Το BMS-X αναγνωρίζει έναν περιστρεφόμενο πίσω τροχό συγκρίνοντας τις ταχύτητες του μπροστινού και του πίσω τροχού μέσω των αισθητήρων και των δεδομένων ABS που μετρούνται από τον αισθητήρα γωνιακής ταχύτητας (αισθητήρας κλίσης). Το σύστημα ελέγχου του κινητήρα δρομολογεί σε τέτοιες περιπτώσεις μια αντίστοιχη μείωση στη ροπή οδήγησης μειώνοντας τη θέση ανάφλεξης, παρεμβαίνοντας στην έγχυση καυσίμου και επηρεάζοντας τη θέση της βαλβίδας γκαζιού.
Σε αντίθεση με προηγούμενα συστήματα ASC της BMW Motorrad η κεκλιμένη θέση καθορίζεται μέσω πολύπλοκων ομάδων αισθητήρων και λαμβάνονται υπόψη στη συμπεριφορά ελέγχου με έλεγχο πρόσφυσης DTC. Το DTC συνδυάζεται ξεχωριστά με κάθε ένα από τους διαφορετικούς τρόπους οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι μέγιστη ασφάλεια οδήγησης κάθε στιγμή.
Αν και ο έλεγχος πρόσφυσης DTC παρέχει πολύτιμη υποστήριξη και είναι τεράστιο δώρο ασφάλειας για τον αναβάτη κατά την επιτάχυνση, όπως και το ABS, δεν μπορεί να επανακαθορίσει τα φυσικά όρια. Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα να ξεπεραστούν αυτά τα όρια με λανθασμένη ρύθμιση ή με σφάλματα οδήγησης, που σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα την πτώση. Ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης DTC (Dynamic Traction Control) πάντως σας βοηθάει στο να κάνετε καλύτερη και κυρίως ασφαλέστερη χρήση των δυναμικών δυνατοτήτων οδήγησης. Για ειδικές απαιτήσεις πάντως π.χ. χρήση σε αγώνες, το DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) μπορεί να απενεργοποιηθεί ξεχωριστά.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

περισσοτερη αναλυση

spinner