Απόλυτη δύναμη στην ευθεία
Ο Roland Sands είναι γνωστός για την τολμηρή και την επηρεασμένη από τους αγώνες σχεδίαση του . Συνδυάζει το στιλ χωρίς να θέτει όρια. Για τη μετατροπή της R 18 εμπνεύστηκε από τη συμμετοχή του πατέρα του στους αγώνες Drag Racing: Έχει περιορίσει το μυώδες cruiser μόνο στα απολύτως απαραίτητα και το έχει προσαρμόσει πλήρως για κορυφαία ταχύτητα στην ευθεία. Μόλις δημιουργήθηκε μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον θρυλικό κινητήρα boxer – η R 18 Dragster.
Σύντομη περιγραφή
R 18 Dragster
Roland Sands Design (RSD)
Roland Sands
R 18
2020/2020
Dragster
Σχεδίαση που καταργεί τα όρια
Σχεδίαση που καταργεί τα όρια
Ο Roland Sands έχει τη φήμη ότι συνδυάζει διάφορα στιλ και δημιουργεί νέες κατηγορίες. Όλα ξεκινούν από ένα σκίτσο. Με αυτό προσεγγίζει τη βασική μορφή της μοτοσικλέτας και εξετάζει τις δυνατότητες της γεωμετρίας της. «Η πραγματική μαγεία έρχεται στο τέλος, όταν δίνουμε ζωή στο σκίτσο», λέει ο σχεδιαστής. Κάθε νέα custom μοτοσικλέτα είναι μια διαδικασία εκμάθησης – ακόμα και μετά από 200 μετατροπές. «Κάθε φορά προσπαθούμε να κατανοούμε την κατηγορία την οποία επεξεργαζόμαστε. Αυτό είναι για εμάς το σημαντικότερο πράγμα που μας οδηγεί σε ένα αυθεντικό και λειτουργικό αποτέλεσμα» μάς εξηγεί.
Μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον θρυλικό, εντυπωσιακό κινητήρα boxer. Ας τρέξουμε έναν αγώνα!
»Roland Sands
Roland Sands Design
«Ο πατέρας μου ήταν οδηγός σε αγώνες Dragster», λέει ο Roland Sands. Μεγάλωσε δίπλα σε μοναδικές μοτοσικλέτες και αργότερα έτρεχε για 10 χρόνια σε αγώνες. Αυτό τον ενέπνευσε «να περιορίσει τη μοτοσικλέτα στα απολύτως απαραίτητα και να τη διαμορφώσει έτσι, ώστε να κινείται πολύ γρήγορα στην ευθεία». Στόχος ήταν μία «ευθύγραμμη» μοτοσικλέτα Dragster με τον μυώδη κινητήρα Big Boxer ως κεντρικό στοιχείο. Έτσι, ο Roland Sands και η ομάδα του αποσυναρμολόγησαν την R 18 και έδωσαν στη μοτοσικλέτα ένα εντελώς νέο σχήμα. Το αποτέλεσμα: η R 18 Dragster.
Η μοτοσικλέτα με περισσότερες λεπτομέρειες
Η αφαίρεση της ανάρτησης και η μείωση του βάρους του πλαισίου και του ψαλιδιού κατά 25 κιλά είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ακαμψίας της μοτοσικλέτας και το χαμήλωμα της θέσης του πλαισίου.
Βασικό πλαίσιο με τροποποιημένο μπροστινό και πίσω φτερό, μπροστινό μέρος από το superbike S 1000 RR, ειδικά σχεδιασμένη σέλα, μανέτες φρένου και συμπλέκτη, τροχοί, καπάκια βαλβίδων, προστατευτική ποδιά, προβολέας και όργανα από τη σειρά BMW x RSD.
Βασική ανάρτηση της R 18 με πιρούνι upside down και ζάντα 19 x 3" BMW x Roland Sands σε μαύρο χρώμα με ειδικά σχεδιασμένο ελαστικό slick της Dunlop.
Ψαλίδι πίσω τροχού μειωμένου βάρους με ζάντα 17 x 6" BMW x Roland Sands σε μαύρο χρώμα και ελαστικό slick ελαστικό ορθογώνιας διατομής για αγώνες Drag Race, για μία επιβλητική, κλασική εμφάνιση.
Ειδική κατασκευή με ανοξείδωτους σωλήνες σε συνδυασμό με προσαρμοσμένες απολήξεις BMW x RSD για καλύτερη ροή των καυσαερίων.
Κλασικό μπλε χρώμα BMW σε δύο τόνους, με αυθεντική ρίγα.
Κλασική μοτοσικλέτα cruiser στη μέγιστη ταχύτητα
Η ομάδα γύρω από τον Roland Sands αφαίρεσε τα αμορτισέρ και 23 κιλά βάρους από το πλαίσιο και το ψαλίδι πίσω τροχού. Χαμήλωσαν τη μοτοσικλέτα και της έδωσαν το άκαμπτο σχήμα μίας μοτοσικλέτας Dragster που στοχεύει σε υψηλές ταχύτητες. Εδώ διατηρήθηκε το αρχικό μήκος της μοτοσικλέτας με την κλασική γραμμή cruiser που εκτείνεται από το μπροστινό τμήμα μέχρι τον πίσω τροχό. Το μπροστινό τμήμα προέρχεται από το superbike της BMW, την S 1000 RR – προσδίδει στη μοτοσικλέτα μία ιδιαίτερη εμφάνιση.
«Το δυσκολότερο κομμάτι ήταν, αναμφισβήτητα, το ηλεκτρονικό σύστημα. Για εμάς ήταν ένα μεγάλο πείραμα, καθώς προσθέσαμε ψεκασμό υποξειδίου αζώτου, αφαιρέσαμε την εργοστασιακή εξάτμιση και αλλάξαμε σε μεγάλο βαθμό την εισαγωγή. Αλλά τα καταφέραμε», λέει ο Sands.
Μετά από τρεις μήνες δουλειάς, η μυώδης R 18 Dragster μπήκε επιτέλους στην αγωνιστική πίστα για να δείξει τι μπορεί να κάνει ο δυνατός κινητήρας Big Boxer.
Δήλωση αποποίησης ευθυνών
Τα εικονιζόμενα οχήματα ενδέχεται να είναι τροποποιημένα και εξοπλισμένα με εξαρτήματα τρίτων προμηθευτών ή με εξαρτήματα ιδιοκατασκευής, τα οποία δεν κατασκευάζονται, δεν διακινούνται και δεν ελέγχονται από την BMW. Η BMW δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις μετατροπές (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης, των χαρακτηριστικών και της χρήσης των εικονιζόμενων εξαρτημάτων). ΠΡΟΣΟΧΗ: Από τη μετατροπή των εργοστασιακών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης και χρήσης ξένων εξαρτημάτων και εξαρτημάτων ιδιοκατασκευής) ενδέχεται να επηρεαστούν τα οδηγικά χαρακτηριστικά! Η οδήγηση των τροποποιημένων οχημάτων μας πραγματοποιείται με δική σας ευθύνη.