Τεχνικα στοιχεια

Κινητήρας
Τύπος
Υδρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής
Διάμετρος x διαδρομή
80 mm x 49.7 mm
Κυβισμός

999 cc

Μέγιστη ισχύς
121 kW (165 PS) στις 11.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή
114 Nm στις 9.250 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
12,1 : 1
Διαχείριση καυσίμου/κινητήρα
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου
Έλεγχος εκπομπών
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων EU-4, HP πίσω σιγαστήρας τιτανίου
Απόδοση οδήγησης / κατανάλωση
Μέγιστη ταχύτητα
Πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC
6,7 l
Εκπομπές CO2 βάσει WMTC

154 g/km

Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη, 95-98 οκτανίων (RON) (έλεγχος προανάφλεξης, ονομαστική απόδοση ισχύος με καύσιμο 98 οκτανίων)
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης
406 W
Μπαταρία
12 V/ 9 Ah, χωρίς συντήρηση
Μετάδοση κίνησης
Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα
Κιβώτιο ταχυτήτων
6 σχέσεων συγχρονιζέ με γρανάζια ίσιας οδόντωσης
Δευτερεύουσα μετάδοση
Αλυσίδα 17/45
Ανάρτηση / φρένα
Πλαίσιο
Τύπου γέφυρας, από χυτό αλουμίνιο, στηριγμένο πάνω στον κινητήρα
Εμπρόσθια ανάρτηση / ελατήρια
Πιρούνι upside-down διαμέτρου 46 mm, ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση
Πίσω ανάρτηση / ελατήρια
Ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη απόσβεση-επαναφορά
Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω
120 mm / 120 mm
Μεταξόνιο
1.439 mm
Ίχνος
98,5 mm
Γωνία τιμονιού
65,2°
Τροχοί
Χυτό αλουμίνιο
Ζάντα, εμπρός
3.50 x 17"
Ζάντα, πίσω
6.00 x 17"
Ελαστικό, εμπρός
120/70 ZR 17
Ελαστικό, πίσω
190/55 ZR 17
Φρένο, εμπρός
Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων, πάχους 5 mm
Φρένο, πίσω
Μονός δίσκος, διαμέτρου 220 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου, πάχους 5 mm
ABS
BMW Motorrad Race ABS, μερικώς αυτόματο, με δυνατότητα απενεργοποίησης
Διαστάσεις / βάρη
Μήκος
2.057 mm
Πλάτος (με καθρέφτες)
845 mm
Ύψος (χωρίς καθρέφτες)
1.228 mm
Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο

814 mm (Σέλα comfort (αξεσουάρ): 840 mm)

Μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών αναβάτη, χωρίς φορτίο

1.805 mm (Σέλα comfort (αξεσουάρ): 1.865 mm)

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση

205 kg

1)
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος
407 kg
Μέγιστο φορτίο (με τον βασικό εξοπλισμό)
202 kg
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
17,5 l
Ρεζέρβα

περίπου 4 l

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Βασικος εξοπλισμος

Εξοπλισμός
  • ABS
  • ASC (έλεγχος πρόσφυσης)
  • HP πίσω σιγαστήρας τιτανίου
  • Σέλα δύο τμημάτων (ύψος σέλας: 814 mm, μήκος καμπύλης εσωτερικού ποδιών: 1.805 mm)
  • Σύστημα με ένα μόνο κλειδί για ανάφλεξη, τιμόνι, τάπα ρεζερβουάρ και κλειδαριά σέλας συνεπιβάτη
  • Ενσωματωμένο κλείδωμα ανάφλεξης και τιμονιού
  • Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου
  • Μικρός χώρος αποθήκευσης με εργαλεία οχήματος κάτω από τη σέλα του συνοδηγού
  • Εγχειρίδια οχήματος

Ειδικά χαρακτηριστικά
  • Νέο πίσω τμήμα κύριου πλαισίου ίδιο με της S 1000 RR
  • Μειωμένο πλευρικό κάλυμμα
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
  • Αλουμινένιο ρεζερβουάρ
  • Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα
  • Αφαιρούμενη βάση πινακίδας
  • 2 Riding Modes "Rain" και "Road", και οι δύο με ABS και ASC (Automatic Stability Control, αυτόματος έλεγχος σταθερότητας)
  • Λειτουργία "Best Lap in Progress" (καλύτερος γύρος σε εξέλιξη) για ενεργή προπόνηση στην πίστα

Ηλεκτρικό σύστημα
  • Μόνιμα αναμμένα φώτα και σύστημα φώτων αλάρμ
  • Προβολείς μεσαίων και μεγάλων φώτων με ασύμμετρη διάταξη
  • Οθόνη πολλών λειτουργιών με ρυθμιζόμενη φωτεινότητα 5 ρυθμίσεων (ταχύμετρο με οδόμετρο, μετρητής απόστασης ταξιδιού, ρολόι, χρονόμετρο γύρων, αναλογικό στροφόμετρο, τρέχουσα ταχύτητα κιβωτίου, ένδειξη υπολειπόμενης αυτονομίας), δύο στάνταρ λειτουργίες οδήγησης "Road", σε συνδυασμό με το δυναμικό έλεγχο πρόσφυσης (DTC) και τις λειτουργίες οδήγησης Pro (Συν 2 λειτουργίες, το ASC γίνεται DTC, ABS Pro, με launch control (έλεγχος εκκίνησης) και περιοριστή ταχύτητας. Το Dynamic Pro γίνεται λειτουργία USER και μπορεί να διαμορφωθεί), στατιστικές λειτουργίες για την πίστα, όπως ο μέσος όρος γκαζιού και το ποσοστό πέδησης, ο αριθμός αλλαγών ταχυτήτων (Vmin/Vmax), λειτουργία παγώματος, προγραμματιζόμενη φωτεινή ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, "Best Lap in Progress" (καλύτερος γύρος σε εξέλιξη)
  • Τριφασικός εναλλάκτης 406 W
  • Αισθητήρας πτώσης
  • Δίαυλος CAN με σύστημα μονής γραμμής (Single Wire System, SWS)
  • Ηλεκτρονικό immobilizer
  • Διεπαφή διάγνωσης
  • Φλας με καπνιστό γυαλί και πίσω φως LED
  • Ταμπλό με καλύτερη αναγνωσιμότητα
  • Ρύθμιση της κλίσης
  • Σύνδεσμος καλωδίου OBD στο πίσω μέρος
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Για περισσοτερη εξατομικευση

Ειδικός εξοπλισμός και αξεσουάρ.

Με την ευρεία γκάμα γνήσιου ειδικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad, μπορείς να προσαρμόσεις την S 1000 R ώστε να ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σου.

Μαθε περισσοτερα
spinner