Μετά τη σωστή ρύθμιση της τάσης κατά τη διάρκεια της αρχικής επιθεώρησης, πραγματοποιείται έλεγχος κάθε 10.000 χιλιόμετρα, ενώ η αντικατάσταση πρέπει να γίνεται μετά από 40.000 χιλιόμετρα. Ο οδοντωτός ιμάντας τεντώνεται από τον έκκεντρο άξονα. Αυτό το μονό ψαλίδι διασφαλίζει επίσης πως ο πίσω τροχός ευθυγραμμίζεται τέλεια κατά μήκος.
Εφόσον ο οδοντωτός ιμάντας έχει τεντωθεί σταθερά, ελαχιστοποιείται κάθε πιθανή αντίδραση αλλαγής φορτίου, κάτι που είναι τεράστιο πλεονέκτημα σε σύγκριση με τη συμβατική αλυσίδα τροχών. Οι αντιδράσεις αλλαγής φορτίου μειώνονται επίσης μέσω ενός αποσβεστήρα, εξοπλισμένου με τέσσερα ελαστομερή μπλοκ. Ο μηχανισμός οδοντωτού ιμάντα, ο οποίος κατασκευάζεται από ανοξείδωτο χάλυβα και το πινιόν εξόδου του κιβωτίου ταχυτήτων με εσωτερικό χαλύβδινο πυρήνα διασφαλίζουν τη μακροβιότητα του μηχανισμού. Τα δαχτυλίδια γραναζιών κατασκευάζονται από πυροσυσσωματωμένο κράμα μετάλλου. Εν κατακλείδι, αυτός ο συνδυασμός διασφαλίζει τη λιγότερη δυνατή φθορά. Επειδή η δευτερεύουσα μετάδοση έχει ελαφρύτερο κατασκευαστικό πρότυπο από το συνολικό μηχανισμό αλυσίδας, οι φυγοκεντρικές δυνάμεις είναι μικρότερες, κάτι που βελτιώνει την αποδοτικότητα της μετάδοσης ισχύος.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση