ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
G 310 GS - Edition 40 Years GS

Αναμένεται σύντομα

Η G 310 GS στην έκδοση Edition 40 Years GS

Οδηγική απόλαυση με θρυλική εμφάνιση

Εδώ και 40 χρόνια η BMW GS συνδυάζει τον πολύπλευρο χαρακτήρα με την περιπέτεια χωρίς όρια. Αυτό ακριβώς γιορτάζουμε φέτος με την G 310 GS στην έκδοση Edition 40 Years GS. Η μαύρη-κίτρινη εμφάνιση της θρυλικής R 100 GS ζωντανεύει την ιστορία GS: άμεσα, ξένοιαστα και με το χαρακτηριστικό GS Flyline. Με το Ride by Wire μπορείς να κινείσαι με μοναδική άνεση μέσα και έξω από την πόλη. Οι μετακινήσεις σου με αυτήν γίνονται παιχνίδι, θα γευτείς πραγματική οδηγική απόλαυση από το πρώτο άνοιγμα του γκαζιού και θα νιώσεις το #SpiritOfGS σε κάθε χιλιόμετρο.

Τα σημαντικότερα σημεία της έκδοσης Edition 40 Years GS

Μοναδική σχεδίαση για την επέτειο: Βασιζόμενη στην R 100 GS με το ψευδώνυμο Bumblebee, κερδίζει τις εντυπώσεις με τη μαύρη-κίτρινη εμφάνιση. Τα έντονα σχεδιαστικά στοιχεία μετατρέπουν την θρυλική εμφάνιση σε έναν πραγματικό πόλο έλξης. Η μοτοσικλέτα αντανακλά τη λάμψη των 40 χρόνων ιστορίας GS.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επιγραφή 40 Years GS στο χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα
Βλέπουμε το κίτρινο αυτοκόλλητο GS για τα 40 χρόνια σε κοντινή λήψη.
Ψαλίδι, προστατευτικό αλυσίδας και ποδωστήρια σε μαύρο χρώμα
Βλέπουμε το ψαλίδι, το προστατευτικό αλυσίδας και τα ποδωστήρια της G 310 GS από το πλάι.
Χαρακτηριστικό GS Flyline σε μαύρη-κίτρινη εμφάνιση
Βλέπουμε την πλαϊνή μπροστινή όψη της με εστίαση στο μαύρο-κίτρινο χρώμα.
Μαύρο ρεζερβουάρ και τιμόνι
Βλέπουμε το ρεζερβουάρ και το τιμόνι της G 310 GS σε λεπτομέρεια, λοξά από επάνω.
Μαύρη ζελατίνα
Βλέπουμε την πλαϊνή μπροστινή όψη της G 310 GS με εστίαση στην μαύρη φιμέ ζελατίνα.
Μπλοκ κινητήρα σε μαύρο χρώμα
Βλέπουμε το απόλυτα μαύρο μπλοκ κινητήρα με επιγραφή G 310.
Tape σε χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα
Βλέπουμε την επιγραφή GS και τη σχεδίαση των tapes στο μαύρο ρεζερβουάρ.
Μαύρες ζάντες
Βλέπουμε μία λεπτομέρεια από τις μαύρες ζάντες της G 310 GS.

Η G 310 GS – πάντα η σωστή βάση

Εξωτερικά Edition 40 Years GS, εσωτερικά γνήσια G 310 GS: με τα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία και την ασύγκριτη εργονομία GS σε μεταφέρει ξεκούραστα σε κάθε προορισμό. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου μπορούν τώρα να προσαρμοστούν καλύτερα στις δικές σου ανάγκες. Μάθε τα πάντα για τα στοιχεία εξοπλισμού και τις εκδόσεις της G 310 GS.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

