Το Race ABS της BMW Motorrad είναι ένα νέο σύστημα που είναι πάλι αρκετά πιο ελαφρύ από προηγούμενα εν μέρει ενσωματωμένα συστήματα. Με τη μονάδα ελέγχου να ζυγίζει μόλις 1,5 kg και ολόκληρο το σύστημα να ζυγίζει μόλις 2,5 kg, παρέχει εξαιρετικές προϋποθέσεις για χρήση σε πολύ σπορ μοτοσικλέτες. Εκτός του ότι είναι πανάλαφρο το σύστημα επίσης εντυπωσιάζει με τη βελτιωμένη του αντίδραση.
Αυτό γίνεται εφικτό χάρη σε συνολικά τέσσερις αισθητήρες πίεσης τέλεια προσαρμοσμένους μεταξύ τους αλλά και με το όλο σύστημα. Σε συνδυασμό με μια πολύ περίτεχνη ανίχνευση ανύψωσης πίσω τροχού το σύστημα μπορεί να διακρίνει ανάμεσα σε ανώμαλη επιφάνεια και κλειδωμένο πίσω τροχό καλύτερα από ότι με το προηγούμενο σύστημα. Όταν ενεργοποιείται η μανέτα του φρένου χειρός ενεργοποιείται το μπροστινό διπλό δισκόφρενο με μικρή μόνο πίεση στο φρένο πίσω τροχού. Όταν ενεργοποιείται το πεντάλ φρένου ενεργοποιείται μόνο το φρένο πίσω τροχού. Στους τρόπους οδήγησης "Race" και "Slick" η ανίχνευση ανύψωσης πίσω τροχού δεν επεμβαίνει στις απαιτήσεις του οδηγού για φρενάρισμα. Ο τρόπος "Slick" επιτρέπει σε έμπειρους οδηγούς να πραγματοποιούν αυτό που λέγεται ολίσθηση πέδησης χωρίς να χρειάζεται να παραιτηθούν από τα πλεονεκτήματα του ABS μπροστινού τροχού.
Η χρήση ενός τέταρτου αισθητήρα πίεσης στο κύκλωμα μπροστινού τροχού επιτρέπει την ακόμη πιο ευαίσθητη ρύθμιση της πίεσης φρένου μπροστινού τροχού από ότι με το προηγούμενο ενσωματωμένο ABS II της BMW, καθόσον οι πραγματικές τιμές πίεσης στα κυκλώματα ελέγχου και τροχού μπορούν να συγκρίνονται άμεσα μεταξύ τους. Αυτό επίσης μπορεί να γίνεται χωρίς αυξομειώσεις γκαζιού, κάτι που σημαίνει ιδανικό σημείο πίεσης και τέλεια δυνατότητα ελέγχου. Για ειδικές απαιτήσεις το Race ABS της BMW Motorrad μπορεί να απενεργοποιείται ξεχωριστά.
Ακόμη και αν το νέο σύστημα – πράγματι όπως κάθε ABS – δεν μπορεί να επανακαθορίσει τα φυσικά όρια, το νέο Race ABS της BMW Motorrad παρέχει πολύτιμη υποστήριξη και τεράστιο πλεονέκτημα για την ασφάλεια του οδηγού.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση

spinner