Η BMW Motorrad είναι ο πρώτος κατασκευαστής που προσφέρει αυτό το προαιρετικό εξάρτημα ως επιλογή από το εργοστάσιο.

Με αυτόματη ή χειροκίνητη ενεργοποίηση, η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" στέλνει τις συντεταγμένες του οχήματος απευθείας στο τηλεφωνικό κέντρο, που συνδέει τον οδηγό με το τοπικό κέντρο συντονισμού διάσωσης. Με τη βοήθεια αυτών των δεδομένων, μπορεί να προσδιοριστεί και η κατεύθυνση του ταξιδιού, εκτός από τη θέση ατυχήματος, έτσι ώστε ακόμη και δύσκολοι σε εντοπισμό προορισμοί να προσεγγίζονται γρήγορα από τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης - μια καινοτομία στο χώρο της μοτοσικλέτας.

Μόλις το τηλεφωνικό κέντρο ενημερωθεί, προσπαθεί να έρθει σε επαφή με το θύμα. Καμία άλλη πληροφορία δεν απαιτείται από τον καλούντα για να ενεργοποιηθεί η αλυσίδα διάσωσης. Μοναδικό όπως και η BMW: η επικοινωνία και η υποστήριξη του θύματος γίνεται από τον πελάτη στη γλώσσα που θα επιλέξει. Έτσι, τα πρώτα σημαντικά ερωτήματα μπορούν να διευκρινιστούν ακόμη και πριν την άφιξη των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι συνέπειες της σύγκρουσης και η κατάσταση της μοτοσικλέτας μεταδίδονται μέσω αισθητήρων της μοτοσικλέτας, έτσι ώστε τα ατυχήματα να μπορούν να αναγνωριστούν αξιόπιστα και να διαφοροποιούνται από τυπικές καταστάσεις οδήγησης μοτοσικλέτας. Ο οδηγός μπορεί να αναγνωρίσει εάν έχει ενεργοποιηθεί κλήση έκτακτης ανάγκης μέσω του εικονιδίου στο ηλεκτρονικό ταμπλό και από το ηχητικό σήμα. Δεν χρειάζεται σύστημα επικοινωνίας στο κράνος για τη φωνητική επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο, επειδή υπάρχει σταθερό ηχείο και μικρόφωνο στο όχημα τοποθετημένα στη δεξιά πλευρά του τιμονιού.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" καλύπτει τις ακόλουθες περιπτώσεις:

Περίπτωση 1: Αυτόματη ενεργοποίηση λόγω σοβαρής πτώσης/σύγκρουσης (π.χ. μετωπική σύγκρουση με υψηλή ταχύτητα)
Η κλήση έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση που προκύψει σοβαρή πτώση ή πρόσκρουση. Δημιουργείται φωνητική επικοινωνία με τον οδηγό, αλλά δεν είναι απολύτως απαραίτητη σε αυτή την περίπτωση. Αν έχει συμβεί σοβαρό ατύχημα, οι υπηρεσίες διάσωσης ενεργοποιούνται αμέσως.
Περίπτωση 2: Αυτόματη ενεργοποίηση λόγω μικρής πτώσης/σύγκρουσης (π.χ. ολίσθηση μπροστινών τροχών σε χαμηλή ταχύτητα)
Σε μικρότερα ατυχήματα, η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" ενεργοποιείται με μικρή καθυστέρηση. Αυτό δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να ακυρώσει την κλήση έκτακτης ανάγκης χειροκίνητα, αν οι υπηρεσίες βοήθειας και διάσωσης δεν είναι αναγκαίες. Αν το ECALL δεν ακυρωθεί, δημιουργείται φωνητική επικοινωνία με σκοπό να εκτιμηθεί η σοβαρότητα του ατυχήματος.
Περίπτωση 3: Χειροκίνητη ενεργοποίηση σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
Σε αυτήν την περίπτωση – όπως κλήση για βοήθεια για άλλο επείγον συμβάν – η κλήση έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται πατώντας και κρατώντας πατημένο το κουμπί SOS στο τιμόνι και έτσι δημιουργείται φωνητική επικοινωνία. Η φωνητική επικοινωνία είναι αναγκαία για να ξεκινήσουν οι απαραίτητες ενέργειες σε περίπτωση χειροκίνητης ενεργοποίησης. Το θύμα έχει επίσης εδώ τη δυνατότητα να τερματίσει την κλήση έκτακτης ανάγκης πατώντας το κουμπί SOS ή σβήνοντας τον κινητήρα. Η χειροκίνητη ενεργοποίηση της "έξυπνης κλήσης έκτακτης ανάγκης" είναι δυνατή μόνο σε στάση και με τον κινητήρα ενεργοποιημένο.

Για να ενεργοποιήσει το σύστημα, ο οδηγός δεν χρειάζεται κάρτα SIM, ούτε πρόσθετο κόστος για τη χρήση της υπηρεσίας δεδομένων. Η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" είναι ενεργή από την αρχή της διαδρομής και είναι έτοιμη για χρήση ανά πάσα στιγμή, έτσι ώστε να μπορεί άμεσα να καλέσει βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος. Αυτό εξοικονομεί πολύτιμο χρόνο, που θα μπορούσε να είναι η διαφορά μεταξύ ζωής και θανάτου σε ένα σοβαρό ατύχημα. Πολυάριθμες χρήσεις του συστήματος ECALL στα αυτοκίνητα έχουν δείξει ότι οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης φθάσουν τη θέση των ατυχημάτων 40 έως 50 τοις εκατό πιο γρήγορα με τη βοήθεια αυτού του συστήματος ασφαλείας. Η αξιόπιστη διαφοροποίηση των μη ατυχημάτων είναι δυνατή μέσω του ολοκληρωμένου και έξυπνου συστήματος αισθητήρων για την ανίχνευση συγκρούσεων. Χάρη στη χρήση της περιαγωγής, "η έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης", χρησιμοποιεί πάντα το καλύτερο δυνατό δίκτυο, χωρίς να έχει σημασία που έγινε το ατύχημα. Τότε, μεταδίδονται μόνο στοιχεία σχετικά με το χρόνο και τη θέση της μοτοσικλέτας, τον αριθμό αναγνώρισης οχήματος και τη μητρική γλώσσα του χρήστη. Το σύστημα δεν αποθηκεύει άλλα στοιχεία του χρήστη. Για παράδειγμα, δεν γίνονται αιτήματα καταγραφής ταχύτητας ή θέσης.
Για να εγκαθιδρυθεί η ποιότητα της υπηρεσίας στο απαιτούμενο υψηλό επίπεδο, η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" θα δοκιμαστεί διεξοδικά στις σχετικές χώρες πριν την εισαγωγή της και θα διατεθεί σταδιακά. Το ECALL διατίθεται σε περίσσότερες νότιες, δυτικές, κεντρικές και βόρειες ευρωπαικές χώρες ως προαιρετικός εξοπλισμός (6AC) και θα ξεκινήσει σταδιακά και στις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες. Για περισσότερες πληροφορές, μπορείτε να επικοινωνήσετε με κάποιον Επίσημο Έμπορο BMW Motorrad.
Η "έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης" μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις παρακάτω χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο, Μεγάλη Βρετανία, Μονακό, Νορβηγία (2/2018), Ολλανδία, Πόλη Βατικανού, Πολωνία, Πορτογαλία, Σαν Μαρίνο και Σουηδία (9/2017).
Το δίκτυο ECALL θα επεκτείνεται συνεχώς. Η έξυπνη κλήση έκτακτης ανάγκης θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες το προσεχές διάστημα.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση

spinner