Πακέτο Μ

Με το νέο πακέτο Μ η RR αποκτά πάλι αγωνιστική αιχμή. Η RR σου γίνεται η απόλυτη αγωνιστική μοτοσικλέτα. 

Ήδη η αποκλειστική βαφή Motorsport στα χρώματα Lightwhite uni/ Racingblue metallic/ Racingred uni τονίζει τον αγωνιστικό χαρακτήρα της μοτοσικλέτας με την πρώτη ματιά. Και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά υψηλής ποιότητας του πακέτου M υποστηρίζουν αυτή την υπόσχεση απόδοσης με εντυπωσιακό τρόπο. 

Για παράδειγμα, το riding mode Pro ανοίγει στον μοτοσικλετιστή τον κόσμο της πίστας με τρία πρόσθετα διαμορφώσιμα riding modes Race Pro 1–3 και καθιστά την RR κορυφαία μοτοσικλέτα στην πίστα με αμέτρητα επιπλέον χαρακτηριστικά. Πέρα από τα τρία εξατομικευμένα διαμορφώσιμα riding modes, ο αποκλειστικός προαιρετικός εξοπλισμός του riding mode Pro περιλαμβάνει επίσης πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως τα συστήματα ηλεκτρονικής βοήθειας Launch Control, Pit Lane Limiter, Engine Brake με τριπλή δυνατότητα ρύθμισης της ροπής αντίστασης κινητήρα στη λειτουργία ώσης, Hillstart Control Pro, Dynamic Brake Control και Slide Control καθώς και τρεις επιπρόσθετες οθόνες Core Ride στον πίνακα οργάνων TFT. Μάθε περισσότερα για τη λειτουργία οδήγησης Pro στη γενική ενότητα για τον προαιρετικό εξοπλισμό της RR. 

Το καλύτερο χαρακτηριστικό του πακέτου M είναι οι καινοτόμοι τροχοί από άνθρακα υψηλής τεχνολογίας. Κατασκευασμένοι από άνθρακα και με δίσκους φρένων πάχους 5 mm παρέχουν μέγιστη απόδοση οδήγησης τόσο στην πίστα όσο και εκτός αυτής.

Οι τροχοί M Carbon είναι συνολικά 1,7 kg πιο ελαφριοί από τους τροχούς αλουμινίου του βασικού εξοπλισμού που έχουν ήδη μειωμένο βάρος κατά 1,6 kg. Η μείωση των μη αναρτώμενων μαζών που επιτυγχάνεται χάρη στο χαμηλότερο βάρος αντικατοπτρίζεται στη βελτιωμένη συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση και την πέδηση, καθώς και στη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.

Η σπορ σέλα M που διατίθεται για πρώτη φορά, παρέχει στον αναβάτη καλύτερη αίσθηση και στήριξη. Το αποκλειστικό μοντέλο M ολοκληρώνεται με την ελαφριά μπαταρία M υψηλής ποιότητας με σύγχρονη τεχνολογία μπαταρίας ιόντων λιθίου. Κατά 2 kg ελαφρότερη, ζυγίζει μόνο 1.288 γραμμάρια και παρέχει ιδανική ενίσχυση εκκίνησης για φιλόδοξους οδηγούς superbike που προσδίδουν ιδιαίτερη σημασία ακόμα και σε κάθε γραμμάριο στη μοτοσικλέτα τους. 

Το πακέτο M μειώνει το βασικό βάρος της RR από 197 kg* συνολικά στα 193,5 kg για αγωνιστική χρήση.

*Βάρος χωρίς φορτίο έτοιμο για οδήγηση, με πλήρες ρεζερβουάρ, σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ 168/2013 με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου

ΠΑΚΕΤΟ Μ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

Σπορ βαφή Lightwhite uni/Racingblue metallic/Racingred uni

Riding mode Pro

  • με 3 riding modes Race Pro 1–3
  • Launch Control
  • Pit Lane Limiter
  • Engine Brake
  • Hillstart Control Pro
  • Dynamic Brake Control
  • Slide Control
  • Τροχοί M Carbon
  • Ελαφριά μπαταρία M
  • Αγωνιστική σέλα M

Κιτ πλαισίου M (υψηλότερο πίσω τμήμα και ψηλότερο σημείο περιστροφής ψαλιδιού)

Δυναμικό πακέτο

Αυτόνομη και δυναμική οδηγική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση, μέγιστες επιδόσεις και υψηλό επίπεδο άνεσης για αδιάκοπη απόλαυση κατά την οδήγηση: Το δυναμικό πακέτο εντυπωσιάζει με καινοτόμα τεχνολογία και χαρακτηριστικά με πρακτική χρησιμότητα. 

