Η K 1600 GT αντιπροσωπεύει το αυθεντικό performance touring. Κάτι ακόμα: Χωρίς αυτήν δεν θα υπήρχε αυτή η κατηγορία. Στον τομέα της πολυτέλειας και της άνεσης δεν κάνει καμία υποχώρηση, όπως εξάλλου κι εσύ. Μάθε εδώ τα πάντα για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τον εξοπλισμό.
Ελαιόψυκτος/υδρόψυκτος τετράχρονος εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
118 kW στις 6.750 σ.α.λ.
180 Nm στις 5.250 σ.α.λ.
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU-5
Πάνω από 200 km/h
5,9 l
137 g/km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15 % αιθανόλη, E15) / ROZ 95 / 90 AKI
Τριφασικός εναλλάκτης 700 W (ονομαστική ισχύς)
12 V / 16 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Υγρός, πολύδισκος
Κιβώτιο έξι σχέσεων συνεχούς εμπλοκής με ελικοειδή οδόντωση
Αλουμινένιο πλαίσιο τύπου γέφυρας, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Χυτό αλουμινένιο μονό ψαλίδι με BMW Motorrad Paralever, κεντρικό γόνατο ανάρτησης
115 mm / 135 mm
Χυτοί τροχοί από αλουμίνιο
Μονό δισκόφρενο, διαμέτρου 320 mm, πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS Pro (μερικώς αυτόματο, βελτιστοποιημένο για κεκλιμένη θέση μοτοσικλέτας)
810 mm / 830 mm
1.830 mm / 1.870 mm
περίπου 26,5 l
περίπου 4 l
1.440 - 1.600 mm
343 kg
197 kg
1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.
Στάνταρ εξοπλισμός
Προαιρετικός εξοπλισμός
Ειδικά εξαρτήματα