40 χρόνια κίνητρα για περιπέτεια

Από την Αφρική μέχρι την Κεντρική Ασία, από τον Βόρειο Πόλο μέχρι τον Νότιο Πόλο: σε 40 χρόνια, η GS έφτασε σε όλα τα μέρη του κόσμου. Μία μοτοσικλέτα που κυριαρχεί σε κάθε έδαφος και κάθε δρόμο, που αντιμετωπίζει με θάρρος κάθε πρόκληση. Η GS είναι η πρωτοπόρος των ταξιδιωτικών enduro μοτοσικλετών.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1980
παρουσίαση του πρώτου μοντέλου GS, της R 80 G/S
6
γενιές GS με πολλές εκδόσεις μοντέλων
40
χρόνια μοναδικές εμπειρίες με τον μύθο GS
1.2
Πάνω από 1,2 εκατομμύρια μοντέλα GS έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα

Εδώ και 40 χρόνια το GS αντιπροσωπεύει τον αυθορμητισμό και την απόδραση από την καθημερινότητα – η μοναδική κοινότητα ζει το #SpiritOfGS σε κάθε χιλιόμετρο. Η ιστορία επιτυχιών ξεκινά το 1980 με την R 80 G/S: Πολύ γρήγορα έγινε η αγαπημένη μοτοσικλέτα για όλες τις προκλήσεις, εντός και εκτός δρόμου.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Από τους αγώνες εκτός δρόμου στην άσφαλτο

1978 έως 1980: 

Το 1978 η BMW Motorrad ταράζει τα νερά με τον προπομπό της πρώτης GS: Η GS 80 συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Έξι Ημερών και κατακτά δύο χρυσά μετάλλια. Εξελίχθηκε από την εργοστασιακή ομάδα χωρίς επίσημη εντολή. Ωστόσο, η επιτυχία δικαιώνει τους μηχανικούς: Η μοτοσικλέτα τους προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, και το 1980 βγαίνει στην αγορά με το όνομα BMW R 80 G/S.

Η θριαμβευτική πορεία ξεκινά

1980 έως 1987: 

Με την GS η BMW Motorrad καταφέρνει να δημιουργήσει τον τέλειο συνδυασμό για το χώμα και την άσφαλτο: Ανεξάρτητα από το έδαφος, ο αναβάτης έχει τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσικλέτας και απολαμβάνει μέγιστη άνεση, ακόμα και στις μακρινές διαδρομές. Το Monolever, όπως ονομάζεται το μονόμπρατσο ψαλίδι που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μία μοτοσικλέτα, αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος και επιτρέπει την ταχεία αλλαγή του πίσω τροχού. Με την R 80 G/S η BMW Motorrad δημιουργεί την κατηγορία των μεγάλων ταξιδιωτικών Enduro – και συνεχίζει να κυριαρχεί μέχρι σήμερα.

Η GS πατάει γκάζι: μεγαλύτερος κυβισμός, περισσότερη ισχύς

1987 έως 1996: 

Το νέο κορυφαίο μοντέλο R 100 GS ποντάρει στον μεγάλο κυβισμό – είναι η ισχυρότερη και ταχύτερη μοτοσικλέτα enduro της αγοράς. Στον πίσω τροχό, το ψαλίδι Paralever με διπλούς συνδέσμους φροντίζει για ξεκούραστο έλεγχο στο χώμα και την άσφαλτο. Γίνεται γνωστή για τον χαρακτηριστικό μαύρο-κίτρινο χρωματισμό και αποκτά το ψευδώνυμο Bumblebee. Το χρώμα αποτελεί μέχρι σήμερα αντικείμενο πόθου για τους λάτρεις και φέτος κοσμεί τις ειδικές εκδόσεις μοντέλων "Edition 40 Years GS".

