HP4 RACE

€89.000*
Θα παραχθεί σε 750 τεμάχια

* Είναι η προτεινόμενη βασική τιμή λιανικής πώλησης βάσει του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου και δύναται να μεταβάλλεται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή ανακοίνωση. Η τιμή περιλαμβάνει τη μοτοσικλέτα στο βασικό της εξοπλισμό καθώς και όλους τους νόμιμους φόρους και τέλη, συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) και του ΦΠΑ (24%). Δεν περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας. Η τελική τιμή λιανικής πώλησης καθορίζεται ελεύθερα από τους Επίσημους Εμπόρους BMW Motorrad.

Διαθέσιμη για χρήση μόνο σε πίστα αγώνων.

BMW HP4 RACE

η τελειοτητα σε καθε λεπτομερεια

Η HP4 RACE είναι πολύ περισσότερο από το άθροισμα των εξαρτημάτων της. Αυτή η μοτοσικλέτα είναι καθαρό συναίσθημα. Από τη σχεδίαση έως την αγωνιστική πίστα, αυτό που χαρακτηρίζει αυτήν την αγωνιστική μοτοσικλέτα είναι το πάθος. Ένας οδηγός καινοτομίας, σχεδιασμένος να διευρύνει τα όρια. Η HP είναι η πρώτη μοτοσικλέτα παγκοσμίως που προσφέρει πλαίσιο και τροχούς εξ ολοκλήρου κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Με ισχύ 158 kW (215 HP), έχει βάρος μόνο 146 κιλά (ξηρό βάρος). Ένα χειροποίητο όνειρο που θα πραγματοποιηθεί για 750 λάτρεις του είδους.

Η απολυτη αποδοση 750 φορες

Η HP4 RACE είναι ένα αριστούργημα μηχανικής ικανότητας. Κάθε μία από τις 750 αγωνιστικές μοτοσικλέτες της περιορισμένης έκδοσης έχει κατασκευαστεί στο χέρι από τους ειδικούς μας και φέρει αριθμημένο αυτοκόλλητο. Μια μεγάλη δόση πάθους μόνο για εκείνους που μπορούν να το αισθανθούν. Για εκείνους που δεν έχουν όρια και θέλουν πάντα να φτάνουν πιο μακριά. Για εκείνους που ξεπερνούν τα σύνορα και έχουν απαιτήσεις που δεν καλύπτονται από την HP4 RACE, αλλά πρέπει να επανακαθοριστούν. Ωστόσο, είναι οι απαιτήσεις τους που πρέπει να επανακαθοριστούν. Υπάρχουν μόνο λίγες. Πιο συγκεκριμένα: Μονο 750.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ένα νέο ορόσημο στην ελαφριά κατασκευή.

Το πλαίσιο της HP4 RACE είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και είναι ενιαίο από το τιμόνι έως το σημείο στρέψης του ψαλιδιού. Σε σχέση με το βασικό πλαίσιο, εξοικονομεί τέσσερα ολόκληρα κιλά σε βάρος. Για την τεχνολογία με ανθρακονήματα της BMW HP4 RACE, το σημαντικό δεν είναι η εμφάνιση, αλλά τα χαρακτηριστικά της. Τα ανθρακονήματα διευκολύνουν την πρόβλεψη και την ενσωμάτωση της στρέψης και της ακαμψίας που εξαρτώνται από τη λειτουργία. Τόσο άκαμπτο όσο το αλουμίνιο, τόσο σκληρό όσο το ατσάλι. Όλα τα πλεονεκτήματα του υλικού από ανθρακονήματα αξιοποιήθηκαν πλήρως στους τροχούς. Παραμένουν ιδιαίτερα ευέλικτοι.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η σχεδιαση της HP4 Race

Η HP4 RACE ακίνητη. Ένα μοτίβο με σπάνια αξία.

Τελειότητα μέχρι και στην τελευταία λεπτομέρεια.

