Τεχνικα στοιχεια

Κινητήρας
Σχεδιασμός

Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, δύο αγωνιστικούς εκκεντροφόρους επί κεφαλής, κατεργασμένη ελαιολεκάνη, διωστήρα Pankl, και ζυγοσταθμισμένο με ακρίβεια και ελαφρωμένο στροφαλοφόρο άξονα.

Διάμετρος x διαδρομή

80 mm x 49,7 mm

Κυβισμός

999 cc

Μέγιστη ισχύς

 

 

 

kW (215 HP) στις 13.900 σ.α.λ. (μέγιστη ταχύτητα περιστροφής 14.500 σ.α.λ.)

 

 

 

Μέγιστη ροπή

120 Nm στις 10.000 σ.α.λ.

Σχέση συμπίεσης

13,7-13,9 : 1

Προετοιμασία καυσίμου

Ηλεκτρονικός αγωνιστικός ψεκασμός καυσίμου, μεταβλητό μήκος αυλού εισαγωγής, τέσσερις επιλεγόμενοι τρόποι λειτουργίας.

Σύστημα εξάτμισης

Ηλεκτρονικός αγωνιστικός ψεκασμός καυσίμου, μεταβλητό μήκος αυλού εισαγωγής, τέσσερις επιλεγόμενοι τρόποι λειτουργίας.

Επιδόσεις οδήγησης / κατανάλωση
Τελική ταχύτητα

Πάνω από 300 km/h

Καύσιμο

Superplus αμόλυβδη, με ελάχιστο αριθμό οκτανίων 98 (RON)

Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης

406 W

Μπαταρία

12 V/5 Ah, ιόντων λιθίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης

Σύστημα μετάδοσης ισχύος
Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα.

 

 

 

 

Μετάδοση κίνησης

Αγωνιστικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής (EVO) με ίσια γρανάζια (ταχύτητες 1, 2, 4, 5 και 6).

Δευτερεύουσα μετάδοση

16/43 (ρυθμιζόμενη ως μέρος πακέτου εξοπλισμού: γρανάζι εμπρός 15, 16, 17, γρανάζι τροχού 41, 42, 43, 44, 45).

Έλεγχος πρόσφυσης

DTC ρυθμιζόμενο σε 15 θέσεις.

Φρένο κινητήρα

EBR ρυθμιζόμενο σε 15 θέσεις.

Πλαίσιο και ανάρτηση/φρένα
Πλαίσιο

Μονοκόμματο πλαίσιο από ανθρακονήματα RTM με ρυθμιζόμενη γωνία λαιμού τιμονιού και σημείο στρέψης ψαλιδιού, κινητήρας ως φέρον στοιχείο.

Υποπλαίσιο

Μονοκόμματο υποπλαίσιο από ανθρακονήματα με ρυθμιζόμενη σέλα (3 θέσεις, 30 mm εύρος ρύθμισης).

Εμπρόσθια ανάρτηση/ελατήρια

Πιρούνι Öhlins FGR 300 προδιαγραφών WSBK, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά των αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins SD052, σύστημα γρήγορης αλλαγής μπροστινού τροχού χάρη στα περιστρεφόμενα πιρούνια με ενσωματωμένο κάλυμμα μπροστινού τροχού (οι δαγκάνες φρένων δεν χρειάζεται να αφαιρεθούν για αλλαγή τροχού) ακαμψία ελατηρίου 10,5 N/mm.

Στοιχεία οδηγού/ελατηρίου πίσω τροχού

Ψαλίδι αλουμινίου WSBK, κεντρικό αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά, ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο άνω σημείο περιστροφής αμορτισέρ (0/3 mm), ρυθμιζόμενη απόκλιση αμορτισέρ (μήκος αντηρίδας τάνυσης), επιφάνειες επαφής για τον αποστατικό δακτύλιο τροχού στους προεντατήρες αλυσίδας για εύκολη συναρμολόγηση τροχού, εντατήρα αλυσίδας με τιτάνιο εξωτερικά, αλουμίνιο εσωτερικά, βάσεις στο ψαλίδι για βοηθητικό σταντ CFRP, δυσκαμψία ελατηρίου 95N/mm.

