Κρατάμε αποστάσεις. Μένουμε σε επαφή.

Οι περισσότερες εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων BMW Motorrad παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αρχικά εξ αποστάσεως.

Οι εκθέσεις BMW Motorrad παραμένουν ανοιχτές;

Οι περισσότερες εκθέσεις των Επίσημων Εμπόρων  BMW Motorrad παραμένουν ανοιχτές, ωστόσο, για την ασφάλεια όλων μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας αρχικά εξ αποστάσεως. Οι περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται απομακρυσμένα και θα βρίσκονται στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουν μέσω τηλεφώνου ή email.

Επιπλέον μην ξεχνάτε πως μπορείτε να διαμορφώσετε τη BMW Motorrad των ονείρων σας ηλεκτρονικά μέσω του Online Configurator καθώς και να ζητήσετε να σας αποσταλεί ηλεκτρονικά μια οικονομική προσφορά.

Εφόσον κριθεί απαραίτητη η φυσική επίσκεψη στην έκθεση, παρακαλώ επικοινωνήστε απευθείας με τον Επίσημο Έμπορο BMW Motorrad για να μάθετε το προσαρμοσμένο ωράριο λειτουργίας και να κλείσετε ραντεβού.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπορώ να πραγματοποιήσω Test Ride;

Για την ασφάλεια όλων μας και προκειμένου να σας ενθαρρύνουμε να παραμείνετε στο σπίτι, Test Rides δεν θα πραγματοποιούνται αυτή την περίοδο.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπορώ να λάβω περισσότερες πληροφορίες για ένα μοντέλο;

Η επικοινωνία με τους Συμβούλους Πωλήσεων μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail προκειμένου να σας δώσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει. 
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπορώ να λάβω μια οικονομική προσφορά για νέα ή μεταχειρισμένη BMW Motorrad;

Οι Σύμβουλοι Πωλήσεων θα είναι διαθέσιμοι μέσω τηλεφώνου ή email προκειμένου να μπορέσουν να σας δώσουν ή να σας αποστείλουν μια οικονομική προσφορά για το μοντέλο που σας ενδιαφέρει.

Μπορείτε επίσης να στείλετε Αίτημα για Προσφορά χρησιμοποιώντας την ηλεκτρονική φόρμα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπορώ να πραγματοποιήσω service ή επισκευή στη BMW Motorrad μου;

Όλα τα συνεργεία των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών BMW Motorrad παραμένουν ανοιχτά για να μπορέσουν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες service ή επισκευής της BMW Motorrad σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW Motorrad της επιλογής σας προκειμένου να κλείσετε ένα ραντεβού.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χρειάζομαι Βεβαίωση Κίνησης προκειμένου να επισκεφθώ έναν Επίσημο Έμπορο ή έναν Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή BMW Motorrad;

Ναι, για την μετακίνησή σας χρειάζεται να έχετε μαζί σας Βεβαίωση Κίνησης καθώς και την Ταυτότητά σας.
Για την έκδοση της Βεβαίωσης Κίνησης θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Συμπλήρωση της Βεβαίωσης Κίνησης Τύπου Β από το forma.gov.gr και επιλογή του Β2 (Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα).
  2. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
    Το SMS πρέπει να είναι της μορφής: 2 [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έχω χρηματοδότηση μοτοσικλέτας και δεν έχω ενεργοποιήσει το λογαριασμό μου στο mybmwbank.gr. Τι μπορώ να κάνω;

Η διαδικασία ενεργοποίησης είναι πολύ απλή. Ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα στον σύνδεσμο www.mybmwbank.gr ενεργοποιείτε το λογαριασμό σας άμεσα. Χρειάζεστε μόνο τον αριθμό του συμβολαίου σας και το ΑΦΜ σας. Σε περίπτωση που χρειαστείτε βοήθεια, επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της BMW Financial Services στο 210911500.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πως μπορώ να μάθω πότε είναι προγραμματισμένη η επόμενη δόση μου και ποιο είναι το υπόλοιπο του δανείου μου;

Μπορείτε να μάθετε το υπόλοιπο του δανείου σας εύκολα και γρήγορα μέσα από το www.mybmwbank.gr.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έχω χρηματοδοτικό πρόγραμμα με τελευταία μεγάλη δόση που λήγει άμεσα. Τι επιλογές έχω;

Μπορείτε να αποπληρώσετε την τελευταία μεγάλη δόση ή να την αναχρηματοδοτήσετε.

Όποια κι αν είναι η επιλογή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά.

Στο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)

στο email infosf@bmw.gr

στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μπορώ να αποπληρώσω το δάνειο μου νωρίτερα;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδιακασία πρόωρης εξόφλησης.

Στο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)

στο email infosf@bmw.gr

στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πώς θα ανανεώσω το ασφαλιστικό μου πρόγραμμα που λήγει;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τη διαδιακασία πρόωρης εξόφλησης.

Στο 210 9118 500 (Δευτέρα – Παρασκευή, 9.00 – 17.00)

στο email infosf@bmw.gr

στην ψηφιακή πλατφόρμα πελατών www.mybmwbank.gr

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
spinner