* Είναι η προτεινόμενη βασική τιμή λιανικής πώλησης βάσει του εκάστοτε ισχύοντος τιμοκαταλόγου και δύναται να μεταβάλλεται χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή ανακοίνωση. Η τιμή περιλαμβάνει τη μοτοσικλέτα στο βασικό της εξοπλισμό καθώς και όλους τους νόμιμους φόρους και τέλη, συμπεριλαμβανομένου του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) και του ΦΠΑ (24%). Δεν περιλαμβάνει έξοδα προετοιμασίας, έξοδα ταξινόμησης (πινακίδες) και τέλη κυκλοφορίας. Η τελική τιμή λιανικής πώλησης καθορίζεται ελεύθερα από τους Επίσημους Εμπόρους BMW Motorrad.
** Η μηνιαία δόση €240 έχει υπολογιστεί με το πρόγραμμα ALL IN RIDE της BMW Financial Services για ενδεικτική αξία οχήματος (R nine T Pure) €13.750, με προκαταβολή €4.537, ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 4,3%, πλέον εισφοράς 0,6% Ν. 128/75, διάρκεια 36 μήνες, τελευταία μεγάλη δόση €3.685, χρηματοδοτούμενη ασφάλεια (Top Cover) €1.817, προστασία δανείου €174, έξοδα φακέλου €190. Συνολικό ποσό πίστωσης €11.203, συνολικό ποσό καταβολής €17.053, ΣΕΠΠΕ 6,01%.
Οι μοτοσικλέτες περιλαμβάνουν στη βασική τους έκδοση μόνο τον εξοπλισμό που απαιτείται από το νόμο (π.χ. ανακλαστήρες βάσει του προτύπου Euro 4). Οι μοτοσικλέτες που απεικονίζονται στις φωτογραφίες σε αυτή την ιστοσελίδα ενδέχεται να διαφέρουν.
Η BMW R nine T pure.
Η BMW R nineT Pure είναι ιδανική για όσους αγαπούν την κλασική σχεδίαση roadster και αναζητούν καθαρή εμπειρία μοτοσικλέτας. Ο σχεδιασμός εμπνέεται κατευθείαν από τις πρώτες μοτοσικλέτες. Θυμίζει την εποχή της δεκαετίας του '70 και του '80. Αλλά οι ρίζες της πάνε πιο βαθιά. Ακόμη και η πρώτη BMW ήταν απλή, έχοντας μόνο τα απαραίτητα και δυναμική. Ήδη το 1923 η καρδιά ολόκληρου του σχεδιασμού ήταν ο δικύλινδρος κινητήρας boxer της BMW. Ταυτόχρονα όμως, σου προσφέρει πολλές επιλογές για να τροποποιήσεις τη μοτοσικλέτα σου. Μπορείς να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου: για τη μοτοσικλέτα σου και για τον τρόπο ζωής σου. Θα το αισθανθείς από όπου και αν προέρχεται είτε την τροποποιείς είτε απολαμβάνεις τη συγκίνηση στο πάτημα του γκαζιού.
η σχεδιαση της R nine T Pure
Επίλεξε το Στύλ σου
Επιπλέον του χρωματισμού Catalano Grey υπάρχουν πλέον δύο χρωματισμοί BMW Motorrad Spezial: Option 719 Black Storm metallic / Aurum και Option 719 Black Storm metallic / Light White.
3 Χρόνια Εγγύηση
Ride on & on & on. Σου δίνουμε ένα επιπλέον έτος.
Τώρα όλα τα Μοντέλα 2019, έχουν 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.
Έχει μόνο τα απαραίτητα
Δικυλινδρος κινητηρας boxer
Δοκιμασμένος δικύλινδρος κινητήρας Boxer για απόλυτα προσωπική οδήγηση.
Δοκιμασμένος δικύλινδρος κινητήρας Boxer για απόλυτα προσωπική οδήγηση.
Ο κινητήρας και το ηλεκτρικό σύστημα της R nineT Pure έχει ήδη ενθουσιάσει τους φίλους της μοτοσικλέτας στην R nineT. Ο αερο-ελαιόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας boxer με 110 hp (81 kW) υπόσχεται πλούσια, ουσιαστική οδηγική εμπειρία και κρατά την υπόσχεσή του – αναμενόμενο για κινητήρα boxer. Το 2 σε 1 σύστημα εξάτμισης με τυπική εμφάνιση roadster τονίζει αυτό το γεμάτο αυτοπεποίθηση στιλ με πλήρη, ισχυρό ήχο. Χάρη στο στάνταρ ABS και το προαιρετικό ASC μπορείς να βάλεις αυτή τη δύναμη με ασφάλεια στο δρόμο.