Το πακέτο περιλαμβάνει τη νεότερη γενιά ηλεκτρονικής προσαρμογής απόσβεσης, το Dynamic Damping Control, εν συντομία DDC. Εάν είναι απαραίτητο, μειώνεται η μέγιστη απόσβεση σε 10 ms μέσω μιας παράλληλης βαλβίδας παράκαμψης που ελέγχεται από τη μονάδα ελέγχου DDC. Αυτό συνεπάγεται μέγιστες επιδόσεις ανά πάσα στιγμή με ιδανική επαφή με το οδόστρωμα και συνεπώς αγωνιστική ακρίβεια στην οδήγηση με βέλτιστη διαφανή ανάδραση.

Οι βασικές ρυθμίσεις του DDC συνδέονται με  τα αντίστοιχα riding modes Rain, Road, Dynamic και Race με τα εκάστοτε σημεία ρύθμισης που ταιριάζουν στις συνθήκες οδήγησης. Μια εξατομικευμένη προσαρμογή της απόσβεσης είναι δυνατή σε κάθε riding mode Pro και γίνεται απλά με "ηλεκτρονικό κλικ" στο μενού διαμόρφωσης.

Η ηλεκτρονική ρύθμιση ταχύτητας περιορίζει την ταχύτητα, εφόσον είναι απαραίτητο, και μειώνει με αξιοπιστία την ασυμβίβαστη ανάπτυξη ισχύος της RR, όταν πρέπει να διατηρούνται όρια ταχύτητας κατά την οδική κυκλοφορία. 

Και με τις πρακτικές θερμαινόμενες χειρολαβές παραμένουν τα χέρια πάντοτε ζεστά ακόμα και τις κρύες ημέρες και ταυτόχρονα σε επιφυλακή. Έτσι ο αναβάτης μπορεί να επικεντρωθεί πλήρως στον δρόμο και να απολαύσει κορυφαία άνεση οδήγησης.

 

ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ DYNAMIC ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

  • Δυναμικός Έλεγχος Απόσβεσης (DDC) επόμενης γενιάς
  • Θερμαινόμενες χειρολαβές
  • Ρύθμιση ταχύτητας
Αγωνιστικό πακέτο

Αυτόνομη και δυναμική οδηγική συμπεριφορά, μέγιστη ασφάλεια και υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας για αδιάκοπη απόλαυση κατά την οδήγηση ακόμα και στην πίστα: Το πακέτο Race αυξάνει τις ιδιότητες της RR για αγώνες μοτοσικλέτας και εντυπωσιάζει με επιμέρους ρυθμίσεις και αποκλειστικά χαρακτηριστικά. 

Τόσο το κιτ πλαισίου M (υψηλότερο πίσω τμήμα και ψηλότερο σημείο περιστροφής ψαλιδιού) όσο και η λειτουργία οδήγησης Pro με τις τρεις πρόσθετες λειτουργίες Race Pro 1–3 και τα διάφορα αγωνιστικά αξεσουάρ, καθιστούν την RR κατάλληλη για τις πίστες αγώνων. Οι λειτουργίες οδήγησης Race Pro 1–3 επιτρέπουν στον αναβάτη να δημιουργήσει τρία προφίλ οδήγησης και να ρυθμίζει ο ίδιος την αναγνώριση ανύψωσης μπροστινού τροχού (Wheelie Control), την αναγνώριση ανύψωσης πίσω τροχού, την καμπύλη γκαζιού (Engine Mapping), το φρένο κινητήρα (Engine Brake), το ABS Pro και τον έλεγχο πρόσφυσης (DTC). Περισσότερες πληροφορίες για τη λειτουργία οδήγησης Pro θα βρεις στη γενική ενότητα για τον προαιρετικό εξοπλισμό της RR.

Εκτός από τις προσαρμοζόμενες λειτουργίες οδήγησης, ο αποκλειστικά διαθέσιμος προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και πρόσθετα στοιχεία όπως το Launch Control, το Pitlane Limiter, το Hillstart Control Pro, το Dynamic Brake Control και το Slide Control.

Επιπλέον, η RR έρχεται εξοπλισμένη με μαύρες ανοδιωμένες σφυρήλατες ζάντες M με δισκόφρενα πάχους 5 mm, οι οποίες κατάφεραν να διακριθούν σε αγωνιστικές συνθήκες και φροντίζουν για μια αισθητή βελτίωση των οδηγικών επιδόσεων. 

Αυτό το σπορ πακέτο ολοκληρώνεται μεταξύ άλλων με την υψηλής ποιότητας ελαφριά μπαταρία M (2 κιλά πιο ελαφριά σε σχέση με τη μπαταρία του βασικού εξοπλισμού) με σύγχρονη τεχνολογία μπαταρίας ιόντων λιθίου. Το βάρος της ανέρχεται μόνο στα 1.288 γραμμάρια και παρέχει ιδανική ενίσχυση εκκίνησης για φιλόδοξους οδηγούς superbike που προσδίδουν ιδιαίτερη σημασία ακόμα και σε κάθε γραμμάριο στη μοτοσικλέτα τους.

