Η BMW R nineT Urban G/S στην έκδοση Edition 40 Years GS

Θρυλική σχεδίαση

Η μαύρη-κίτρινη σχεδίαση της Edition 40 Years GS αποτίνει φόρο τιμής στις θρυλικές ταξιδιωτικές enduro της BMW Motorrad. Πρώτα απ' όλα στην R 100 GS. Οι ξεχωριστές λεπτομέρειες θυμίζουν τη μοτοσικλέτα που έγινε γνωστή με το ψευδώνυμο Bumblebee. Στη σημερινή R nineT Urban G/S Edition 40 Years GS, τα φρεζαρισμένα καλύμματα κυλινδροκεφαλών Option 719 και οι κίτρινες χούφτες προστασίας αποδεικνύουν την αγάπη για τη λεπτομέρεια. Τα offroad ελαστικά και η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση scrambler ολοκληρώνουν την εμφάνιση. Και θυμίζουν οπτικά την πλούσια ιστορία 40 ετών GS. 

Τα σημαντικότερα σημεία της έκδοσης Edition 40 Years GS

Η ξεχωριστή σχεδίαση της R nineT Urban G/S και η θρυλική εμφάνιση της Bumblebee: μοναδική εμφάνιση γεμάτη ιστορίες και επιτυχίες. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτοκόλλητο 40 Years GS στο ρεζερβουάρ καυσίμου
Βλέπουμε το αυτοκόλλητο 40 Years GS στο ρεζερβουάρ καυσίμου της R nineT Urban G/S.
Μαύρη-κίτρινη σέλα με κεντητό έμβλημα GS
Βλέπουμε τη μαύρη-κίτρινη σέλα της R nineT Urban G/S.
Κάλυμμα κυλινδροκεφαλής Option 719
Βλέπουμε το κάλυμμα κυλινδροκεφαλής της R nineT Urban G/S.
Επιγραφή 1200 cc στο ρεζερβουάρ καυσίμου
Βλέπουμε την επιγραφή 1200 cc στο ρεζερβουάρ καυσίμου της R nineT Urban G/S.
Ζελατίνα με λογότυπο GS
Βλέπουμε τη ζελατίνα της R nineT Urban G/S με το λογότυπο GS.
Εξάτμιση
Βλέπουμε την ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση της R nineT Urban G/S.
Χρυσαφί ζάντα
Βλέπουμε τις χρυσαφί ζάντες της R nineT Urban G/S.
Κίτρινες χούφτες προστασίας
Βλέπουμε τις κίτρινες χούφτες προστασίας της R nineT Urban G/S.

Η R nineT Urban G/S – μια συναρπαστική βάση

Η R nineT Urban G/S – μια συναρπαστική βάση

Η R nineT Urban G/S προκαλεί ενθουσιασμό. Η μοναδική της εμφάνιση, ο σύγχρονος κινητήρας boxer, η γεωμετρία και η ισορροπημένη οδική συμπεριφορά υπόσχονται αυθεντική οδηγική απόλαυση. Με τις πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης μπορείς να τη διαμορφώσεις όπως ακριβώς επιθυμείς. Με τη μοτοσικλέτα μπορείς να κινείσαι ευέλικτα στην πόλη, αλλά και εξίσου άνετα στο χώμα και το χαλίκι, μακριά από την άσφαλτο. Το όνομα τα λέει όλα: R nineT Urban G/S. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

40 χρόνια κίνητρα για περιπέτεια

Το οπτικό πρότυπο της R nineT Urban G/S: Σε 40 χρόνια, η GS έφτασε σε όλα σχεδόν τα μέρη του κόσμου. Από την Αφρική μέχρι την Κεντρική Ασία: Μία μοτοσικλέτα που κυριαρχεί σε κάθε έδαφος και κάθε δρόμο, που αντιμετωπίζει με θάρρος κάθε πρόκληση. Η GS είναι η πρωτοπόρος των ταξιδιωτικών Enduro μοτοσικλετών.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
1980
παρουσίαση του πρώτου μοντέλου GS, της R 80 G/S
6
γενιές GS με πολλές εκδόσεις μοντέλων
40
χρόνια μοναδικές εμπειρίες με τον μύθο GS
1.2
Πάνω από 1,2 εκατομμυρία μοντέλα GS έχουν κατασκευαστεί μέχρι σήμερα

