Με δύναμη και χάρη

Η BMW R 18 The Wal από τον Shinya Kimura

Ρεζερβουάρ και φανέλες, κράνη και εργαλεία, καλλιγραφίες και φωτογραφίες: Το συνεργείοή καλύτερα το τακτοποιημένο χάοςτου Shinya Kimura, ενός από τους πιο περιζήτητους βελτιωτές του κόσμου, είναι ασφυκτικά γεμάτο με αναμνηστικά και εκπληκτικά αντικείμενα κάθε είδους. Από τις «ιερές εγκαταστάσεις» του δεν βγαίνουν πάνω από δύο με τρεις μοτοσικλέτες ετησίως. Για τις μετατροπές του συγκεντρώνεται πάντοτε σε μία μόνο μοτοσικλέτα ώστε να αφιερώσει όλη του τη φροντίδα και την προσοχή μόνο σ' αυτή. Καθοριστικό ρόλο παίζει εδώ η ροή και η αρμονία, όπως και το Wabi Sabi της ιαπωνικής αισθητικής. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στην πατίνα και στον έντονο χαρακτήρα των παλιών κυρίως μοτοσικλετών, όπως και στη φυσιογνωμία του μελλοντικού αναβάτη. Διότι χωρίς αυτή δεν μπορεί να ολοκληρωθεί κανένα έργο. Επομένως είναι ιδιαίτερα εκπληκτικό που στο γκαράζ του Shinya στέκεται αυτή τη φορά μια ολοκαίνουρια R 18 και ο αναβάτης της δεν είναι κανείς άλλος παρά ο ίδιος.

«

Ο τρόπος προσέγγισής μου βασίζεται στο συναίσθημα. Χωρίς σκίτσα και σχεδιαγράμματα, τεχνικά σχέδια ή μοντέλα.

 »

Shinya Kimura

Chabott Engineering

Από που προέρχεται αυτό το συναίσθημα με το οποίο εργάζεται ο Shinya; Ο φυσικός του χώρος κατά την παιδική του ηλικία ήταν το οικογενειακό εργοστάσιο πριτσινιών στο κέντρο του Τόκιο, με τη βαριά μυρωδιά των λαδιών, την ψυχρότητα του μετάλλου και το αδιάκοπο σφυροκόπημα των μηχανών. Όλα αυτά διαμόρφωσαν το υποσυνείδητό του. Οι πρώτες βάσεις για το συνεργείο είχαν πια τοποθετηθεί. Επιπρόσθετα, ο πατέρας του ήταν ποιητής και η μητέρα του καλλιτέχνης της καλλιγραφίας. Έτσι, ο Shinya φαίνεται να διαθέτει εκ γενετής ιδιαίτερη κλίση προς την αισθητική. Αυτός είναι και ο λόγος που μελετά με προσοχή και σέβεται απόλυτα την κληρονομία, τις ρίζες και τον χαρακτήρα κάθε μοτοσικλέτας που τροποποιεί. Αναμφίβολα, η R 18 κουβαλά μια μεγάλη κληρονομιά. Ο Shinya το διαπίστωσε αυτό πολύ γρήγορα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επίσης, πολύ γρήγορα κατάλαβε τι είχε μπροστά του όταν αντίκρισε τον Big Boxer: τον μεγαλύτερο κινητήρα με τον οποίο καταπιάστηκε ποτέ. Το αρχικό δέος υποχώρησε μετά τα πρώτα μέτρα. Η οδηγική αίσθηση θύμισε στον Shinya τους διάφορους κινητήρες boxer που συνάντησε στην καριέρα του και πρώτα-πρώτα τον R 69 S. Ο εύκολος χειρισμός και η πληροφόρηση που παρέχει η R 18 τον εντυπωσίασαν από τις πρώτες στιγμές. Με το πρώτο αποφασιστικό γύρισμα της μανέτας γκαζιού ένιωσε την αδάμαστη δύναμη των 1.800 κυβικών εκατοστών, η οποία υπόσχεται μια πρωτόγνωρη εμπειρία boxer. Ο Shinya κυριεύτηκε από μια αρχέγονη χαρά και δεν ήθελε να κατέβει για κανέναν λόγο από τη σέλα. Το ένιωσε από την πρώτη κιόλας επαφή: «Δεν πρόκειται για δύναμη που αποδίδεται χαοτικά και ανεξέλεγκτα αλλά για δύναμη που χαρακτηρίζεται από κομψότητα και επιβλητικότητα. Κάτι που μόνο η BMW ξέρει να κάνει.» Το όνομα της μετατροπής βρέθηκε πολύ γρήγορα «The Wal» – ο συνδυασμός από ατόφια δύναμη και μοναδική χάρη.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εξίσου γρήγορα βρέθηκε και ο προσανατολισμός της μοτοσικλέτας: η «The Wal» έπρεπε να ταιριάζει στον Shinya και τον τρόπο οδήγησής του. Ο ίδιος χαρακτηρίζει τη μοτοσικλέτα του ως «Sports Endurancer». Η τεταμένη, δυναμική θέση οδήγησης και μερικά φέρινγκ κρίθηκαν απαραίτητα προκειμένου να κορεστεί η δίψα που δημιουργεί ο Big Boxer για ατελείωτα χιλιόμετρα. Ιδιαίτερα ικανοποιημένος ένιωσε ο Shinya από ένα συγκεκριμένο γεγονός: είχε τη δυνατότητα να τροποποιήσει την R 18 σύμφωνα με την αισθητική και τις επιθυμίες του χωρίς να αλλάξει στο παραμικρό την εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά και την οδηγική αίσθηση της μοτοσικλέτας. Η R 18 κατάφερε να εντυπωσιάσει ακόμα και τον κύριο και δάσκαλο του τακτοποιημένου χάους.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η μοτοσικλέτα με περισσότερες λεπτομέρειες

