Στοιχεία και Εξοπλισμός
Η R18 συνδυάζει πολλά εμβληματικά χαρακτηριστικά από την ιστορία μας, όπως για παράδειγμα ο ανοικτός άξονας μετάδοσης κίνησης. Εξελίξαμε με συνέπεια αυτά τα χαρακτηριστικά και τα μεταφέραμε στο παρόν. Μάθε τα πάντα για τα τεχνικά στοιχεία και τον εργοστασιακό εξοπλισμό.
Τεχνικά στοιχεία
Κινητήρας
Αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος τετράχρονος κινητήρας boxer με δύο εκκεντροφόρους επάνω από τον στροφαλοφόρο, με κίνηση από αλυσίδα
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW στις 4750 σ.α.λ.
158 Nm στις 3000 σ.α.λ.
9,6 :1
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στην πολλαπλή εισαγωγής/ψηφιακή διαχείριση κινητήρα: BMS-O με ηλεκτρονικό γκάζι
Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης
Επιδόσεις / Κατανάλωση
πάνω από 180 km/h
5,6 l/100km
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15) ROZ 95 90 AKI
Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 600 W (ονομαστική ισχύς)
12V / 26 Ah, χωρίς ανάγκες συντήρησης
Μετάδοση ισχύος
Ξηρός μονόδισκος συμπλέκτης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής σε χωριστό περίβλημα κιβωτίου
Καρντανικός άξονας
Αναρτήσεις / Φρένα
Ατσάλινο διπλό πλαίσιο με βιδωτά υποστηρίγματα
Τηλεσκοπικό πιρούνι
Ατσάλινο διπλό ψαλίδι με κεντρικό ελατήριο
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Ακτινωτός τροχός (μόνο μπροστά)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
Μονό δισκόφρενο, διάμετρος 300 mm, σταθερή δαγκάνα 4 εμβόλων
BMW Motorrad Integral ABS (μερικώς αυτόματο)
Διαστάσεις / Βάρη
690 mm
1630 mm
περίπου 16 l
περίπου 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg
1) Σύμφωνα με την Οδηγία 93/93/EΟΚ, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