ΠΑΚΕΤΟ RACE ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

  • Riding mode Pro
  • Σφυρήλατοι τροχοί M
  • Ελαφριά μπαταρία M
  • Κιτ πλαισίου M (υψηλότερο πίσω τμήμα και ψηλότερο σημείο περιστροφής ψαλιδιού)

 

Πακέτο Sozius

Διπλή χαρά στην οδήγηση για όλους αυτούς που τους αρέσει να απολαμβάνουν τον αέρα στον δρόμο με συνεπιβάτη: Το πακέτο Sozius της BMW Motorrad παρέχει τη δυνατότητα να απολαύσετε έναν αγώνα για δύο με θέση συνεπιβάτη και αντίστοιχο μαρσπιέ συνεπιβάτη (βασικός εξοπλισμός χωρίς θέση συνεπιβάτη). Το σέλα συνεπιβάτη διατίθεται σε μαύρο χρώμα, τα μαρσπιέ σε ασημί χρώμα και ταιριάζουν ιδανικά με τον ασυμβίβαστο αγωνιστικό σχεδιασμό της RR. 

Πακέτο Carbon

Κομψό, σπορ και ιδιαίτερα ελαφρύ: με το αποκλειστικό πακέτο Carbon ενισχύεται ακόμα περισσότερο η εμφάνιση superbike της μοτοσικλέτας. Τα στοιχεία εξοπλισμού από CFK που προέρχονται από τους αγώνες, δεν έχουν μόνο άψογη εμφάνιση. Το ελαφρύ high tech υλικό ικανοποιεί τις απαιτήσεις για επιδόσεις, μοναδικότητα και εξατομίκευση. Το πακέτο περιλαμβάνει τα καλύμματα τροχών M Carbon μπροστά και πίσω, το προστατευτικό αλυσίδας M Carbon και το κάλυμμα πινιόν, καθώς και τα επάνω πλευρικά καλύμματα M Carbon. Τα ελαφριά και ανθεκτικά εξαρτήματα από ενισχυμένο με ανθρακονήματα συνθετικό υλικό διαθέτουν γυαλιστερή και ανθεκτική στην ακτινοβολία UV βαφή και πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές της BMW Motorrad.

  • Υψηλής ποιότητας εξαρτήματα από ελαφρύ high tech υλικό
  • Γυαλιστερή βαφή, ανθεκτική στην ακτινοβολία UV.
  • Κομψή και συγχρόνως αγωνιστική εμφάνιση
  • Συνδυασμός επιδόσεων, μοναδικότητας και εξατομίκευσης
  • Βελτιστοποίηση Βάρους
Πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων M

Το πακέτο τορνευμένων εξαρτημάτων με τις ποιοτικές λεπτομέρειες και το ύφος Μ υπογραμμίζει τον σπορ χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Τα τορνευμένα εξαρτήματα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, μεταξύ αυτών και αναδιπλούμενες και ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, σύστημα ρυθμιζόμενων ποδωστηρίων, ποδωστήρια συνεπιβάτη, προστατευτικό κινητήρα και καθρέπτες, μεγιστοποιούν την αξία.

Πρόσθετος εξοπλισμός για την S1000 RR

Μεμονωμένος εξοπλισμός.

Λειτουργία Οδήγησης Pro: Η πίστα αγώνων περιμένει.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό, το riding mode Pro ανοίγει τον κόσμο της πίστας για τους μοτοσικλετιστές των superbike της BMW Motorrad με τρία πρόσθετα και εξατομικευμένα ρυθμιζόμενα riding modes, το RACE PRO 1, το RACE PRO 2 και το RACE PRO 3. Πέρα από το Launch Control (έλεγχος εκκίνησης) και το Pit Lane Limiter (περιοριστής ταχύτητας στα pit), λαμβάνεις το HSC Pro (Hill Start Control Pro - σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα) και το νέο DBC (Dynamic Brake Control - δυναμικός έλεγχος φρένων). 

Στο riding mode RACE Pro, μπορούν να ρυθμιστούν τα ακόλουθα σημεία:

• Κινητήρας: Εδώ διατίθενται 2 καμπύλες απόκρισης γκαζιού: Ομαλή και βέλτιστη, με τη μέγιστη απόδοση. Πέρα από τις 2 καμπύλες απόκρισης γκαζιού, μπορείς να επιλέξεις μειωμένη ροπή για τις χαμηλότερες σχέσεις και μέγιστη ροπή στις σχέσεις 4 έως 6 – με στόχο τη μέγιστη δυνατότητα ελέγχου και απόδοση.

• Φρένο Κινητήρα: Εδώ διατίθενται 3 ροπές πέδησης κινητήρα.

• Πρόσφυση (DTC): Προσφέρονται τέσσερις βασικές ρυθμίσεις, στο mode RACE Pro διατίθεται επίσης το DTC +/- Shift για ρύθμιση κατά την οδήγηση.

• Wheelie (DTC): Και εδώ έχεις τέσσερις επιλογές ρύθμισης: OFF (πρέπει να ελέγχεις μόνος σου τα wheelies), ψηλά Wheelies, απόδοση wheelies ή κορυφαία ευστάθεια.

