* Οι εικόνες μπορεί να περιέχουν ειδικό εξοπλισμό και αξεσουάρ με επιπλέον χρέωση. Μη δεσμευτική προτεινόμενη τιμή λιανικής από τον κατασκευαστή, συμπερ. ΦΠΑ XX%, χωρίς πακέτα και εξοπλισμό. Εξαιρούνται αλλαγές και σφάλματα.

Η BMW M 1000 RR 50 Years M

Racing like no other – με μοναδικό M DNA

24 Μαΐου 1972. Η BMW Motorsport  GmbH και η σημερινή BMW M GmbH ξεκινά τις δραστηριότητές της. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος και, για τις συνθήκες εκείνης της εποχής, επαναστατικός: Όλες οι αγωνιστικές δραστηριότητες της BMW συγκεντρώνονται κάτω από μία στέγη και αποκτούν επαγγελματικό χαρακτήρα. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός με τις πολύπλευρες προκλήσεις γίνεται κινητήρια δύναμη για την κατασκευή αυτοκινήτων και κινητήρων. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι το εμβληματικό λογότυπο BMW Motorsport με τα τρία χρώματα, το μπλε, το κόκκινο και το βιολετί.

«

Η M RR 50 Years M: Σχεδόν 100 χρόνια αγωνιστικό πνεύμα και 50 χρόνια ιστορίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενωμένα σε μια ιδιαίτερη μοτοσικλέτα.

 »

Astrid Neudecker,

Υπεύθυνη προϊόντος

Το BMW M εκφράζει εδώ και 50 χρόνια τη θέληση και το πάθος για την αγωνιστική τεχνολογία και τις επιτυχίες στους αγώνες, την τελειότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις, τόσο στα αυτοκίνητα όσο και στις μοτοσικλέτες – κι αυτό σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό το ιστορικό DNA συναντάται και στην M RR 50 Years M. Με την ασυνήθιστη καταγωγή της, είναι φτιαγμένη για αυτούς που θέτουν υψηλές απαιτήσεις για επιδόσεις, μοναδικότητα και εξατομίκευση.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

M από την πρώτη κιόλας ματιά

Born on the Racetrack

Η M RR 50 Years M περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό το πακέτο M Competition με εξαρτήματα M Carbon και φρεζαρισμένα εξαρτήματα, αλυσίδα M Endurance, ψαλίδι από ανοδιωμένο αλουμίνιο, πακέτο Sozius και κωδικό ενεργοποίησης για το M GPS Laptrigger.

Sao Paulo Yellow

Η M RR 50 Years M ξεχωρίζει από το πλήθος με το έμβλημα BMW 50 Years Μ και το ιδιαίτερο χρώμα της. Ακολουθεί πιστά την παράδοση M: τα μοντέλα M ήταν πάντοτε ιδιαίτερα και ασυνήθιστα.

Κάτι περισσότερο από σύμβολο

Κάτι περισσότερο από σύμβολο

Το μπλε αντιπροσωπεύει την BMW, το κόκκινο τους αγώνες και το σκούρο μπλε τη μοναδική ένωση αυτών των δύο: Η ενιαία εμφάνιση ήταν επαναστατική ήδη από το 1972. Το 1978 προστέθηκε το λογότυπο με τις τρεις χρωματιστές γραμμές που αγγίζουν το γράμμα M και οι οποίες υπογραμμίζουν την ταχύτητα και τον δυναμισμό. Το λογότυπο αποτελεί δημιούργημα του Giorgio Giugiaro της Italdesign. Μέχρι σήμερα δεν έχει χάσει κάτι από τη λαμπρότητά του.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αγωνιστικό DNA μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια

Αγωνιστικό DNA μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια

Η M RR 50 Years M επικεντρώνεται στις υψηλές επιδόσεις, απόλυτα και χωρίς συμβιβασμούς: Με το κιτ καλύμματος M, το σπορ σταντ με τις υποδοχές σταντ και τη μοκέτα μοτοσικλέτας, η M RR είναι πανέτοιμη για κάθε αγωνιστική πίστα και για νέες επιτυχίες.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«

Μία εταιρία είναι όπως ο άνθρωπος. Εάν αθλείται έχει καλή φυσική κατάσταση, δημιουργεί ενθουσιασμό και αποδίδει καλύτερα.