Εδώ και 40 χρόνια, το GS αντιπροσωπεύει την περιπέτεια, την περιέργεια για το άγνωστο και την κοινότητα που ζει το #SpiritOfGS σε κάθε χιλιόμετρο. Η ιστορία επιτυχιών ξεκινά το 1980 με την R 80 G/S: Πολύ γρήγορα έγινε η αγαπημένη μοτοσικλέτα για όλες τις προκλήσεις, εντός κι εκτός δρόμου.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τους αγώνες εκτός δρόμου στην άσφαλτο

1978 έως 1980: 

Το 1978 η BMW Motorrad ταράζει τα νερά με τον προπομπό της πρώτης GS: Η GS 80 συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Έξι Ημερών και κατακτά δύο χρυσά μετάλλια. Εξελίχθηκε από την εργοστασιακή ομάδα χωρίς επίσημη εντολή. Ωστόσο, η επιτυχία δικαιώνει τους μηχανικούς: Η μοτοσικλέτα τους προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, και το 1980 βγαίνει στην αγορά με το όνομα BMW R 80 G/S.

Η θριαμβευτική πορεία ξεκινά

1980 έως 1987: 

Με την GS η BMW Motorrad καταφέρνει να δημιουργήσει τον τέλειο συνδυασμό για το χώμα και την άσφαλτο: Ανεξάρτητα από το έδαφος, ο αναβάτης έχει τον απόλυτο έλεγχο της μοτοσικλέτας και απολαμβάνει μέγιστη άνεση, ακόμα και στις μακρινές διαδρομές. Το Monolever, όπως ονομάζεται το μονόμπρατσο ψαλίδι που τοποθετείται για πρώτη φορά σε μία μοτοσικλέτα, αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που εξασφαλίζει χαμηλότερο βάρος και επιτρέπει την ταχεία αλλαγή του πίσω τροχού. Με την R 80 G/S η BMW Motorrad δημιουργεί την κατηγορία των μεγάλων ταξιδιωτικών Enduro – και συνεχίζει να κυριαρχεί μέχρι σήμερα.

Η GS πατάει γκάζι: μεγαλύτερος κυβισμός, περισσότερη ισχύς

1987 έως 1996: 

Το νέο κορυφαίο μοντέλο R 100 GS ποντάρει στον μεγάλο κυβισμό – είναι η ισχυρότερη και ταχύτερη μοτοσικλέτα enduro της αγοράς. Στον πίσω τροχό, το ψαλίδι Paralever με διπλούς συνδέσμους φροντίζει για ξεκούραστο έλεγχο στο χώμα και την άσφαλτο. Γίνεται γνωστή για τον χαρακτηριστικό μαύρο-κίτρινο χρωματισμό και αποκτά το ψευδώνυμο Bumblebee. Το χρώμα αποτελεί μέχρι σήμερα αντικείμενο πόθου για τους λάτρεις και φέτος κοσμεί τις ειδικές εκδόσεις μοντέλων "Edition 40 Years GS".

Νέο κεφάλαιο στην ιστορία των ταξιδιωτικών enduro

1994 έως 2003: 

Η GS γίνεται θρύλος και συνεχίζει να μεταλλάσσεται: Το 1994 παρουσιάζεται η R 1100 GS, η πρώτη μοτοσικλέτα enduro με τετραβάλβιδο κινητήρα boxer. Εντυπωσιάζει με την ευκολία ελέγχου στο χώμα και τα εξαιρετικά οδηγικά χαρακτηριστικά στα μεγάλα ταξίδια. Τα χαρακτηριστικά touring εξελίσσονται με συνέπεια και το 2002 παρουσιάζεται η R 1150 GS Adventure που είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στις ανάγκες όσων καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις στα ταξίδια. Γεννιέται η σειρά Adventure. 