• ABS και ABS Pro: Μπορεί να προσαρμοστεί σε 5 επίπεδα ανάλογα με το mode – από τη μέγιστη σταθερότητα έως την υψηλότερη δυνατή απόδοση (συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού σε περίπτωση ολίσθησης)

 

H οθόνη TFT 6,5 ιντσών επιτρέπει την εύκολη ανάγνωση των επιλεγμένων ρυθμίσεων, οι οποίες περιγράφονται με κατάλληλο κείμενο.

Dynamic Damping Control (DDC)

Καλύτερες επιδόσεις, μεγαλύτερη ασφάλεια και περισσότερη απόλαυση κατά την οδήγηση. Στο Dynamic Damping Control (DDC) τελευταίας γενιάς, η ηλεκτρονική βαλβίδα διατάσσεται παράλληλα με τη μηχανική βαλβίδα. Παρέχεται η μέγιστη απόσβεση, εάν είναι απαραίτητο η απόσβεση μειώνεται και αυξάνεται εκ νέου μέσω της γραμμής παράκαμψης σε πραγματικό χρόνο (χρόνος ρύθμισης σε διάστημα 10 ms). Χωρίς απώλεια στο σήμα ανατροφοδότησης. Βελτιστοποιημένο για κάθε οδηγική κατάσταση, διαθέσιμο και ρυθμιζόμενο εξατομικευμένα σε όλα τα riding modes, στην πίστα και στον δρόμο. Επίσης, το πακέτο δίσκου μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες του οδηγού από τους ειδικούς στις αναρτήσεις. Το DDC διατίθεται επιμέρους ως προαιρετικός εξοπλισμός καθώς και ως μέρος του δυναμικού πακέτου.

Ρύθμιση ταχύτητας.

Σταθερή ταχύτητα, αν απαιτείται. Η ηλεκτρονική ρύθμιση ταχύτητας ενεργοποιείται από τα 30 km/h και διατηρεί την ταχύτητα σε ένα επίπεδο. Έτσι μπορείς να χαλαρώσεις και να απολαύσεις τις μεγάλες ευθείες του αυτοκινητόδρομου. Η λειτουργία απενεργοποιείται κατά την πέδηση και η επιλεγμένη ταχύτητα ενεργοποιείται εκ νέου μετά το πάτημα του κουμπιού επαναφοράς.

Θερμαινόμενες χειρολαβές

Όχι πια κρύα χέρια: Για αυτό φροντίζουν οι ηλεκτρικά θερμαινόμενες χειρολαβές με ρύθμιση πολλαπλών επιπέδων. Αυξάνουν την άνεση και επιφέρουν ταυτόχρονα μεγαλύτερη ασφάλεια, καθώς με ζεστά χέρια και καλύτερη αίσθηση των δακτύλων υπάρχει καλύτερος έλεγχος της μοτοσικλέτας, τις κρύες ημέρες καθώς και κατά την οδήγηση στη βροχή.   

Επιλογή σχεδίασης τροχών

Αγωνιστική εμφάνιση. Στο ντιζάιν τροχών τονίζεται με εντυπωσιακό τρόπο η αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσικλέτας μέσω μιας κόκκινης ράβδωσης στο χείλος της ζάντας. Η γραμμή σε έντονη κόκκινη απόχρωση στη μαύρη βασική ζάντα μαρτυρά ήδη από την πρώτη ματιά τον αγωνιστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και ενσωματώνεται απόλυτα στον υπόλοιπο σχεδιασμό.  

Έλεγχος πίεσης ελαστικών RDC

Η βέλτιστη πίεση ελαστικών: Ο έλεγχος της πίεσης των ελαστικών (RDC) της BMW Motorrad προειδοποιεί τον οδηγό αυτόματα κατά την πτώση πίεσης στα ελαστικά και παρέχει ανά πάσα στιγμή μέγιστη ασφάλεια. Εάν υπάρχει απόκλιση της πίεσης από τις τιμές αναφοράς που προβλέπονται από τον κατασκευαστή, το σύστημα ενημερώνει αμέσως τον οδηγό μέσω προειδοποιητικού μηνύματος –ανάλογα με τη συνάφεια και την ταχύτητα της πτώσης πίεσης ανάβουν μια κίτρινη ή κόκκινη προειδοποιητική λυχνία– και ο οδηγός έχει αμέσως τη δυνατότητα να αντιδράσει. Επιπλέον, με το RDC γίνονται σημαντικά ευκολότεροι οι τακτικοί έλεγχοι της πίεσης του αέρα. Η τρέχουσα πίεση και των δύο ελαστικών μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή με το πάτημα ενός κουμπιού στην οθόνη του χειριστηρίου. Κατά το ζέσταμα των ελαστικών στην πίστα δεν εμφανίζεται ένδειξη αύξησης της θερμοκρασίας. Η πίεση αέρα των ελαστικών εμφανίζεται με θερμική αντιστάθμιση και αφορά θερμοκρασία αέρα ελαστικών των 20°C.   

Αντικλεπτικό σύστημα συναγερμού

Για την ασφάλειά σου. Το σύστημα αντικλεπτικού συναγερμού ανταποκρίνεται σε περίπτωση αλλαγής θέσης και δόνησης με ένα ακουστικό σήμα και μια προειδοποιητική ένδειξη που αναβοσβήνει. Χάρη στην προειδοποίηση, προσελκύεται γρήγορα η προσοχή των περαστικών. Η ενεργοποίηση του συστήματος συναγερμού γίνεται αυτόματα με το κλείσιμο του διακόπτη, δεν απαιτείται πρόσθετος τηλεχειρισμός.

Έξυπνο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης E-Call

Ταχεία βοήθεια σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Σε ένα ατύχημα με μοτοσικλέτα μετρά το κάθε λεπτό. Για τον λόγο αυτό, είναι σημαντικό να βρεθούν γρήγορα οι σωστικές δυνάμεις στον τόπο του ατυχήματος. Σε απομακρυσμένες διαδρομές κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε εγγυημένο, με αποτέλεσμα να υπάρχει απώλεια πολύτιμου χρόνου. Το έξυπνο σύστημα έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται από την αρχή της ανάβασης και βρίσκεται σε ετοιμότητα, με αποτέλεσμα τη εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου. Το σύστημα e-call επικοινωνεί αυτόματα με το τηλεφωνικό κέντρο της BMW σε περίπτωση ατυχήματος, προκειμένου να ενεργοποιήσει το ταχύτερο δυνατόν την αλυσίδα διάσωσης. Το έξυπνο σύστημα έκτακτης ανάγκης διαβιβάζει εκτός από τις συντεταγμένες του οχήματος και δεδομένα σχετικά με την κατεύθυνση, προκειμένου να μπορέσουν οι διασώστες να προσεγγίσουν γρήγορα ακόμα και προορισμούς που δεν εντοπίζονται εύκολα. Με αισθητήρες στη μοτοσικλέτα γνωστοποιείται ο αντίκτυπος τη σύγκρουσης και η κατάσταση της μοτοσικλέτας, προκειμένου να εντοπίζονται τα ατυχήματα με αξιοπιστία και να μπορούν να διαχωρίζονται από τυπικές για τις μοτοσικλέτες συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, επιχειρείται να δημιουργηθεί μια πρώτη συνομιλία με τον ενδιαφερόμενο, ακόμα και στο εξωτερικό στη γλώσσα που έχει καταγραφεί εκ των προτέρων στο σύστημα. Ηχείο και μικρόφωνο υπάρχουν στη δεξιά χειρολαβή. Σε περίπτωση που επέλθει μια έκτακτη ανάγκη, εμφανίζεται στον οδηγό οπτικά και ακουστικά. Το σύστημα έκτακτης ανάγκης μπορεί να ενεργοποιηθεί και χειροκίνητα μέσω του κουμπιού SOS, προκειμένου να παρασχεθεί βοήθεια για παράδειγμα σε άλλους οδικούς χρήστες. Ο οδηγός δεν χρειάζεται έξυπνο τηλέφωνο, δεν πρέπει να ενεργοποιήσει κάποια κάρτα SIM στο όχημα και δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα για τη χρήση της υπηρεσίας δεδομένων.

Σπορ σιγαστήρας εξάτμισης

Τελειοποίηση του χαρακτήρα high end: Ο σπορ slip on σιγαστήρας εξάτμισης από τιτάνιο, με απόληξη από ανθρακονήματα φροντίζει για εντυπωσιακό ήχο και σπορ εμφάνιση. Επιπλέον, ο σπορ σιγαστήρας εξάτμισης που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Akrapovic διαθέτει χαμηλότερο βάρος σε σχέση με τον σιγαστήρα του βασικού εξοπλισμού.

Εξαρτήματα M από άνθρακα

Τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα M από άνθρακα προσδίδουν στη μοτοσυκλέτα σου μια ακόμα πιο αγωνιστική εμφάνιση. Είναι ελαφρότερα από τα στάνταρ εξαρτήματα και έτσι μειώνεται το συνολικό βάρος της RR. Όλα τα εξαρτήματα από άνθρακα είναι εξαιρετικά ανθεκτικά στη σύγκρουση, φινιρισμένα με γυαλιστερή λάκα που αντέχει στις υπεριώδεις ακτίνες και παρέχουν μια εντυπωσιακή οπτική αναβάθμιση της μοτοσυκλέτας.

 

ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ M ΑΠΟ ΑΝΘΡΑΚΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ:

  • Κάλυμμα κουτιού φίλτρου αέρα M από άνθρακα
  • Προφυλακτήρας αλυσίδας M από άνθρακα
  • Οπίσθιο φτερό M από άνθρακα
  • Εμπρόσθιο φτερό M από άνθρακα
  • Κάλυμμα τροχαλίας M από άνθρακα
  • Πλαίσιο ρεζερβουάρ M από άνθρακα αριστερά και δεξιά
  • Πλευρικό κάλυμμα M από άνθρακα
Καταγραφέας δεδομένων M

Ο καταγραφέας δεδομένων M έχει αναπτυχθεί ειδικά για την πίστα. Καθιστά δυνατή την αποθήκευση και την αξιολόγηση όλων των σημαντικών δεδομένων της διαδρομής.

Μαρσπιέ οδηγού M

Το μαρσπιέ οδηγού M της BMW Motorrad παρέχει μια δυναμική εμφάνιση και προσφέρει με τις πολλές δυνατότητες προσαρμογής του βέλτιστη εργονομία και αγωνιστικότητα. Έχει κατασκευαστεί από ανθεκτικό κράμα αλουμινίου, είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και παρέχει βέλτιστη προστασία από διάβρωση λόγω της ανοδίωσής του με τρία χρώματα.

Αγωνιστική σέλα M

Η αγωνιστική σέλα M έχει σχεδιαστεί ειδικά για πίστες και παρέχει μέσω της μέγιστης ανάδρασης ξεκούραστη οδήγηση (διατίθεται ως αγωνιστική σέλα M ψηλά/ύψος θέσης 849 mm, αγωνιστική σέλα M/ύψος θέσης 824 mm και αγωνιστική σέλα M χαμηλά/ύψος θέσης 814 mm). Με το ιδιαίτερα αντιολισθητικό επάνω μέρος και τον σταθερό αφρό, παρέχει στον οδηγό το απόλυτο κράτημα για το κυνήγι των κρίσιμων δέκατων δευτερολέπτων.

Μαρσπιέ συνεπιβάτη M

Τα μαρσπιέ συνεπιβάτη M έχουν σχηματιστεί από ανοδιωμένο κράμα αλουμινίου και παρέχουν στη μοτοσικλέτα μια ακόμα πιο αγωνιστική εμφάνιση. Ο σχεδιασμός τους τα καθιστά πολύ ελαφριά, ωστόσο ιδιαίτερα ανθεκτικά και παρέχουν στον συνεπιβάτη ασφαλές κράτημα ανά πάσα στιγμή.

Χειροκίνητοι μοχλοί M πέδησης και συμπλέκτη

Οι χειροκίνητοι μοχλοί M από CNC (μοχλός πέδησης χειρός και μοχλός συμπλέκτη) από ανοδιωμένο αλουμίνιο ανθεκτικό στη διάβρωση, τονίζουν την αγωνιστική πλευρά της μοτοσικλέτας με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο. Προσαρμόζονται ιδανικά στο σχέδιο της μοτοσικλέτας και αναδιπλώνονται αποδεσμευόμενα προς τα επάνω, κάτι που μειώνει σε περίπτωση σύγκρουσης τον κίνδυνο κύρτωσης ή θραύσης. Η απόσταση μεταξύ της χειρολαβής και του χειροκίνητου μοχλού επιτρέπει την επιμέρους ρύθμιση σε πέντε θέσεις και η εργονομικά στρογγυλοποιημένη μορφή του μοχλού παρέχει ακόμα περισσότερη άνεση στην οδήγηση.

Η απομακρυσμένη ρύθμιση M για τα φρένα εξελίχθηκε από την BMW Motorrad για τις αγωνιστικές πίστες και επιτρέπει την απομακρυσμένη ρύθμιση του σημείου πίεσης των φρένων κατά τη διάρκεια οδήγησης. Επιπλέον, το συνολικό περίγραμμα του μοχλού πέδησης έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση σε αγώνες. Μια μαύρη ανοδίωση παρέχει την ταιριαστή εμφάνιση του μοχλού από αλουμίνιο.

Προστατευτικά χειροκίνητου μοχλού M

Απαραίτητα στην πίστα, τα προστατευτικά χειροκίνητου μοχλού Μ αποτελούν και στον δρόμο μια ξεκάθαρη δήλωση όσον αφορά την ασυμβίβαστη αγωνιστικότητα. Το καμπυλωτό πλαίσιο από αλουμίνιο και πλαστικό προστατεύει τον μοχλό πέδησης και τον μοχλό συμπλέκτη στη χειρολαβή από τη λανθασμένη ενεργοποίησή του σε περίπτωση επαφής με άλλο όχημα.

Τανυτήρας αλυσίδας M

Ο τανυτήρας αλυσίδας M της BMW Motorrad καθιστά δυνατή την ακριβή ρύθμιση της τάνυσης της αλυσίδας καθώς και την ευθυγράμμιση του οπίσθιου τροχού και παρέχει στη μοτοσυκλέτα μια ιδιαίτερα αγωνιστική εμφάνιση. Έχει κατασκευαστεί από ανθεκτικό κράμα αλουμινίου, το οποίο είναι ιδιαίτερα ελαφρύ αλλά και ανθεκτικό. Η διπλή ανοδίωση παρέχει μέγιστη προστασία από τη διάβρωση.

