Οι σωλήνες και η γέφυρα πιρουνιού είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο που διασφαλίζει ότι οι επιφάνειες συμπλέκονται τέλεια υπό πίεση. Ταυτόχρονα, οι μη αναρτημένες μάζες δεν είναι χαμηλότερα από ότι σε συμβατικό πιρούνι. Παρόλο που τα καλάμια έχουν μικρότερη διάμετρο από εκείνα στο σύστημα ανάποδου πιρουνιού, είναι κατασκευασμένα από βαρέως τύπου χάλυβα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ότι το βάρος είναι ουσιαστικά το ίδιο ψηλά και σε μερικές περιπτώσεις ακόμη ψηλότερα από ότι στα συμβατικά πιρούνια αλουμινίου ακόμη και μαγνησίου. Το βασικό πλεονέκτημα προέρχεται από την πολύ μεγάλη διαδρομή του καλαμιού μέσα στη μπουκάλα.
Για παράδειγμα, ένα ανάποδο πιρούνι Marzocchi με μπουκάλες από ανοδιωμένο αλουμίνιο και χαλύβδινα καλάμια κράματος μαγγανίου, με διάμετρο μπουκάλας 45 mm προσφέρουν στην F800 GS της BMW Motorrad χαρακτηριστικά ευαίσθητης απόκρισης και μέγιστη σταθερότητα ακόμη και με μεγάλα φορτία. Οι γέφυρες του πιρουνιού οδηγούν τις μπουκάλες, με τη μεγαλύτερη διάμετρο και αντοχή σε στρέψη, αφού εδώ ασκούνται μεγαλύτερες δυνάμεις μόχλευσης, που είναι πολύ χρήσιμες σε οδήγηση σε ανώμαλο δρόμο. Ούτε το τηλεσκοπικό ούτε το ανάποδο πιρούνι ρυθμίζονται στο στάδιο συμπίεσης ή αποφόρτισης.
Στο Supersport μοντέλο S 1000 RR της BMW, ένα ανάποδο πιρούνι με διάμετρο μπουκάλας 46 mm οδηγεί τον εμπρόσθιο τροχό. Αυτή η γενναιόδωρη διάμετρος προσφέρει σημαντικά υψηλότερη σταθερότητα πέδησης συγκρινόμενη με τη συμβατική διάμετρο των 43 mm καθώς και σαφέστερα χαρακτηριστικά απόκρισης. Είναι στερεωμένο στο λαιμό μέσω ελαφρού, χαλύβδινου άξονα που οδηγείται σε δύο μεγάλα αλουμινένια ρουλεμάν και δύο βελτιωμένες ως προς το βάρος αλουμινένιες γέφυρες πιρουνιού.
Για να προσαρμόζεται το βάρος της μοτοσικλέτας στο εμπρόσθιο τμήμα, μπορεί να χρησιμοποιείται η προεξοχή των καλαμιών. Χρησιμοποιώντας όλα τα 15 mm, το εμπρόσθιο τμήμα μπορεί να χαμηλώσει έως και 5 mm και να ανυψωθεί έως και 10 mm. Στο ανάποδο πιρούνι τοποθετείται ένθετο γνωστό ως φυσίγγιο. Αυτό είναι ξεχωριστό κυλινδρικό σύστημα υδραυλικού εμβόλου με επιλογή ρύθμισης για την προφόρτιση και τα στάδια συμπίεσης/αποφόρτισης. Η συνολική διαδρομή ελατηρίου είναι 120 mm, από τα οποία 75 mm είναι θετική διαδρομή ελατηρίου και 45 mm αρνητική. Για απλή ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και απόσβεσης με στάδια συμπίεσης/αποφόρτισης, διατίθεται κλίμακα ρύθμισης από 1 έως 10. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να μετράτε τα κλικ όπως αλλού και η τρέχουσα ρύθμιση είναι συνεχώς εμφανής. Οι ρυθμίσεις για τα στάδια συμπίεσης και αποφόρτισης διαφοροποιούνται στο χρώμα.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση