Στοιχεια & Εξοπλισμος.
Υψηλές επιδόσεις - σε φόντο μαύρο και άσπρο. Είναι προφανές από την πρώτη στιγμή ότι η HP4 RACE είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα. Τα πραγματικά επιτεύγματα και ο παθιασμένος τρόπος κατασκευής αντικατοπτρίζονται και στα νούμερα των επιδόσεών της. Κάθε ένα ξεχωριστό εξάρτημα καθώς και όλες οι εργασίες από τους ειδικούς μας, από το πλαίσιο, ολόκληρο από ανθρακονήματα, έως τη ρύθμιση των βαλβίδων, έκαναν δυνατά τα ακόλουθα στοιχεία της HP4 RACE.
Τεχνικα στοιχεια
Κινητήρας
Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου ανά κύλινδρο, δύο αγωνιστικούς εκκεντροφόρους επί κεφαλής, κατεργασμένη ελαιολεκάνη, διωστήρα Pankl, και ζυγοσταθμισμένο με ακρίβεια και ελαφρωμένο στροφαλοφόρο άξονα.
80 mm x 49,7 mm
999 cc
kW (215 HP) στις 13.900 σ.α.λ. (μέγιστη ταχύτητα περιστροφής 14.500 σ.α.λ.)
120 Nm στις 10.000 σ.α.λ.
13,7-13,9 : 1
Ηλεκτρονικός αγωνιστικός ψεκασμός καυσίμου, μεταβλητό μήκος αυλού εισαγωγής, τέσσερις επιλεγόμενοι τρόποι λειτουργίας.
Ηλεκτρονικός αγωνιστικός ψεκασμός καυσίμου, μεταβλητό μήκος αυλού εισαγωγής, τέσσερις επιλεγόμενοι τρόποι λειτουργίας.
Επιδόσεις οδήγησης / κατανάλωση
Πάνω από 300 km/h
Superplus αμόλυβδη, με ελάχιστο αριθμό οκτανίων 98 (RON)
Ηλεκτρικό σύστημα
406 W
12 V/5 Ah, ιόντων λιθίου χωρίς απαιτήσεις συντήρησης
Σύστημα μετάδοσης ισχύος
Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης, με λειτουργία anti-hopping, λειτουργία με ντίζα.
Αγωνιστικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων συνεχούς εμπλοκής (EVO) με ίσια γρανάζια (ταχύτητες 1, 2, 4, 5 και 6).
16/43 (ρυθμιζόμενη ως μέρος πακέτου εξοπλισμού: γρανάζι εμπρός 15, 16, 17, γρανάζι τροχού 41, 42, 43, 44, 45).
DTC ρυθμιζόμενο σε 15 θέσεις.
EBR ρυθμιζόμενο σε 15 θέσεις.
Πλαίσιο και ανάρτηση/φρένα
Μονοκόμματο πλαίσιο από ανθρακονήματα RTM με ρυθμιζόμενη γωνία λαιμού τιμονιού και σημείο στρέψης ψαλιδιού, κινητήρας ως φέρον στοιχείο.
Μονοκόμματο υποπλαίσιο από ανθρακονήματα με ρυθμιζόμενη σέλα (3 θέσεις, 30 mm εύρος ρύθμισης).
Πιρούνι Öhlins FGR 300 προδιαγραφών WSBK, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά των αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού Öhlins SD052, σύστημα γρήγορης αλλαγής μπροστινού τροχού χάρη στα περιστρεφόμενα πιρούνια με ενσωματωμένο κάλυμμα μπροστινού τροχού (οι δαγκάνες φρένων δεν χρειάζεται να αφαιρεθούν για αλλαγή τροχού) ακαμψία ελατηρίου 10,5 N/mm.
Ψαλίδι αλουμινίου WSBK, κεντρικό αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP, ρυθμιζόμενη συμπίεση και επαναφορά, ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου, ρυθμιζόμενο άνω σημείο περιστροφής αμορτισέρ (0/3 mm), ρυθμιζόμενη απόκλιση αμορτισέρ (μήκος αντηρίδας τάνυσης), επιφάνειες επαφής για τον αποστατικό δακτύλιο τροχού στους προεντατήρες αλυσίδας για εύκολη συναρμολόγηση τροχού, εντατήρα αλυσίδας με τιτάνιο εξωτερικά, αλουμίνιο εσωτερικά, βάσεις στο ψαλίδι για βοηθητικό σταντ CFRP, δυσκαμψία ελατηρίου 95N/mm.
120 mm / 120 mm
1440 mm
102,5 (ρυθμιζόμενο μεταξύ 95-112)
65,5° (ρυθμιζόμενο 0.0°, +/-0.5°, +/-1°)
113 mm (μεταβλητά ρυθμιζόμενη +/-5 mm. 0.1 mm steps)
-3 mm από K46Mü3 (ρυθμιζόμενο +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1.0 mm) -> (η τιμή HP4R "-2" αντιστοιχεί σε K46MÜ3 "-3" = βασικό)
604 mm
30 mm (ρυθμιζόμενο 26 mm, 28 mm, 32 mm)
Τροχοί από ανθρακονήματα, αποστατικοί δακτύλιοι τροχών για εύκολη τοποθέτηση τροχών.
3.50 x 17"
6.00 x 17"
120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Διπλό δισκόφρενο Brembo Racing, αγωνιστικοί δίσκοι T-floating, διαμέτρου 320x6.75 mm, σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων τιτανίου monobloc WSBK GP4-PR, τρόμπα φρένου Brembo Racing RCS19X18, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου Brembo Racing, ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη Brembo Racing (χωρίς διακόπτη συμπλέκτη).
Μονό δισκόφρενο Brembo Racing, σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων τιτανίου WSBK, με διάμετρο δίσκου 220x4.0 mm.
Άκαμπτο σύστημα υποποδίων από αλουμίνιο που ρυθμίζεται σε 8 θέσεις
Βαλβίδες για γρήγορο εξαερισμό "Stahlbus" σε όλες τις σχετικές θέσεις για τον εξαερισμό φρένων.
Ρυθμιζόμενη θέση ύψους τιμονιού (15°)
Διαστάσεις / βάρη
831 mm (χαμηλή θέση σέλας / υψηλή θέση, 816 / 846 mm)
Περίπου 1859 mm (χαμηλή θέση σέλας / υψηλή θέση, 1829 mm / περίπου 1889 mm)
17,5 l
περίπου 4 l
2.070
1.193
777
146 kg
171,4 kg
1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Λήψεις.
Βασικος εξοπλισμος
- BMW Motorrad Race DTC (Dynamic Traction Control, δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης) +/-7
- EBR ( ρύθμιση φρεναρίσματος κινητήρα) +/-7
- 4 τρόποι οδήγησης (WET, INT, DRY1, DRY2, )
- Καταγραφέας δεδομένων 2D/καταγραφέας στικ/χρονομέτρηση γύρου/GPS, πίνακας οργάνων 2D, προετοιμασμένη καταγραφή δεδομένων 2D για αισθητήρες διαδρομής ελατηρίου/πίεσης φρένου
- Περιοριστής ταχύτητας στα πιτ
- Έλεγχος εκκίνησης
- Ρυθμιζόμενα υποπόδια (8 θέσεις) , ρυθμιζόμενη μπάρα τιμονιου (στρεφόμενη), γέφυρα πιρουνιού με ρύθμιση offset (μεταβλητή ως μέρος πακέτου εξοπλισμού), ρύθμιση ύψους σέλας, ρύθμιση γωνίας τιμονιού (μεταβλητή ως μέρος πακέτου εξοπλισμού)
- Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων HP4 Race (πάνω/κάτω), ο τρόπος αλλαγής ταχυτήτων έχει αντιστραφεί ήδη κατά την παράδοση
- Πλήκτρο WSBK
- Προστατευτικό μανέτας φρένου HP Race
- Μεταβαλλόμενη δευτερεύουσα μετάδοση ως μέρος του πακέτου εξοπλισμού (γρανάζι εμπρός 15, 16, 17 // γρανάζι τροχού 41, 42, 43, 44, 45)