1923.

1923.

Καλύτερα από το να πετάς.

Η BMW ξεκίνησε ως κατασκευαστής αεροσκαφών. Ωστόσο, τη στιγμή που κατασκεύασαν την πρώτη τους μοτοσικλέτα, οι μηχανικοί μας δημιούργησαν ένα πραγματικό ορόσημο: την R 32. Όχι ένα ποδήλατο με κινητήρα, όπως συνέβαινε τότε, αλλά ένα εντελώς νέο σχέδιο μοτοσικλέτας. Με ένα εξαιρετικό σχέδιο πλαισίου και έναν κινητήρα που ήταν πραγματικά μέρος του σχεδιασμού.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Να βλέπεις και να σε βλέπουν.

Η BMW ξεκίνησε ως κατασκευαστής αεροσκαφών. Ωστόσο, τη στιγμή που κατασκεύασαν την πρώτη τους μοτοσικλέτα, οι μηχανικοί μας δημιούργησαν ένα πραγματικό ορόσημο: την R 32. Όχι ένα ποδήλατο με κινητήρα, όπως συμβαίνει συνήθως τότε, αλλά μια εντελώς νέα ιδέα για μια μοτοσικλέτα. Με ένα εξαιρετικό σχέδιο πλαισίου και έναν κινητήρα που ήταν πραγματικά μέρος του σχεδιασμού.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1924.

1924.

Φρενάρισμα.

Ευκολότερο από ποτέ.

Κατά την έναρξη της παραγωγής της R39, η BMW χρησιμοποιεί ένα εξωτερικό φρένο ποδιού για πρώτη φορά για να φρενάρει ο πίσω τροχός αντί για το συνηθισμένο φρένο ποδιού σφήνας. Επιτρέποντας στον αναβάτη να φρενάρει πιο εύκολα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1935.

1935.

Αυξημένη σταθερότητα και άνεση οδήγησης.

Η BMW είναι επίσης πρωτοπόρος όσον αφορά την τεχνολογία ανάρτησης: στο μοντέλο τουρισμού R 12 και στο σπορ μοντέλο R 17, χρησιμοποιείται το πρώτο τηλεσκοπικό πιρούνι με υδραυλική απόσβεση. Αλλάζει τα συνηθισμένα πιρούνια ελατηρίου και συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση της σταθερότητας και της άνεσης οδήγησης.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1936.

1936.

Ευφυής πανάλαφρη κατασκευή.

Με το σπορ μοντέλο R5 (500cc), η BMW παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα κωνικά σχεδιασμένο ελικοειδές σωληνωτό πλαίσιο. Είναι μια ευφυής πανάλαφρη κατασκευή. Η νέα διαδικασία συγκόλλησης που χρησιμοποιήθηκε για την παραγωγή του πλαισίου είναι επίσης μια ιδιαίτερα πρωτοποριακή τεχνική κατασκευής που θα καθορίσει τις εξελίξεις για τα επόμενα χρόνια. Το πλεονέκτημα της ελαφριάς κατασκευής; Υψηλή ευελιξία με χαμηλό βάρος.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1955.

1955.

Υψηλή σταθερότητα οδήγησης. Περισσότερη άνεση.

Το καινοτόμο πλαίσιο με ψαλίδι χρησιμοποιείται από τη BMW για πρώτη φορά στην κατασκευή μοτοσικλετών παραγωγής στα μοντέλα R 50 και R 69. Εξασφαλίζει υψηλή σταθερότητα με άνεση οδήγησης, πολύ προηγμένο για την εποχή. Η βέλτιστη αντοχή σε στρέβλωση εκτιμάται περισσότερο από τους συνεπιβάτες στο καλάθι.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1960.

1960.

Αναμφίβολα, το ταχύτερο γερμανικό superbike.

Το πρώτο υδραυλικό αμορτισέρ τιμονιού σε μοτοσυκλέτα παραγωγής εξασφαλίζει μέγιστη ασφάλεια οδήγησης. Τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στην R 69 S – το ταχύτερο γερμανικό superbike στην εποχή του. Το αμορτισέρ τιμονιού μπορεί ακόμη και να απενεργοποιηθεί σε χαμηλότερες ταχύτητες για καλύτερο χειρισμό.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1961.

1961.

Προσαρμοσμένα τέλεια: αξεσουάρ και προαιρετικός εξοπλισμός.  

Για όσους θέλουν να δώσουν στην BMW μοτοσικλέτα τους εξατομικευμένο χαρακτήρα, τα ειδικά αξεσουάρ και ο προαιρετικός εξοπλισμός της BMW Motorrad τους δίνουν τη δυνατότητα από την αρχή. Οι προστατευτικές μπάρες και οι βάσεις βαλίτσας προστέθηκαν στην σειρά από την δεκαετία του 1950 - αρχικά στις αντιπροσωπείες, και από το εργοστάσιο από το 1961. Σήμερα, μια πλούσια γκάμα αξεσουάρ και προαιρετικού εξοπλισμού μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φτιάξεις τη δική σου εξατομικευμένη μοτοσικλέτας BMW.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1973.