Ελαφριά μπαταρία M

Υψηλές επιδόσεις, χαμηλό βάρος. Η ελαφριά μπαταρία M υψηλής ποιότητας με σύγχρονη τεχνολογία μπαταρίας ιόντων λιθίου είναι μόλις 1.288 γραμμάρια, δηλαδή κατά 2.000 g ελαφρότερη από τη στάνταρ μπαταρία. Παρέχει ιδανική ενίσχυση εκκίνησης για φιλόδοξους οδηγούς superbike που θέλουν να επενδύσουν σε κάθε γραμμάριο στη μοτοσικλέτα τους.

Υποδοχής της βάσης συναρμολόγησης M

Η υποδοχή της βάσης συναρμολόγησης M καθιστά δυνατή τη χρήση της βάσης συναρμολόγησης Sport στους οπίσθιους τροχούς. Οι προσαρμογείς σύνδεσης υψηλής ποιότητας συναρμολογούνται εύκολα στο πίσω μέρος του ψαλιδιού και μπορούν να παραμείνουν στη μοτοσικλέτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Με την εμφάνιση M που έχουν ενσωματώνονται ιδανικά στον αγωνιστικό σχεδιασμό πίστας της μοτοσικλέτας.

Προστατευτικό κινητήρα M

Το προστατευτικό κινητήρα M της BMW Motorrad που έχει κατασκευαστεί από αλουμίνιο είναι εξοπλισμένο με ένα επίθεμα λείανσης από πλαστικό με δυνατότητα αντικατάστασης. Προστατεύει τον κινητήρα σε ακραία καμπυλότητα από την άμεση τρίβη στην άσφαλτο και αποτρέπει με αξιοπιστία την τριβή εξαρτημάτων του κινητήρα καθώς και επακόλουθη ζημιά στον κινητήρα.

Στόμιο πλήρωσης λαδιού M

Το στόμιο πλήρωσης λαδιού M από μαύρο ανοδιωμένο αλουμίνιο με αποτυπωμένο το λευκό λογότυπο M προσδίδει με την εμφάνισή του μια αγωνιστική νότα. Το καπάκι διαθέτει τρεις οπές, οι οποίες το προφυλάσσουν στην πίστα από το άνοιγμα.

Κιτ καλύμματος M

Όποιος προετοιμάζει τη μοτοσικλέτα του για την πίστα, χρειάζεται τον καθρέφτη εξίσου λίγο όσο τη βάση στερέωσης της πινακίδας κυκλοφορίας. Με τα υψηλής ποιότητας καλύμματα του κιτ καλύμματος M της BMW Motorrad, μπορείτε να κλείσετε με ακρίβεια τις οπές στο αμάξωμα που δημιουργήθηκαν κατά την αποσυναρμολόγηση. Και το μπροστινό κάλυμμα σταθεροποιείται ξανά με βέλτιστο τρόπο.

Σφιγκτήρας M για το στέλεχος τιμονιού

Ο υψηλής ποιότητας σφιγκτήρας M της BMW Motorrad πείθει με την αγωνιστική του εμφάνιση. Κατασκευασμένος από ανθεκτικό κράμα αλουμινίου, ο σφιγκτήρας είναι εξαιρετικά ελαφρύς και ταυτόχρονα ιδιαίτερα ανθεκτικός. Η ανοδίωση παρέχει βέλτιστη προστασία κατά της διάβρωσης σε αέρα και άσχημες καιρικές συνθήκες.

Σφυρήλατος οπίσθιος τροχός M

Ο σφυρήλατος τροχός αλουμινίου είναι μαύρος ανοδιωμένος και διατίθεται στο μέγεθος 200/55 ZR 17. Με δίσκους φρένων πάχους 5 mm προσφέρει μέγιστη απόδοση πέδησης και παρέχει μέσω μιας χαμηλής ταλάντωσης μάζας μια αισθητή βελτίωση της οδηγικής επίδοσης, τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

Σφυρήλατος τροχός εμπρόσθιος M

Ο σφυρήλατος τροχός αλουμινίου είναι μαύρος ανοδιωμένος και διατίθεται στο μέγεθος 120/70 ZR 17. Με δίσκους φρένων πάχους 5 mm προσφέρει μέγιστη απόδοση πέδησης και παρέχει μέσω μιας χαμηλής ταλάντωσης μάζας μια αισθητή βελτίωση της οδηγικής επίδοσης, τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

ΑΠΟΘΗΚΕΥΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σάκος ρεζερβουάρ 10 l

Ο σάκος ρεζερβουάρ 10 λίτρων της BMW Motorrad με σύνδεση ιμάντα ενσωματώνεται απόλυτα στον αγωνιστικό σχεδιασμό της μοτοσικλέτας. Δεν μετατοπίζεται εκτός θέσης και διαθέτει επαρκή χώρο αποθήκευσης στο αδιάβροχο, αποσπώμενο εσωτερικό σακίδιο για τα απαραίτητα του ταξιδιού χάρη στη δυνατότητα επέκτασης του όγκου της από 6 λίτρα σε 10 λίτρα.