 »

Robert A. Lutz

Μέλος διοικητικού συμβουλίου της BMW AG το 1972

Εμβληματικές μορφές της αγωνιστικής ιστορίας M

Αριστερά μια ιστορική λήψη της BMW 3.0 CSL, δεξιά η BMW R 90 S του Helmut Dähne.

Η σκέψη στις επιδόσεις

Το 1973 η BMW 3.0 CSL λαμβάνει μέρος στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού και είναι το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που φέρει τα χρώματα του λογότυπου M. Χρώματα που χαρακτηρίζουν τη συνολική εμφάνιση της ομάδας και υπογραμμίζουν το αμίμητο ομαδικό πνεύμα. Τα αρχικά CSL σημαίνουν Coupé Sport Lightweight. Όχι χωρίς λόγο: με τις στοχευμένες επεμβάσεις στο αυτοκίνητο, το βάρος μειώθηκε σχεδόν κατά 200 kg.

Το 1976, ο Helmut Dähne και ο Hans Otto Butenuth συμμετέχουν στο θρυλικό Senior Tourist Trophy στην κατηγορία Production-TT εργοστασιακών μοτοσικλετών με κυβισμό έως 1000 ccm. Ο αγώνας διεξάγεται στο Isle of Man και οι δύο αναβάτες καταφέρνουν να σημειώσουν τον ταχύτερο χρόνο. Και εδώ προηγήθηκε αρκετή δουλειά: μία R 90 S προσαρμόστηκε κατάλληλα για τις ανάγκες των αγώνων και βελτιώθηκε σημαντικά με το νέο, εξαιρετικό φέρινγκ. Όμως και τα προηγούμενα χρόνια, τα μοντέλα μας RR και M RR ξεχώριζαν στους αγώνες TT.

Αριστερά απεικονίζεται μια ιστορική λήψη της BMW M1, δεξιά η θρυλική μοτοσικλέτα του ράλι Paris Dakar.

Ενθουσιασμός που σε παρασύρει

Το 1978 το σούπερ σπορ αυτοκίνητο BMW M1 λαμβάνει μέρος στους αγώνες M1 Procar. Για πρώτη φορά διακρίνεται το λογότυπο Μ,  δίπλα από τις ρίγες .  KΜε συνέπεια: η σχεδίαση του αμαξώματος της M1 προέρχεται από τον Giorgio Guigiaro και συνεχίζει να εντυπωσιάζει και σήμερα. Εκείνη την εποχή, η έκδοση δρόμου ταράζει τα νερά, όχι μόνο με την εμφάνισή της αλλά και ως το «ταχύτερο σπορ αυτοκίνητο της Γερμανίας».

Το 1985 τα χρώματα M βρίσκονται για άλλη μια φορά στην υψηλότερη θέση του βάθρου: Ο Βέλγος Gaston Rahier με την εργοστασιακή του GS 1000 κερδίζει για δεύτερη φορά σε σειρά το ράλι Paris Dakar. Νωρίτερα, το 1981 και το 1983, ο Hubert Auriol σημειώνει επιτυχίες με την BMW του. Το μπλε, το κόκκινο και το βιολετί φτάνουν ακόμα και στις πιο αραιοκατοικημένες περιοχές της Γης και αποτελούν συνώνυμο των επιδόσεων, του ομαδικού πνεύματος και των επιτυχιών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Το δυνατότερο γράμμα του κόσμου

Το M είναι συνώνυμο των επιτυχιών στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και απευθύνεται σε οδηγούς που έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις για επιδόσεις, μοναδικότητα και εξατομικευμένο χαρακτήρα. Μάθε εδώ περισσότερα για την M RR και την οικογένεια M.

Περισσότερα για το BMW M

Το πνεύμα M από κοντά

spinner