Τεχνικα στοιχεια

Κινητήρας
Τύπος
Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 6-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή
72 mm x 67,5 mm
Κυβισμός

1.649 cc

Ονομαστική ισχύς
160 hp (118 kW) στις 7.750 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή
175 Nm στις 5.250 rpm
Σχέση συμπίεσης
12,2 : 1
Διαχείριση καυσίμου/κινητήρα
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Έλεγχος εκπομπών
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU4
Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση
Μέγιστη ταχύτητα
Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC
5,7 l
Εκπομπές CO2 βάσει WMTC

133 g/km 

Τύπος καυσίμου
Αμόλυβδη 95 οκτανίων (RON)
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης
700 W
Μπαταρία
12 V/ 19 Ah, χωρίς συντήρηση
Μετάδοση κίνησης
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, υδραυλικός, με λειτουργία anti-hopping
Ταχύτητες
Εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συγχρονιζέ
Δευτερεύουσα μετάδοση
Άξονας μετάδοσης κίνησης
Ανάρτηση / φρένα
Πλαίσιο
Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια
BMW Motorrad Duolever, κεντρικό αμορτισέρ
Πίσω ανάρτηση / ελατήρια
BMW Motorrad Paralever
Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω
115 mm /135 mm
Μεταξόνιο
1.618 mm
Ίχνος
106,4 mm
Γωνία τιμονιού
62,2°
Τροχοί
Χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός
3.50 x 17"
Ζάντα, πίσω
6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός
120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω
190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός
Διπλό δισκόφρενο, διάμετρος 320 mm, σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων
Φρένο, πίσω
Μονός δίσκος διαμέτρου 320 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων
ABS
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2.324 mm
Πλάτος (με καθρέφτες)
1.000 mm
Ύψος (χωρίς καθρέφτες)
1.440 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

810/830 mm , (Χαμηλή σέλα (αξεσουάρ): 800/780 mm)

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη, χωρίς φορτίο

1.830/1.870 mm, (Χαμηλή σέλα (αξεσουάρ): 1.775/1.810 mm)

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση

334 kg

1)
Βάρος άδειο
306 kg
2)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
540 kg
Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)
206 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
26,5 l
Ρεζέρβα

4,0 l

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

2) Βάρος χωρίς υγρά λειτουργίας (GT χωρίς βαλίτσα)

Βασικος εξοπλισμος

Εξοπλισμός
  • BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
  • DTC (δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης)
  • ABS Pro 
  • Dynamic ESA(Ηλεκτρονική Ανάρτηση)
  • Cruise control
  • Αβαθμίδωτη ρυθμιζόμενη ηλεκτρική ζελατίνα
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
  • Θερμαινόμενα Grips και σέλες
  • Σέλα δύο τμημάτων, ρυθμιζόμενο ύψος σέλας αναβάτη
  • Ενσωματωμένο κλείδωμα ανάφλεξης και τιμονιού
  • Σχάρα αποσκευών
  • Ενσωματωμένες πλευρικές βαλίτσες, καπάκια βαλίτσας στο χρώμα της μοτοσικλέτας
  • Θήκη αποθήκευσης που κελιδώνει και εγχειρίδια οχήματος
  • Κεντρικό σταντ

Ειδικά χαρακτηριστικά
  • Multi-Controller
  • Αυτο-ενεργοποίηση του συμπλέκτη που απαιτεί ελάχιστη δύναμη
  • 3 τρόποι οδήγησης: "Rain" "Road" και "Dynamic"

Ηλεκτρικό σύστημα
  • Πίνακας οργάνων με τόνο χρωμίου και έμμεσο φωτισμό επιλογής
  • Δύο πρίζες
  • Δίαυλος CAN με σύστημα μονής γραμμής (Single Wire System, SWS)
  • Ηλεκτρονικό immobilizer
  • Διεπαφή διάγνωσης
  • Σύστημα φώτων προειδοποίησης, λευκά φλας LED και πίσω φως LED
  • Προβολείς Xenon
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Για περισσοτερη εξατομικευση

Ειδικός εξοπλισμός και αξεσουάρ.

Με την ευρεία γκάμα γνήσιου ειδικού εξοπλισμού και αξεσουάρ BMW Motorrad, μπορείς να προσαρμόσεις την K 1600 GT ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις επιθυμίες σου.

Μαθε περισσοτερα