Τα καλυτερα σημεια της R nine T Pure
























Η εργονομία: κομψή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Η εργονομία: κομψή και γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Η R nineT Pure σου επιτρέπει να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου για μια μοναδικά τροποποιημένη μοτοσικλέτα. Με το εντελώς δικό σου όραμα. Διαμόρφωσε τη μοτοσικλέτα – στο προσωπικό σου στυλ. Χάρη στο σχετικά χαμηλό ύψος σέλας, η μοτοσικλέτα είναι κατάλληλη για πολλά διαφορετικά ύψη αναβάτη. Επιπλέον μπορείςνα χαμηλώσεις την R nineT Pure περισσότερο με τη χαμηλότερη σέλα του εργοστασιακού εξοπλισμού. Χαμηλή, στενή και με σταθερή επένδυση, θα οδηγείς με τον καλύτερο roadster τρόπο – με αυτοπεποίθηση και σιγουριά.
Η R nineT Pure είναι ανοιχτή στις ιδέες σου. Όταν πρόκειται για την ασφάλεια, αντανακλά σαφώς τις ιδέες μας: γι' αυτό και είναι εξοπλισμένη με το BMW Motorrad ABS ως στάνταρ. Και το προαιρετικό ASC (αυτόματος έλεγχος ευστάθειας) εμποδίζει τον πίσω τροχό από σπινάρισμα και εξασφαλίζει πιο αποτελεσματική μετάδοση ισχύος: για περισσότερη ενεργητική ασφάλεια οδήγησης σε ακραίες καταστάσεις. Είναι διαθέσιμο ακόμα και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού κατόπιν αιτήματος.
Η R NineT Pure προσφέρει τις ακόλουθες τρεις δυνατότητες – όπως και αν τη θέλεις: υπάρχει μια σέλα συνεπιβάτη με το υποπλαίσιο του συνεπιβάτη στο βασικό εξοπλισμό. Αλλά μπορείς επίσης να αφαιρέσεις γρήγορα το κάθισμα του συνεπιβάτη, εάν οδηγείς μόνος. Αυτό προσφέρει λίγο περισσότερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από το μικρό εξόγκωμα της σέλας. Πλέον δηγείς την R nineT Pure με πολύ σπορ και λιτό τρόπο: χωρίς υποπλαίσιο και σέλα συνεπιβάτη.
BMW Motorrad Spezial
Στη BMW Motorrad Spezial, θα βρεις εξαιρετικά υψηλής ποιότητας προαιρετικό εξοπλισμό από σχεδιαστές, όπως το αποκλειστικό σετ κατεργασμένων εξαρτημάτων Option 719 και τα χρώματα Spezial ή αξεσουάρ για ενίσχυση της απόδοσης από ανταλλακτικά HP.
Ο συνδυασμός ανάμεσα στις μακροχρόνιες ικανότητες σχεδίασης BMW Motorrad και τις πολύπλοκες διαδικασίες παραγωγής που συνδέονται με την παραδοσιακή δεξιοτεχνία προάγουν ένα νέο επίπεδο σημασίας και αποκλειστικότητας.
πισω στα παρασκηνια
Πίσω στη Βαυαρία μετά την Ινδία.
Μετά από μια σύντομη περίοδο στην Ινδία, ο Edgar Heinrich επέστρεψε στο Μόναχο για να διευθύνει την ομάδα σχεδιασμού της BMW Motorrad. Ήταν μια ευτυχής επιστροφή για τον φανατικό μοτοσικλετιστή, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην BMW το 1986. Ηγήθηκε του σχεδιασμού πολλών μοτοσικλετών BMW: της αγωνιστικής μοτοσικλέτας για το ράλι Παρίσι-Ντακάρ, των K 1200 S και R, της HP2 Enduro, των R 1150 GS και R 1200 GS και πιο πρόσφατα της S 1000 RR. Πριν τη θητεία του στον ινδικό κατασκευαστή αυτοκινήτων Bajaj, είχε επίσης εμπλακεί και στο σχεδιασμό των μοτοσικλετών τουρισμού K 1600 GT και GTL καθώς και στα C 600 Sport και C 650 GT maxi scooter. Όλα ήταν επιτυχημένα προϊόντα που διεύρυναν τους ορίζοντες του υπάρχοντος τμήματος της αγοράς και προσέλκυσαν πολλούς νέους πελάτες στη εταιρεία. Σε αποκλειστική συνέντευξη με την BMW Motorrad, ο Edgar Heinrich μιλά για το πάθος του για το σχεδιασμό, τη συλλογή και αναπαλαίωση μοτοσυκλετών όλων των ειδών.