Σχεδιασμένη για τις πίστες αγώνων ξανά και ξανά, η HP4 RACE διαθέτει ένα αυτοστηριζόμενο μπροστινό μέρος από ανθρακονήματα που πρακτικά καταβροχθίζει τον μετωπικό άνεμο με το επιθετικό διχοτομημένο πρόσωπό της που διαθέτει φυσική υπερπλήρωση πίσω. Η ζελατίνα με θολωτό σχήμα προσφέρει στον αναβάτη βέλτιστη προστασία και βοηθά στην αεροδυναμική κατασκευή. Ο τέλειος συνδυασμός ανάμεσα στη βαφή και το υλικό από ανθρακονήματα κάνει την HP4 RACE να ξεχωρίζει όταν μπορεί κανείς να την θαυμάσει ακίνητη. Ξημερώνει επίσης μια νέα εποχή και για το χρώμα. Με την HP4 RACE, παρουσιάζουμε τα χρώματα HP motorsport Llight white uni uni / Rracing blue μεταλλικό / Rracing red uni uni.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τετρακυλινδρος, τετραχρονος εν σειρα κινητηρας

215
HP (472kW) στις 13.900 σ.α.λ.
999
ccm κυβισμός
120
Nm / ροπή
14.500
U/ελάχ./ μέγ. ροπή
Ελαιο-υδρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας

Κατασκευασμένη στο χέρι. Διαμορφωμένη για μέγιστη απόδοση.

Κατασκευασμένη στο χέρι. Διαμορφωμένη για μέγιστη απόδοση.

Κατασκευασμένος στο χέρι στο Βερολίνο, ο κινητήρας της HP4 RACE αποτελεί εξέλιξη των κινητήρων WM μεγάλων αποστάσεων και των κινητήρων του πρωταθλήματος World SBK. Παράγει 158 kW (215 HP) και η μέγιστη ταχύτητα περιστροφής αυξήθηκε στις 14.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή 120 Nm είναι στις 10.000 σ.α.λ.. Το πρώτο σέρβις, συμπεριλαμβανομένης και της αλλαγής λαδιών, πραγματοποιείται μετά την εισαγωγή και την καταγραφή του κινητήρα στη βάση ελέγχου από τους ειδικούς μας. Πραγματοποιείται ενδοσκόπηση στον κινητήρα και ρυθμίζονται οι χρόνοι ελέγχου και το διάκενο βαλβίδας. Αυτό σημαίνει ότι η HP4 RACE είναι έτοιμη να φτάσει την υψηλότερη απόδοσή της στις πίστες αγώνων αμέσως μετά την παράδοση.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βιωσε τον ηχο της HP4 Race

2D Software Package

Λογισμικό ανάλυσης και διαμόρφωσης για την HP4 Race.

ανακαλυψε το

Τα καλυτερα σημεια της HP4 RACE

Αυτοστηριζόμενο μπροστινό μέρος από ανθρακονήματα με διχοτομημένο πρόσωπο
Ταμπλό 2D
Διακόπτης ελέγχου WSBK με Brembo RCS
Πιρούνι Öhlins FGR 300
Σύστημα εξάτμισης από συμπαγές τιτάνιο Akrapovič
Αυτοστηριζόμενο πίσω μέρος από ανθρακονήματα με δέκτη GPS 2D
Δαγκάνα φρένων Brembo GP 4 PR
Αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP
Τα καλύτερα σημεία με λεπτομέρειες
  • Κινητήρας

    Ισχύς και τελειότητα. Το περίβλημα του κινητήρα ήταν "HIPed", οι μικρότεροι χώροι αέρα καταργήθηκαν από κάθε μεμονωμένο μέρος ασκώντας υπερβολική πίεση. Η διαφορά βάρους των ελαφριών και ισχυρών ράβδων motorsport από χάλυβα είναι 0,5 g και οι ράβδοι κινούνται στον εξαιρετικά εξιρορροπημένο αστορφαλοφόρο άξονα. Τα τέσσερα έμβολα συνδυάζονται και έχουν βελτιωθεί για να αντέχουν τις υψηλές ταχύτητες και τα φορτία περιστροφής. Η μέγιστη ρυθμισμένη πίεση λαδιού στην αντλία λαδιού μειώθηκε από τα 6 στα 5 bar και, σε συνδυασμό με το χαμηλού ιξώδους λάδι 0W40, έχει ως αποτέλεσμα σημαντικά μικρότερη απώλεια ισχύος. Κάθε κινητήρας HP4 RACE διαθέτει ανοχή στη μέγιστη ικανότητα ανάφλεξης. Μετά την αφαίρεση του κινητήρα, πραγματοποιείται ενδοσκόπηση στο θάλαμο καύσης για την ανίχνευση τυχόν συγκρούσεων του εμβόλου στο επάνω μέρος του θαλάμου καύσης. Ο κινητήρας αφαιρείται στη βάση ελέγχου και μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως μετά.

