Όπως και το τηλεσκοπικό πιρούνι, ο τροχός εξακολουθεί να διευθύνεται από το νέο πιρούνι, που περιέχει δύο αναρτήσεις με καλάμια και μπουκάλες. Είναι σχεδιασμός με τη μέγιστη δυνατή κάλυψη, και έτσι διασφαλίζει υψηλό βαθμό σταθερότητας. Ένας ημι-υστερών βραχίονας συνδεδεμένος στο πλαίσιο εμπρός στηρίζει το πιρούνι και τον εμπρόσθιο τροχό. Οι λειτουργίες της ανάρτησης και απόσβεσης γίνονται από ένα κεντρικό αμορτισέρ με ελατήριο. Σε αντίθεση με το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι, το πιρούνι στο σύστημα Telelever χρειάζεται να απορροφά μόνο μικρές καμπτικές ροπές κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και κατά την οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες που σημαίνει ότι τα καλάμια δεν κολλάνε στις μπουκάλες.
Επιπρόσθετα πλεονεκτήματα αυτού του σχεδιασμού, που χρειάζεται μικρότερης διαμέτρου καλάμια Telelever σε σύγκριση με τα συμβατικά τηλεσκοπικά πιρούνια, είναι το πλεονέκτημα βάρους και η εξαιρετική ευαισθησία των χαρακτηριστικών απόκρισης. Επιπλέον οι λίγες μη αναρτημένες μάζες και η ταχύτητα με την οποία η ανάρτηση αντιδρά διασφαλίζουν εξαιρετική πρόσφυση σε ανώμαλους δρόμους.
Το σύστημα Telelever προσφέρει την επιλογή του σχεδιασμού γεωμετρίας τέτοιας ώστε τα καλάμια του πιρουνιού και έτσι το εμπρόσθιο άκρο να βυθίζονται μόνο ελαφρά σε δυνατό φρενάρισμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα στον οδηγό να παρέχεται καλύτερη απόκριση. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα του συστήματος Telelever είναι ότι έγινε δυνατός ο σχεδιασμός ηλεκτρονικού ελέγχου του συστήματος αποτροπής μπλοκαρίσματος τροχών (ABS) ώστε να είναι πιο ευαίσθητο. Επειδή, παρά τις παλμικές δυνάμεις φρεναρίσματος, δεν συμβαίνουν κραδασμοί που προκαλούν κλίση. Συνολικά το σύστημα Telelever συμβάλει στη μεγαλύτερη άνεση οδήγησης, τροφοδοτεί τις σπορ διαθέσεις του αναβάτη ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την ασφάλεια σε κρίσιμες καταστάσεις στο δρόμο.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση