Στοιχεία και εξοπλισμός
Η R 18 Classic παραπέμπει στα εμβληματικά στοιχεία της ιστορίας μας και στις πρώτες μοτοσικλέτες cruiser. Αναβιώσαμε αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάθε εδώ τα πάντα για τα τεχνικά στοιχεία.
Τεχνικά στοιχεία
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επάνω από τον στροφαλοφόρο, με κίνηση από αλυσίδα
107,1 mm x 100 mm
1.802 cm³
67 kW (91 PS) σε 4.750 σ.α.λ.
158 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
9,6 : 1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 180 km/h
5,6 l/100km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15) ROZ 95 90 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 600 W (ονομαστική ισχύς)
12V / 26 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Με άξονα
Αναρτήσεις / Φρένα
Ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο με βιδωτά υποστηρίγματα
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Ατσάλινο διπλό ψαλίδι με κεντρικό γόνατο ανάρτησης
120 mm / 90 mm
1.731 mm
150 mm
57,3°
Ακτινωτός τροχός
3,00" x 16"
5,00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / Βάρη
710 mm
1.655 mm
περίπου 16 l
περίπου 4 l
2.440 mm
1.342 mm
1.397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.