  • Φρένα

    Κορυφαία απόδοση φρένων. Η δαγκάνα φρένου Brembo GP 4 PR είναι πολύ γνωστή από το Moto GP. Περιλαμβάνει ένα αγωνιστικό πλευστό δισκόφρενο τύπου T με διάμετρο 320 mm. Με πάχος 6,75 mm, μπορεί να αντέξει ακόμα και στα υψηλότερα φορτία. Η δαγκάνα φρένου μονομπλόκ διαθέτει εξαιρετικά υψηλή αντοχή στη θερμότητα και τα έμβολα από τιτάνιο για μειωμένη τριβή ολοκληρώνουν τη σωλήνωση του συστήματος πέδησης. Οι δαγκάνες φρένου είναι εξοπλισμένες με αγωνιστικά τακάκια Brembo /04.

  • Ποδοστήρια + υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων

    Το κιβώτιο 6 ταχυτήτων EVO διαθέτει μικρότερες διαδρομές ταχύτητας και περιλαμβάνει δευτερεύοντα μηχανισμό μετάδοσης κίνησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων ελέγχεται από το σύστημα υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων HP RACE Assistant Pro. Ο αναβάτης λαμβάνει ξεκάθαρη απόκριση για κάθε αλλαγή ταχύτητας χάρη στην απουσία ενεργοποιητή ελατηρίου. Αυτό συμβαίνει συνήθως στον αγωνιστικό εξοπλισμό, απουσιάζει η αλλαγή εξαρτημάτων και η πρώτη ταχύτητα βρίσκεται στο επάνω μέρος. Οι ταχύτητες 2-6 αλλάζουν προς τα κάτω. Αν είναι απαραίτητο, ο μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων μπορεί να μετατραπεί σε συμβατικό μηχανισμό για οδήγηση σε δρόμο. Το σύστημα ελέγχου για σούζες και η μέγιστη ροπή κινητήρα έχουν ρυθμιστεί στις αντίστοιχες λειτουργίες οδήγησης WET, INT, DRY1, DRY2. Ο περιοριστής ταχύτητας είναι έτοιμος για χρήση με την επιλογή της πρώτης ταχύτητας. Σε ακινησία, το launch control (έλεγχος εκκίνησης) ενεργοποιείται αυτόματα. Αυτό διασφαλίζει ότι οι οδηγοί μπορούν να εστιάσουν πλήρως την προσοχή τους στην έναρξη του αγώνα.

  • Τιμόνι και γέφυρα πιρουνιού

    Κάθε HP4 RACE διαθέτει τη δική της πλάκα από ανθρακονήματα με διαδοχική αρίθμηση, η οποία είναι βιδωμένη στη γέφυρα του πιρουνιού Το πλαίσιο λειτουργιών της HP4 RACE μπορεί να ρυθμιστεί για οποιονδήποτε τύπο πίστας. Χρησιμοποιώντας τη ρύθμιση απόκλισης, οι αναβάτες μπορούν να ρυθμίσουν τις εργοστασιακές ρυθμίσεις των 30 mm με προσαρμογείς offset 26-32 mm και 30-28 mm. Η γωνία του τιμονιού είναι 0,5° μικρότερη σε σχέση με το βασικό μοντέλο που διαθέτει γωνία 65,5°. Μπορεί να ρυθμιστεί από +0,5° έως +1°. Χάρη στις ρυθμίσεις, μπορεί να επιτευχθεί ίχνος 95-112 mm.