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία των ταξιδιωτικών enduro

1994 έως 2003: 

Η GS γίνεται θρύλος και συνεχίζει να μεταλλάσσεται: Το 1994 παρουσιάζεται η R 1100 GS, η πρώτη μοτοσικλέτα enduro με τετραβάλβιδο κινητήρα boxer. Εντυπωσιάζει με την ευκολία ελέγχου στο χώμα και τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά στα μεγάλα ταξίδια. Τα χαρακτηριστικά touring εξελίσσονται με συνέπεια και το 2002 παρουσιάζεται η R 1150 GS Adventure που είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στις ανάγκες όσων καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις στα ταξίδια. Γεννιέται η σειρά Adventure. 

Από τους μονοκύλινδρους στους δικύλινδρους κινητήρες

2000 έως 2008:

Τα ιδιαίτερα αγαπητά και φιλικά στους άπειρους αναβάτες μοντέλα Funduro F 650 και F 650 ST αποκτούν νέους κινητήρες με την αυγή της νέας χιλιετίας. Χάρη στον νέο υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, οι αναβάτες της F 650 GS και της F 650 GS Dakar έχουν στη διάθεσή τους επαρκή αποθέματα ισχύος στην καθημερινή χρήση και μπορούν να απολαμβάνουν τη χαρακτηριστική αίσθηση Enduro. Το 2008 τοποθετείται στα νέα μοντέλα Enduro F 650 GS και F 800 GS, ο υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας. Έτσι, το περιπετειώδες πνεύμα μεταφέρεται αυτούσιο και στη μεσαία κατηγορία.

Από τον αερόψυκτο στον υδρόψυκτο κινητήρα boxer

2004 έως 2017: 

Το 2004 η BMW Motorrad ανανεώνει ριζικά την R 1200 GS. Αποκτά μεγαλύτερο κυβισμό και μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει σε κάθε τύπο εδάφους. Ταυτόχρονα, ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο. Σχεδόν δέκα χρόνια αργότερα ξεκινά μια νέα εποχή, καθώς οι μηχανικοί της BMW Motorrad εξοπλίζουν την R 1200 GS με έναν υδρόψυκτο κινητήρα boxer. Πρόκειται για μια απόλυτη καινοτομία. Επιπλέον, η μοτοσικλέτα αποκτά ημιενεργητική ανάρτηση με Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment - Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης), κάτι που ωθεί σε νέα επίπεδα την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Η GS αποκτά ακόμα περισσότερη δύναμη

Η BMW Motorrad συνεχίζει να εξελίσσει και τα επόμενα χρόνια τον μύθο GS. Η δημοφιλής R 1250 GS παρουσιάζεται με έναν εξελιγμένο δικύλινδρο κινητήρα boxer: Χάρη στον μεταβλητό έλεγχο των εκκεντροφόρων BMW ShiftCam, ο κινητήρας αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών και εδραιώνει την κυριαρχία της GS. Παράλληλα συνεχίζεται και η εξέλιξη των μοντέλων F 750 GS και F 850 GS της μεσαίας κατηγορίας, τα οποία πλέον προσφέρουν μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση χάρη στον μεγαλύτερο κυβισμό και την ανασχεδιασμένη ανάρτηση.

3 Χρόνια Εγγύηση

Ride on & on & on. Σου δίνουμε ένα επιπλέον έτος.

Τώρα όλα τα Μοντέλα 2020 έχουν 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Μάθε περισσότερα

#spiritofgs

Εδώ και 40 χρόνια, το #SpiritOfGS φέρνει πιο κοντά τους αναβάτες μοτοσικλέτας και διαδίδεται σε όλο τον κόσμο μέσα από την κοινότητα. Ξεκίνησε, ζήσε νέες περιπέτειες και εξερεύνησε το άγνωστο – μαζί γράφουμε ιστορία. Άντλησε έμπνευση από την κοινότητα GS για νέες εμπειρίες. Ζήσε το #SpiritOfGS.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ζήσε την περιπέτεια μέσα από την κοινότητα GS

Ακολούθησε τις συναρπαστικές περιπέτειες GS στη νέα μας σειρά Adventures of a Lifetime.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Περισσότερα για το #SpiritOfGS

spinner