάται από την αξία της μοτοσικλέτας καθώς και από τα συμφωνημένα χιλιόμετρα και τη διάρκεια μίσθωσης. Η μισθωτική διάρκεια κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 24 και 48 μηνών. Επιπλέον, μπορούν να προστεθούν υπηρεσίες service, όπως service επισκευών μοτοσικλετών ή service ελαστικών.
Κατά την έναρξη της σύμβασης μίσθωσης μπορεί να καταβληθεί μια εφάπαξ ειδική πληρωμή (προκαταβολή) μίσθωσης για τη μείωση του μηνιαίου μισθώματος. Η BMW Motorrad Leasing δύναται να απαιτήσει εξασφαλίσεις, όπως καταβολή εγγύησης ή τρίτο εγγυητή. Η BMW Motorrad Leasing παραμένει ο ιδιοκτήτης της μοτοσικλέτας και οι πελάτες είναι χρήστες -μισθωτές της μοτοσικλέτας. Κατά τη διάρκεια της περιόδου μίσθωσης, oι μισθωτές είναι υπεύθυνοι για την ασφάλιση, τη συντήρηση και τις επισκευές της μοτοσικλέτας.
Η σύμβαση μίσθωσης δεν προβλέπει το δικαίωμα τακτικής καταγγελίας κατά τη διάρκεια της συμβατικής περιόδου μίσθωσης. Το δικαίωμα έκτακτης καταγγελίας παραμένει ανεπηρέαστο.
Στο τέλος της συμβατικής περιόδου μίσθωσης, η μοτοσικλέτα πρέπει να επιστραφεί σε κατάσταση που αντιστοιχεί στην ηλικία του και με τη συμβατικά συμφωνημένη χιλιομετρική κάλυψη. Η μοτοσικλέτα δεν πρέπει να φέρει ζημιές και ελαττώματα, πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση λειτουργίας και να είναι ασφαλές για την κυκλοφορία. Τυχόν φυσιολογική φθορά δεν θεωρείται ζημιά. Στον τελικό διακανονισμό διευθετείται οποιαδήποτε υπέρβαση ή έλλειμμα στο επιτρεπόμενο χιλιομετρικό όριο καθώς και τυχόν απομειώσεις αξίας. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετο κόστος για τους πελάτες.
2.3) Χρηματοδότηση ΒΜW Motorrad
Οι πελάτες μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση στο πλαίσιο σύναψης δανειακής σύμβασης με την BMW Austria Bank GmbH (Υποκατάστημα Αλλοδαπής Εταιρείας) και να αποπληρώσουν αυτό το ποσό εντός συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καταβάλλονται μηνιαίες δόσεις στην BMW Austria Bank GmbH), οι οποίες περιλαμβάνουν ένα συμφωνημένο επιτόκιο.
Το επιτόκιο παραμένει σταθερό καθ 'όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Οι πελάτες ενδέχεται να χρειαστεί να παρέχουν εξασφαλίσεις. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δανειακές συμβάσεις με την BMW Austria Bank GmbH διατίθενται στην αίτηση δανείου.
2.4) Αίτημα για Επικοινωνία
Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν από τους Επίσημους Εμπόρους Motorrad υποστήριξη και πληροφορίες για τις μοτοσικλέτες Motorrad, εισάγοντας τα προσωπικά τους στοιχεία, στο εξής link Επίσημοι 'Eμπoροι | BMW Motorrad Hellas στον Ιστότοπο της Motorrad.
2.5) Ανταλλαγή
Οι πελάτες μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την ανταλλαγή της μοτοσικλέτας τους στους Επίσημους Εμπόρους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανταλλαγής.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι πρόσβασης σε αυτές τις επιλογές:
Η απόφαση μεταξύ αγοράς, μίσθωσης ή χρηματοδότησης λαμβάνεται μετά την επιλογή της μοτοσικλέτας ως μέρος της διαδικασίας ολοκλήρωσης αγοράς στον Επίσημο Έμπορο.
BMW Motorrad Connected Ride
Οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακές υπηρεσίες για τη μοτοσικλέτα τους στο BMW Motorrad Connected Ride. Μπορούν να προσθέσουν υπηρεσίες για μια μοτοσικλέτα που κατέχουν ήδη και να τις αγοράσουν ηλεκτρονικά. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες εξαρτώνται από την μοτοσικλέτα του πελάτη και ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με το μοντέλο , την ημέρα παραγωγής και τον εξοπλισμό του οχήματος.
3) Αξεσουάρ και υπηρεσίες
Οι πελάτες μπορούν να βρουν επιπλέον αξεσουάρ για την οδηγική τους εμπειρία στον ιστότοπο της BMW Motorrad στο link Γνησια αξεσουαρ μοτοσικλετας BMW. Μπορούν να αναζητήσουν αξεσουάρ για μοτοσικλέτες σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων και να τα αγοράσουν σε κάποιον Επίσημο Έμπορο.
Εκτός από το όχημα, οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ανταλλακτικά και αξεσουάρ online μέσω του ιστότοπου στην Αναζήτηση Καινούργιων Μοτοσικλετών ή στην Αναζήτηση Μεταχειρισμένων Μοτοσικλετών, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα.
4) Lifestyle.
Το BMW Motorrad Clothing Shop προσφέρει στους πελάτες είδη προϊόντων και αξεσουάρ. Μπορούν να αναζητήσουν και να αγοράσουν online είδη σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων χρησιμοποιώντας φίλτρα.
5) Online Προγραμματισμός Ραντεβού.
Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού για service σε έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Motorrad χρησιμοποιώντας τον Online Προγραμματισμό Ραντεβού .
6) Test Drive.
Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιήσουν μία κράτηση για test drive μιας μοτοσικλέτας της επιθυμητής σειράς μοντέλων χρησιμοποιώντας το Αίτημα για test ride, εισάγοντας τα προσωπικά τους στοιχεία και επιλέγοντας την επιθυμητή ημερομηνία και ώρα, καθώς και τον Επίσημο Έμπορο BMW στον οποίο θέλουν να πραγματοποιήσουν το test drive.
7) Συμμόρφωση με τις Απαιτήσεις Προσβασιμότητας.
Η BMW καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να καταστήσει τον Ιστότοπο προσβάσιμο με διάφορους τρόπους και να τον προετοιμάσει για τη χρήση υποστηρικτικών τεχνολογιών. Για τον σκοπό αυτό, η ανάπτυξη του Ιστότοπου συμμορφώνεται με τις τεχνικές προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Προτύπου EN 301 549 και τα κριτήρια επιτυχίας των Οδηγιών για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού (WCAG) 2.1, τα οποία αναφέρονται στα επίπεδα συμμόρφωσης Α και ΑΑ WCAG 2 Overview | Web Accessibility Initiative (WAI) | W3C.
Οι σχετικές επιμέρους σελίδες του Ιστότοπου παρέχουν επίσης τις πληροφορίες που απαιτούνται σύμφωνα με τον Νόμο, με προσβάσιμο τρόπο.
8) Σχόλια και Επικοινωνία.
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις.
BMW HELLAS A.E. – Εταιρεία του Ομίλου BMW Group
Λ. Κύμης & Σενέκα 10, 14564 Κηφισιά
Τηλ.: +30 210-9118018
E-mail: bmwcustomercare@bmw.gr
Διαθεσιμότητα:
Δευτέρα έως Παρασκευή: 09:00 έως 18:00
(εξαιρούνται οι επίσημες αργίες)
10) Ενημέρωση Δήλωσης.
Αυτή η δήλωση προσβασιμότητας ενημερώθηκε τελευταία φορά στις 28.06.2025.