  • Μονάδα αλλαγών ρυθμίσεων

    Ένας πίνακας με κουμπιά από κατεργασμένο αλουμίνιο καθιστά όλες τις σημαντικές ρυθμίσεις οδήγησης διαθέσιμες με εξαιρετική ακρίβεια στο χειρισμό. Στα αριστερά, μπορεί να γίνει εναλλαγή στις οθόνες του ταμπλό και να πραγματοποιηθούν όλες οι ρυθμίσεις DTC και EBR. Η ρύθμιση για τις λειτουργίες οδήγησης ( WET - INT - DRY1 - DRY2 ), το κουμπί εκκίνησης, ο περιοριστής ταχύτητας και ο διακόπτης απενεργοποίησης βρίσκονται στη δεξιά πλευρά.

  • Σέλα και εργονομία

    Βέλτιστη εργονομία για κάθε αναβάτη. Το βασικό ύψος σέλας είναι 831 mm, η χαμηλότερη ρύθμιση σέλας (-15 mm) είναι 816 mm και η υψηλότερη ρύθμιση σέλας (+15 mm) είναι 846 mm. Επιπλέον, το σύστημα κατεργασμένων μαρσπιέ διαθέτει 8 διαφορετικές ρυθμίσεις. Η κλίση του τιμονιού μπορεί επίσης να προσαρμοστεί κατά 15°.

  • DTC + EBR

    Ο δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης λαμβάνει πληροφορίες από τον επανατοποθετημένο γυροσκοπικό αισθητήρα. Η πρόσφυση μπορεί να ρυθμιστεί από +7 έως -7 και μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε τέσσερις διαθέσιμες λειτουργίες οδήγησης. Οι λειτουργίες: WET - INT - DRY1 - DRY2 διαφέρουν ως προς τη σταδιακή χαρτογράφηση των ταχυτήτων, τη σχετική μέγιστη ροπή και τις προδιαγραφές για τον έλεγχο σούζας. Μαζί με το EBR (φρένο κινητήρα), οι αναβάτες μπορούν να αλλάξουν τα χαρακτηριστικά πέδησης και επιτάχυνσης και να βελτιώσουν τις ρυθμίσεις ανάλογα με τις συνθήκες της πίστας. 

  • Τροχοί από ανθρακονήματα

    Οι ζάντες από ανθρακονήματα και ο ειδικός σχεδιασμός των τροχών εξοικονομούν 1.540 g σε σχέση με τις σφυρήλατες ζάντες. Οι σημαντικά μικρότερες διαστάσεις των τροχών, ειδικά η περίμετρος, είναι ιδιαίτερα αισθητές σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και στην πέδηση. Στις συνδέσεις των υλικών, επιτυγχάνεται βέλτιστη ασφάλιση με στη σμίκρυνση και πίεση πρόσθετων εξαρτημάτων, όπως η τοποθέτηση της αλυσίδας από αλουμίνιο. Αυτό εξαλείφει την ανάγκη για λύσεις ένθετων μερών και αυξάνει ακόμα περισσότερο τη σταθερότητα.

  • Βίδες από τιτάνιο

    Το άδειο βάρος 146 κιλών (φορτίο κατά DIN 171 kg) είναι δύσκολη υπόθεση. Κάθε εξάρτημα διαθέτει βελτιστοποιημένο βάρος ή, αν δεν απαιτείται, δεν ενσωματώνεται. Έχουν πραγματοποιηθεί λεπτομερέστατοι υπολογισμοί σχετικά με την εξοικονόμηση έστω και ενός γραμμαρίου, ενώ η λειτουργικότητα έχει παραμείνει ανεπηρέαστη ή έχει βελτιωθεί. Για παράδειγμα, στο πλαίσιο και στον κινητήρα χρησιμοποιήθηκαν βίδες τιτανίου. Σε μεγέθη 6, 8 και 10, όχι μόνο εξοικονομούν βάρος, αλλά απαιτούν και λιγότερα εργαλεία.

Λεπτομέρειες για την HP4 RACE

Οι ειδικοί εξηγούν τα καλύτερα σημεία της

Προβολη βιντεο

Περιήγηση στο εργοστάσιο του Βερολίνου

Στα παρασκήνια: κατασκευάζοντας την HP4 RACE

Προβολη βιντεο

Αξεσουαρ για την HP4 Race

Δυνατη εμφανιση στο δρομο

BMW Motorrad Motorsport.

BMW Motorrad Race Trophy

μαθε περισσοτερα

περισσοτερα μοντελα Sport