Τσάντα για τη θέση συνεπιβάτη 10 l

Η τσάντα για τη θέση συνεπιβάτη της BMW Motorrad ταιριάζει απόλυτα με τον αγωνιστικό σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας. Χωρίς ειδικά στηρίγματα προσαρμόζεται με ακρίβεια στη θέση συνεπιβάτη, παραμένει ανθεκτική και έχει δυνατότητα επέκτασης όγκου για μεγαλύτερο φόρτο από 7 έως 10 λίτρα, καλά προστατευμένο στο αδιάβροχο εσωτερικό σακίδιο.

Σάκοι σέλας 21 l

Οι σάκοι σέλας της BMW Motorrad ενσωματώνονται ιδανικά στον αγωνιστικό σχεδιασμό της μοτοσικλέτας. Μπορούν να μεταφέρουν αρκετό όγκο πραγμάτων στο αδιάβροχο εσωτερικό τους. Εάν χρειαστεί, οι μαύρες τσέπες συμπεριλαμβανομένων των βραχίονων διαχωρισμού μπορούν να αφαιρεθούν γρήγορα και εύκολα χάρη στη κλειδαριά γρήγορης δέσμευσης.

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Φιμέ ζελατίνα

Αγωνιστική αισθητική. Η φιμέ ζελατίνα τονίζει την αγωνιστική εμφάνιση της μοτοσικλέτας. Η ανθεκτική στα γδαρσίματα επίστρωση παρέχει διαφάνεια που διαρκεί. Οι διαστάσεις και η μορφή του είναι ταυτόσημες με τη στάνταρ ζελατίνα.

Ψηλή ζελατίνα (διαφανής και φιμέ)

Καθαρά αγωνιστική. Η ψηλή ζελατίνα της BMW Motorrad έχει την τυπική θολωτή μορφή για τις αγωνιστικές μοτοσικλέτες και είναι περίπου 533 mm ψηλότερη από τη στάνταρ ζελατίνα (διαθέσιμη και σε φιμέ). Προσφέρει στον οδηγό σημαντικά καλύτερη προστασία από τον αέρα κατά την οδήγηση σε οριζόντια θέση και, χάρη στη μείωση της αντίστασης του αέρα, επιτρέπει την αισθητή αύξηση της ανώτατης ταχύτητας. 

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Κλειδαριά δίσκου με σύστημα αντικλεπτικού συναγερμού

Διπλή προστασία από κλοπή: Η κλειδαριά δίσκου με σύστημα αντικλεπτικού συναγερμού είναι η ιδανική αντικλεπτική προστασία για το ταξίδι. Η κλειδαριά από σκληρυμένο χάλυβα προστατεύει με αξιοπιστία από παραβίαση και είναι εύκολη στην αποθήκευση χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις της. Το σύστημα αντικλεπτικού συναγερμού ανταποκρίνεται και στις μικρότερες κινήσεις και δονήσεις με ακουστικό σήμα συναγερμού.

Γρίλια ψυγείου

Η γρίλια ψυγείου της BMW Motorrad προστατεύει το ψυγείο στην πίστα με αξιοπιστία από την τριβή των ελαστικών και ζημίες από κατολισθήσεις. Η διμερής γρίλια από πολυαμίδιο εφαρμόζει τέλεια στο επάνω ψυγείο νερού και στο κάτω ψυγείο λαδιού και ο σχεδιασμός της ταιριάζει απόλυτα στην αεροδυναμική της μοτοσικλέτας.

Προστατευτική μεμβράνη για την οθόνη TFT 6,5 ιντσών

Η προστατευτική μεμβράνη προφυλάσσει με αξιοπιστία την οθόνη TFT 6,5 ιντσών από ακαθαρσίες, κατολισθήσεις και ζημίες. Το σκληρυμένο γυαλί διαθέτει μια αντιανακλαστική επιφάνεια, ώστε να είναι πιο εύκολη η ανάγνωση της οθόνης TFT. Με το λογότυπο της BMW Motorrad.

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Βάση συναρμολόγησης Sport

Με τη βάση συναρμολόγησης Sport, η ανύψωση της μοτοσικλέτας είναι γρήγορη και ασφαλής. Η ελαφριά, ωστόσο σταθερή κατασκευή από λακαρισμένο χαλύβδινο σωλήνα διαθέτει αντιστοίχως τέσσερις μεγάλες ρόδες και απαιτεί ελάχιστη μόνο δύναμη κατά την ανύψωση. Η εξαιρετικά σταθερή βάση διευκολύνει τις εργασίες επισκευής και συντήρησης.

Download Accessories Catalogue

Original BMW Motorrad Accessories Catalogue 2019
PDF   |   43.04 MB   |   English

Your own RR

Design your own S 1000 RR.

From the paintwork right up to the equipment – the configurator lets you put together your very own BMW dream bike.

Configure yours now
spinner