Από τους μονοκύλινδρους στους δικύλινδρους κινητήρες

2000 έως 2008:

Τα ιδιαίτερα αγαπητά και φιλικά στους άπειρους αναβάτες μοντέλα Funduro F 650 και F 650 ST αποκτούν νέους κινητήρες με την αυγή της νέας χιλιετίας. Χάρη στον νέο υδρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα, οι αναβάτες της F 650 GS και της F 650 GS Dakar έχουν στη διάθεσή τους επαρκή αποθέματα ισχύος στην καθημερινή χρήση και μπορούν να απολαμβάνουν τη χαρακτηριστική αίσθηση Enduro. Το 2008 τοποθετείται στα νέα μοντέλα Enduro F 650 GS και F 800 GS, ο υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας. Έτσι, το περιπετειώδες πνεύμα μεταφέρεται αυτούσιο και στη μεσαία κατηγορία.

Από τον αερόψυκτο στον υδρόψυκτο κινητήρα boxer

2004 έως 2017: 

Το 2004 η BMW Motorrad ανανεώνει ριζικά την R 1200 GS. Αποκτά μεγαλύτερο κυβισμό και μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει σε κάθε τύπο εδάφους. Ταυτόχρονα, ζυγίζει 30 κιλά λιγότερο. Σχεδόν δέκα χρόνια αργότερα ξεκινά μια νέα εποχή, καθώς οι μηχανικοί της BMW Motorrad εξοπλίζουν την R 1200 GS με έναν υδρόψυκτο κινητήρα boxer. Πρόκειται για μια απόλυτη καινοτομία. Επιπλέον, η μοτοσικλέτα αποκτά ημιενεργητική ανάρτηση με Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment - Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης), κάτι που ωθεί σε νέα επίπεδα την οδική συμπεριφορά και την άνεση.

Η GS αποκτά ακόμα περισσότερη δύναμη

Η BMW Motorrad συνεχίζει να εξελίσσει και τα επόμενα χρόνια τον μύθο GS. Η δημοφιλής R 1250 GS παρουσιάζεται με έναν εξελιγμένο δικύλινδρο κινητήρα boxer: Χάρη στον μεταβλητό έλεγχο των εκκεντροφόρων BMW ShiftCam, ο κινητήρας αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών και εδραιώνει την κυριαρχία της GS. Παράλληλα συνεχίζεται και η εξέλιξη των μοντέλων F 750 GS και F 850 GS της μεσαίας κατηγορίας, τα οποία πλέον προσφέρουν μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση χάρη στον μεγαλύτερο κυβισμό και την ανασχεδιασμένη ανάρτηση.

3 Χρόνια Εγγύηση

Ride on & on & on.  Σου δίνουμε ένα επιπλέον έτος.

Τώρα όλα τα Μοντέλα, έχουν 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Μάθε περισσότερα

#SpiritOfGS

Εδώ και 40 χρόνια, το #SpiritOfGS φέρνει πιο κοντά τους αναβάτες μοτοσικλέτας και διαδίδεται σε όλο τον κόσμο μέσα από την κοινότητα. Ξεκίνησε, ζήσε νέες περιπέτειες και εξερεύνησε το άγνωστο – μαζί γράφουμε ιστορία. Άντλησε έμπνευση από την κοινότητα GS για νέες εμπειρίες. Ζήσε το #SpiritOfGS.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ζήσε την περιπέτεια μέσα από την κοινότητα GS

Ακολούθησε τις συναρπαστικές περιπέτειες GS στη νέα μας σειρά Adventures of a Lifetime.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Περισσότερα για το #SpiritOfGS

spinner