Κινητήρας

Ονομαστική ισχύς
107 kW (145 hp) στις 7.750 σ.α.λ.
Τύπος κατασκευής
Υδρο/ελαιόψυκτος τετρακύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο
Διάμετρος x διαδρομή
106,5 mm x 73 mm
Κυβισμός
1.300 ccm
Μέγιστη ροπή
149 Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Σχέση συμπίεσης
13,3 : 1
Τροφοδοσία καυσίμου
Ηλεκτρονικός ψεκασμός στον προθάλαμο
Προδιαγραφές εκπομπής καυσαερίων
EU 5

Επιδόσεις / Κατανάλωση

Τελική ταχύτητα
πάνω από 200 km/h
Κατανάλωση ανά 100 km κατά WMTC
4,9 l
Εκπομπές CO2 κατά WMTC
113 g/km
Τύπος καυσίμου
Σούπερ αμόλυβδη (μέγ. 15% αιθανόλη, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Επιτάχυνση 0-100 km/h
3,4 s

Ηλεκτρικό σύστημα

Εναλλάκτης
Τριφασικός εναλλάκτης 650 W (ονομαστική ισχύς)
Μπαταρία
12V / 14 Ah, μπαταρία AGM, δεν χρειάζεται συντήρηση

Μετάδοση ισχύος

Συμπλέκτης
Υγρός πολύδισκος, λειτουργία Anti-Hopping, υδραυλικά ενεργοποιούμενος
Κιβώτιο ταχυτήτων
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής, ενσωματωμένο στον στροφαλοθάλαμο
Δευτερεύουσα μετάδοση
Με άξονα
Έλεγχος πρόσφυσης
Δυναμικός Έλεγχος Πρόσφυσης (DTC)

ΔΕΙΞΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

#SPIRITOFGS

Αναρτήσεις / Φρένα

Πλαίσιο
Πλαίσιο δύο τμημάτων αποτελούμενο από το κύριο πλαίσιο και το βιδωμένο επάνω του πίσω πλαίσιο, κινητήρας ως φέρον στοιχείο
Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση
BMW Motorrad EVO-Telelever, αποσύζευξη κλίσης τιμονιού μέσω εύκαμπτου στοιχείου, κεντρικό γόνατο ανάρτησης DSA
Θέση πίσω τροχού / ανάρτηση
BMW Motorrad EVO-Paralever, ψαλίδι μονού βραχίονα χύτευσης αλουμινίου, ενιαίος άξονας έδρασης ψαλιδιού, κεντρικό γόνατο ανάρτησης DSA, αντιστάθμιση φορτίου
Διαδρομή ανάρτησης μπροστά / πίσω
210 mm / 220 mm
Μεταξόνιο
1.534 mm
Κάστερ
118,8 mm
Γωνία τιμονιού
63,8 °
Τροχοί
Cross Ακτινωτοί τροχοί
Διαστάσεις ζάντας μπροστά
3,00 x 19“
Διαστάσεις ζάντας πίσω
4,50 x 17“
Ελαστικό μπροστά
120/70 R19
Ελαστικό πίσω
170/60 R17
Φρένο μπροστά
Διπλό δισκόφρενο, ημιπλωτοί δίσκοι φρένων, διαμέτρου 310 mm, ακτινική δαγκάνα φρένων 4 εμβόλων
Φρένο πίσω
Μονό δισκόφρενο, βιδωμένο στο χείλος του δίσκου, διάμετρος 285 mm, αιωρούμενη δαγκάνα 2 εμβόλων
ABS
Πλήρες ενσωματωμένο ABS Pro της BMW Motorrad (βελτιστοποιημένη γωνία κλίσης)

Διαστάσεις / Βάρη

Ύψος σέλας σε απόβαρο
870 mm / 890 mm
Εσωτερική καμπύλη ποδιών σε απόβαρο
1.840 mm / 1.980 mm
Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ
30 l
Ρεζέρβα
περίπου 4 l
Μήκος
2.280 mm (επάνω από τον λασπωτήρα)
Ύψος
1.588 mm (επάνω από τη ζελατίνα, σε βάρος κενό DIN)
Πλάτος
1.012 mm (επάνω από τις χούφτες προστασίας)
Επιτρεπόμενο συνολικό βάρος
485 kg
Φορτίο (με βασικό εξοπλισμό)
217 kg
Απόβαρο σε ετοιμότητα για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ
269 kg
1)

1) Σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 168/2013, με όλα τα μέσα λειτουργίας, ανεφοδιασμένη τουλάχιστον στο 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Εξοπλισμός

Στάνταρ εξοπλισμός

  • Θερμαινόμενα γκριπ 
  • Ρύθμιση ταχύτητας κίνησης DCC 
  • RDC 
  • Keyless Ride 
  • Διευρυμένο προστατευτικό για τα χέρια με ενσωματωμένο φλας 
  • Πρόσθετοι προβολείς 
  • Ηλεκτρονική ανάρτηση DAS με αντιστάθμιση φορτίου 
  • Πολύπλευρες δυνατότητες στερέωσης για αξεσουάρ

Προαιρετικός εξοπλισμός

  • Προσαρμοζόμενη ρύθμιση ύψους οχήματος άνεσης 
  • Αυτοματοποιημένη υποβοήθηση αλλαγής ταχύτητας 
  • Riding Assistant με αισθητήρες ραντάρ 
  • Σφυρήλατοι τροχοί Enduro 
  • Πακέτο Enduro Pro 
  • Στήριγμα βαλίτσας topcase με ηλεκτρική διεπαφή 
  • Τιμόνι άνεσης 
  • Διπλό σιλανσιέ
Ειδικά εξαρτήματα
  • Βαλίτσα αλουμινίου 
  • Διεύρυνση όγκου αποσκευών για βαλίτσα αλουμινίου 
  • Βαλίτσα topcase αλουμινίου με ηλεκτρική διεπαφή 
  • Πλάκα αποσκευών για σέλα συνεπιβάτη 
  • Σάκος ρεζερβουάρ 
  • Διάφορες θήκες αποσκευών 
  • Προστατευτικό προβολέα 
  • Προσθήκη σπόιλερ για ζελατίνα
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η περιπέτεια σε περιμένει

Μπορείς να ξεκινήσεις: Διαμόρφωσε την BMW R 1300 GS Adventure σύμφωνα με τις δικές σου επιθυμίες και ανάγκες και ζήσε μαζί της πολλές περιπέτειες.

Μετάβαση στο εργαλείο διαμόρφωσης
spinner