Διαδρομή ελατηρίου, εμπρός/πίσω

120 mm / 120 mm

Μεταξόνιο

1440 mm

Ίχνος

102,5 (ρυθμιζόμενο μεταξύ 95-112)

Γωνία τιμονιού

65,5° (ρυθμιζόμενο 0.0°, +/-0.5°, +/-1°)

Αντηρίδα τάνυσης

113 mm (μεταβλητά ρυθμιζόμενη +/-5 mm. 0.1 mm steps)

Σημείο στρέψης ψαλιδιού

-3 mm από K46Mü3 (ρυθμιζόμενο +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1.0 mm) -> (η τιμή HP4R "-2" αντιστοιχεί σε K46MÜ3 "-3" = βασικό)

Μήκος ψαλιδιού

604 mm

Offset γέφυρας πιρουνιού

30 mm (ρυθμιζόμενο 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Τροχοί

Τροχοί από ανθρακονήματα, αποστατικοί δακτύλιοι τροχών για εύκολη τοποθέτηση τροχών.

Διαστάσεις μπροστινής ζάντας

3.50 x 17"

Διαστάσεις πίσω ζάντας

6.00 x 17"

Ελαστικό εμπρός

120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

Ελαστικό πίσω

200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2

Φρένο εμπρός

Διπλό δισκόφρενο Brembo Racing, αγωνιστικοί δίσκοι T-floating, διαμέτρου 320x6.75 mm, σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων τιτανίου monobloc WSBK GP4-PR, τρόμπα φρένου Brembo Racing RCS19X18, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου Brembo Racing, ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη Brembo Racing (χωρίς διακόπτη συμπλέκτη).

Φρένο πίσω

Μονό δισκόφρενο Brembo Racing, σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων τιτανίου WSBK, με διάμετρο δίσκου 220x4.0 mm.

Σύστημα υποποδίων

Άκαμπτο σύστημα υποποδίων από αλουμίνιο που ρυθμίζεται σε 8 θέσεις 

Βαλβίδες εξαερισμού στις γραμμές φρένων

Βαλβίδες για γρήγορο εξαερισμό "Stahlbus" σε όλες τις σχετικές θέσεις για τον εξαερισμό φρένων.

Εργονομία τιμονιού

Ρυθμιζόμενη θέση ύψους τιμονιού (15°)

Διαστάσεις / βάρη
Ύψος σέλας χωρίς φορτίο

831 mm (χαμηλή θέση σέλας / υψηλή θέση, 816 / 846 mm) 

Εσωτερική καμπύλη ποδιού χωρίς φορτίο

Περίπου 1859 mm (χαμηλή θέση σέλας / υψηλή θέση, 1829 mm / περίπου 1889 mm)

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ

17,5 l

με τη ρεζέρβα

περίπου 4 l

Μήκος

2.070

Ύψος

1.193

Πλάτος

777

Βάρος χωρίς υγρά

146 kg

1)
Χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, γεμάτο ρεζερβουάρ 1)

171,4 kg

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Λήψεις.
  • Προϊοντικό Έντυπο HP4 Race
    null   |   Greek

Βασικος εξοπλισμος

Εξοπλισμός
  • BMW Motorrad Race DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) +/-7
  • EBR ( ρύθμιση φρεναρίσματος κινητήρα) +/-7
  • 4 τρόποι οδήγησης (WET, INT, DRY1, DRY2, )
  • Καταγραφέας δεδομένων 2D/καταγραφέας στικ/χρονομέτρηση γύρου/GPS, πίνακας οργάνων 2D, προετοιμασμένη καταγραφή δεδομένων 2D για αισθητήρες διαδρομής ελατηρίου/πίεσης φρένου
  • Περιοριστής ταχύτητας στα πιτ
  • Έλεγχος εκκίνησης
  • Ρυθμιζόμενα υποπόδια (8 θέσεις) , ρυθμιζόμενη μπάρα τιμονιου (στρεφόμενη), γέφυρα πιρουνιού με ρύθμιση offset (μεταβλητή ως μέρος πακέτου εξοπλισμού), ρύθμιση ύψους σέλας, ρύθμιση γωνίας τιμονιού (μεταβλητή ως μέρος πακέτου εξοπλισμού)
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων HP4 Race (πάνω/κάτω), ο τρόπος αλλαγής ταχυτήτων έχει αντιστραφεί ήδη κατά την παράδοση
  • Πλήκτρο WSBK
  • Προστατευτικό μανέτας φρένου HP Race
  • Μεταβαλλόμενη δευτερεύουσα μετάδοση ως μέρος του πακέτου εξοπλισμού (γρανάζι εμπρός 15, 16, 17 // γρανάζι τροχού 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