1973.

Σχεδιαστικό σύμβολο με τεχνολογία ναυαρχίδας.  

Η R 90 S αποκτά το πρώτο διπλό δισκόφρενο στο μπροστινό τροχό ως στάνταρ. Ταυτόχρονα, εισάγουμε το φως H4 στη σειρά /6. Έτσι συνεχίζουμε να διασφαλίζουμε αυξημένη οδική ασφάλεια.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1976.

1976.

Το πρώτο ολόσωμο φέρινγκ που τοποθετείται ως στάνταρ.

Η R100 RS αποτελεί το εφαλτήριο για μια σειρά μοντέλων που επωφελούνται από νέα ευρήματα στο αεροδυναμικό τούνελ.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το πρώτο αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο ολόσωμο φέρινγκ στον κόσμο για μοτοσικλέτες παραγωγής. Τα πλεονεκτήματα της μειωμένης αντίστασης του αέρα και της μικρής πίεσης στο κράνος είναι ιδιαίτερα αισθητά στους αναβάτες μεγάλων αποστάσεων.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1978.

1978.

Η πρώτη συλλογή αναβάτη.

Να δείχνεις ωραίος από το κεφάλι έως τη μοτοσικλέτα και να οδηγείς με ασφάλεια – αυτό ήταν σημαντικό για μας ήδη από τη δεκαετία του '70. Κι έτσι η BMW Motorrad ξεκίνησε μια νέα εποχή με το full face κράνος το 1976. Το 1978 ήρθε στην αγορά ως αξεσουάρ ο πρώτος πλήρης εξοπλισμός αναβάτη. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας εξακολουθούν και σήμερα να επικεντρώνονται στην προστασία, την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την καινοτομία – σε συνδυασμό με χαλαρή εμφάνιση.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1979.

1979.

Καλύτερη αίσθηση: θερμαινόμενες λαβές.

Οι θερμαινόμενες λαβές θεωρούνταν αρχικά αστείο, αλλά σήμερα έχουν γίνει απαραίτητο χαρακτηριστικό. Εξάλλου, αυξάνουν την ευχαρίστηση και την ασφάλεια οδήγησης, γιατί όπως αποδείχθηκε, οι αναβάτες με ζεστά χέρια αντιδρούν πιο γρήγορα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1980.

1980.

Απεριόριστη Περιπέτεια.

Η R 80 G/S είναι η πρώτη δικύλινδρη Enduro ταξιδιού και έτσι είναι ο ιδρυτής ενός νέου τομέα. Από τότε και στο εξής, η G/S αντιπροσωπεύει την απεριόριστη περιπέτεια με μοτοσικλέτα. Είναι εξοπλισμένη με το πρώτο μονόμπρατσο ψαλίδι για μεγάλες μοτοσικλέτες. Διακρίνεται για το 50% μείωσης της στρεπτικής ακαμψίας σε σύγκριση με τα συμβατικά διπλά ψαλίδια με την ίδια μείωση βάρους. Με δυνατότητα αντικατάστασης του πίσω τροχού πιο γρήγορα και εύκολα που αποδεικνύεται επίσης μεγάλο πλεονέκτημα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1981.

1981.

Δύο κράνη σε ένα.

Το πρώτο στον κόσμο αναδιπλούμενο κράνος μοτοσικλέτας συνδυάζει δύο ιδιότητες: το τμήμα στο σαγόνι με εύκολη αφαίρεση του επιτρέπει να φοριέται ως κράνος τύπου jet ή ως full face κράνος. Έτσι το κράνος εξασφαλίζει υψηλή άνεση και λειτουργικότητα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1986.

1986.

Αδιάβροχη υφασμάτινη φόρμα μοτοσικλέτας.

Η πρώτη στο κόσμο υφασμάτινη φόρμα μοτοσικλέτας Gore-Tex από τη BMW σίγουρα θα προκαλέσει αίσθηση και θα φέρει επανάσταση στην οδήγηση της μοτοσικλέτας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1987.

1987.

Paralever. Το επόμενο στάδιο εξέλιξης στην τεχνολογία της ανάρτησης.

Το ψαλίδι διπλού αρθρωτού βραχίονα που σχεδιάστηκε από την BMW Motorrad – και ονομάστηκε Paralever – ουσιαστικά εξαλείφει την ενοχλητική μετάδοση των δυνάμεων κίνησης στην ανάρτηση και παρουσιάστηκε με τα μοντέλα R 80 GS και R 100 GS το 1987.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1988.

1988.

Το πρώτο ABS στον κόσμο για μοτοσικλέτες.

Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που έφερε ABS για μοτοσικλέτες στην αγορά το 1988. Έτσι η BMW όρισε ένα νέο πρότυπο στην παραγωγή μοτοσικλέτας. Από το 2013 και μετά όλες οι μοτοσικλέτες της BMW διαθέτουν ABS στον στάνταρ εξοπλισμό.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρώτη ψηφιακή ηλεκτρονική μονάδα κινητήρα.

Η BMW K1 είναι ορόσημο στην κατασκευή μοτοσικλετών χάρη στην αεροδυναμική της. Επίσης, παρουσιάζει για πρώτη φορά ψηφιακή ηλεκτρονική μονάδα κινητήρα. Η μονάδα ελέγχου Motronic συνδυάζει τα ηλεκτρονικά συστήματα ανάφλεξης και ψεκασμού, διασφαλίζοντας έτσι την απόδοση καυσίμου και την εκπλήρωση των απαιτήσεων για τη χρήση ρυθμιζόμενου καταλύτη.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1990.

1990.

Πρωτοποριακή περιβαλλοντική τεχνολογία για μοτοσικλέτες.

Ο ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης μπορεί αρχικά να παραγγελθεί για τα μοντέλα σειράς Κ με ψηφιακή ηλεκτρονική μονάδα κινητήρα ως ειδικό εξοπλισμό. Η BMW προσφέρει τον πρώτο στον κόσμο ρυθμιζόμενο καταλύτη για μοτοσικλέτες. Για τα μοντέλα που κατασκευάστηκαν μετά το 2000, ολόκληρη η γκάμα της BMW Motorrad είναι εφοδιασμένη με ρυθμιζόμενο καταλύτη.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1993.

1993.

Μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.

Η BMW R 1100 RS είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με μπροστινή ανάρτηση Telelever σε συνδυασμό με ψαλίδι πίσω τροχού Paralever. Εδώ, το Telelever λειτουργεί σαν μηχανικό σύστημα ανάσχεσης της βύθισης και παρέχει βέλτιστη πρόσφυση ακόμα και κατά τη διάρκεια πλήρους πέδησης. Σε συνδυασμό με το ABS, οι αποστάσεις φρεναρίσματος μειώνονται ξανά σημαντικά.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

1998.

1998.

Ο πρώτος διπλός προβολέας στον κόσμο με τεχνολογία ελλειψοειδούς.

Ο πρώτος διπλός προβολέας στον κόσμο με τεχνολογία ελλειψοειδούς σε μοτοσικλέτες παραγωγής διασφαλίζει βελτιωμένο φωτισμό στο δρόμο.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2004.

2004.

Το πρώτο ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο πλαίσιο.

Η Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης (ESA) είναι ηλεκτρονική καινοτομία για τις μοτοσικλέτες παραγωγής BMW. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην K 1200 S και είναι σήμερα διαθέσιμη στις περισσότερες δικύλινδρες, τετρακύλινδρες και εξακύλινδρες μοτοσυκλέτες μας. Το ESA σου επιτρέπει να ρυθμίζεις ηλεκτρονικά την ανάρτηση με το πάτημα ενός κουμπιού, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και φορτίου. Ιδανικό για μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες, το ESA προσφέρει στους αναβάτες άριστα χαρακτηριστικά απόσβεσης, βελτιστοποιημένη απόδοση και το υψηλότερο επίπεδο οδηγικής ασφάλειας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2005.

2005.

Τέλεια συνδεδεμένη.

Η τεχνολογία διαύλου CAN, σε συνδυασμό με το σύστημα μονής γραμμής (Single Wire System, SWS) της BMW Motorrad είναι σύστημα δικτύου μεταφοράς δεδομένων που απαιτεί μόνο μία γραμμή. Πλεονέκτημα σε σχέση με τη διασύνδεση κάθε σημείου ξεχωριστά είναι ένα πολύ ευρύτερο πεδίο λειτουργικότητας με σημαντικά μειωμένη καλωδίωση. Άλλα πλεονεκτήματα της μεταφοράς ψηφιακών δεδομένων είναι η εξοικονόμηση βάρους, ο μη επηρεασμός από παρεμβολές, η υψηλή διαγνωστική ικανότητα και περισσότερες πληροφορίες για τον αναβάτη.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

2010.

2010.

Προσαρμοζόμενος προβολέας.

Η BMW είναι ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών που προσφέρει προσαρμοζόμενο προβολέα ειδικά για μοτοσυκλέτες από το εργοστάσιο. Δηλαδή το φως που κάνει την οδήγηση μοτοσικλέτας ασφαλέστερη στο λυκόφως ή τη νύχτα, φωτίζοντας το δρόμο και τις στροφές του.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Safety 360°.

Η ασφάλεια απαιτεί έργα. Όχι λόγια.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τεχνολογική Ανάλυση

Τα πάντα για τις μοτοσικλέτες BMW.

Μαθε περισσοτερα
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.