Πλαίσιο και αναρτήσεις

Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις διατηρούνται στην εργοστασιακή τους κατάσταση. Εδώ ο Shinya δεν εντόπισε κάποιο περιθώριο βελτίωσης για τη δική του «Sports Endurancer».

Βαφή

Ο Shinya σφυρηλάτησε πρώτα όλα τα τμήματα που θα έβαφε στη συνέχεια για ομοιόμορφη υφή. Στη συνέχεια ακολούθησε η ηλεκτροστατική βαφή σε μπρονζέ απόχρωση. 

Σέλα

Η σέλα σχεδιάστηκε από τον ίδιο τον Shinya. Την κατασκευή της ανέλαβε η εταιρία BACKDROP Leathers στην Ιαπωνία. Η βαθιά σέλα μοιάζει να λιώνει και να γίνεται ένα με τη μοτοσικλέτα.

Ρεζερβουάρ

Το εμβληματικό σχήμα σταγόνας εγκαταλείφθηκε για χάρη της μεγαλύτερης ποσότητας καυσίμων: Στο ρεζερβουάρ με το μακρύ ορθογώνιο σχήμα χωρά τώρα περίπου 1 γαλόνι περισσότερο.

Εξάτμιση

Αφού ολοκλήρωσε τις επεμβάσεις στο αμάξωμα, ο Shinya κατέληξε, μετά από πολλή σκέψη, στο εξής συμπέρασμα: Η «εικονογραφική» γραμμή των σωλήνων δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω από ένα μαύρο χρώμα. 

Υποδοχή σέλας και πίσω τμήμα

Αυτό το τμήμα, όπως και όλα τα υπόλοιπα μέρη, είναι χειροποίητο και αποτελείται από αλουμίνιο. Ολοκληρώνει τις αρμονικές γραμμές και τη ροή της μοτοσικλέτας και περιλαμβάνει το ιδιαίτερο στρογγυλό πίσω φως. 

Πώς θα διαμορφώσεις τη δική σου R 18;

Πώς θα διαμορφώσεις τη δική σου R 18;

Η δομή και η εικονογραφία της R 18 ανεβάζουν τους σφυγμούς κάθε customizer. Για έντονο καρδιοχτύπι φροντίζει όμως και ο διαμορφωτής μας. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Disclaimer

The vehicles shown may be modified and equipped with third-party accessories and/or proprietary parts that are neither manufactured, distributed nor tested by BMW. BMW assumes no liability for the modifications (including the installation, characteristics and use of the accessories shown). CAUTION: Modification of production vehicles (including the installation and use of third-party and proprietary parts) may impair driving characteristics! Driving our vehicles in modified condition is at your own risk.

Περισσότερα για το #Soulfuel

Γίνε συνδρομητής του ενημερωτικού δελτίου Heritage

Κάνε εδώ εγγραφή στο ενημερωτικό δελτίο Heritage για να μην χάνεις πλέον κανένα νέο.

Κάνε εγγραφή τώρα
spinner