Τεχνικα στοιχεια

Κινητήρας
Τύπος

Υδρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής, λίπανση με ξηρό κάρτερ

Διάμετρος / διαδρομή

84 mm x 77 mm

Κυβισμός

853 cc

Ονομαστική ισχύς

70 kW (95 hp) στις 8.250 σ.α.λ.
προαιρετική μείωση ισχύος 35 kW (48 hp) στις 6.500 σ.α.λ.
ΠΕ RON91 απλή αμόλυβδη: 66 kW (90 hp) στις 8.000 σ.α.λ.  

Μέγιστη ροπή

92 Nm στις 6.250 σ.α.λ.
προαιρετική μείωση ισχύος: 63 Nm στις 4.500 σ.α.λ.
ΠΕ RON91 απλή αμόλυβδη: 86 Nm στις 6.250 σ.α.λ.

 

 

 

Σχέση συμπίεσης

12,7 : 1

Έλεγχος μείγματος

Ηλεκτρονικός ψεκασμός

Έλεγχος εκπομπών

Τριοδικός καταλύτης κλειστού βρόχου, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών καυσαερίων EU-4  

Απόδοση / κατανάλωση
Τελική ταχύτητα

Πάνω από 200 km/h

Κατανάλωση ανά 100 km βάσει WMTC

4,1 l

Τύπος καυσίμου

Σούπερ αμόλυβδη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 95 (RON)
ΠΕ απλή αμόλυβδη, ελάχιστος αριθμός οκτανίων 91 (RON)  

Ηλεκτρικό σύστημα
Εναλλάκτης

Εναλλάκτης μόνιμου μαγνήτη 416 W (ονομαστική ισχύς)  

Μπαταρία

12 V/ 19 Ah, χωρίς συντήρηση  

Σύστημα μετάδοσης ισχύος
Συμπλέκτης

Υγρός πολύδισκος συμπλέκτης (με anti-hopping), λειτουργία με ντίζα  

Κιβώτιο ταχυτήτων

6-τάχυτο κιβώτιο συνεχούς εμπλοκής ενσωματωμένο στο στροφαλοθάλαμο  

Μετάδοση κίνησης

Αλυσίδα με απόσβεση στην πλήμνη του πίσω τροχού  

Πλαίσιο / φρένα
Πλαίσιο

Πλαίσιο τύπου γέφυρας, χαλύβδινο περίβλημα  

Θέση μπροστινού τροχού / ανάρτηση

Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι, Ø 43 mm  

Θέση οπίσθιου τροχού / ανάρτηση

Διπλό ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο, κεντρικό ελατήριο, προφόρτιση ελατηρίου ρυθμιζόμενη υδραυλικά, ρυθμιζόμενη επαναφορά
   

Διαδρομή ανάρτησης, μπροστά / πίσω

204 mm / 219 mm (ΠΕ: κιτ χαμηλώματος ανάρτησης 184 mm / 199 mm)  

Μεταξόνιο

1.593 mm
   

Ίχνος

126 mm 

Γωνία τιμονιού

62° 

Τροχοί

Ακτινωτοί τροχοί  

Ζάντα, μπροστά

2.15 x 21"

Ζάντα, πίσω

4.25 x 17"  

Ελαστικό, εμπρός

90/90 21 

Ελαστικό, πίσω

150/70 R17

Φρένο, εμπρός

Διπλό δισκόφρενο, πλευστοί δίσκοι, Ø 305 mm, πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων  

Φρένο, πίσω

Μονό δισκόφρενο, Ø 265 mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου  

ABS

BMW Motorrad ABS (απενεργοποιούμενο)  

Διαστάσεις / βάρη
Ύψος σέλας

860 mm (ΠΕ κιτ χαμηλώματος ανάρτησης: 815 mm, ΠΕ χαμηλή σέλα: 835 mm, ΠΕ σέλα comfort: 875 mm, ΠΑ σέλα ράλι: 890 mm)
   

Εσωτερική καμπύλη ποδιού

1.910 mm (ΠΕ κιτ χαμηλώματος ανάρτησης: 1.830 mm, ΠΕ χαμηλή σέλα: 1.870 mm, ΠΕ σέλα comfort: 1.950 mm, ΠΑ σέλα ράλι: 1.980 mm)  

Ωφέλιμος όγκος ρεζερβουάρ

15 l 

Ρεζέρβα

περίπου 3,5 l

Μήκος

2.305 mm

 

 

 

Ύψος (χωρίς καθρέφτες)

1.356 mm

Πλάτος (με καθρέφτες)

922 mm 

Βάρος χωρίς φορτίο, με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμο για οδήγηση

229 kg

1)
Συνολικό επιτρεπόμενο βάρος

445 kg 

Ωφέλιμο φορτίο (με το βασικό εξοπλισμό)

216 kg

1) Όπως ορίζεται στην οδηγία της ΕΕ 168/2013, με όλα τα υγρά λειτουργίας, με τον βασικό εξοπλισμό και με ποσοστό τουλάχιστον 90%της ωφέλιμης χωρητικότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου.

Βασικος εξοπλισμος

 

 

 

  • BMW Motorrad ABS
  • ASC (Αυτόματος Έλεγχος Σταθερότητας)
  • Τρόποι οδήγησης Βροχή / Δρόμος
  • Υπολογιστής οχήματος Pro
  • Πίσω φως LED
  • Πρίζα 12 V
  • Ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη
  • Ποδιά κινητήρα

 

 

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Προαιρετικος εξοπλισμος

 

 

 

  • Dynamic ESA (Ηλεκτρονική Ρύθμιση Ανάρτησης)
  • DTC (δυναμικός έλεγχος πρόσφυσης)
  • Τρόποι οδήγησης Pro (Dynamic / Enduro / Enduro Pro)
  • Προβολέας LED με φως ημερήσιας οδήγησης LED
  • Συνδεσιμότητα με έγχρωμη TFT οθόνη 6,5"
  • Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων Pro
  • Οδήγηση χωρίς κλειδί
  • RDC (έλεγχος πίεσης ελαστικών)

 

 

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λήψεις.
  • Προϊοντικό Έντυπο F 850 GS
    null   |   English

Περισσοτερη εξατομικευση

Για τις ανάγκες σου.

Εντελώς GS: για την F 850 GS διατίθεται μεγάλη γκάμα ειδικού εξοπλισμού και γνήσιων αξεσουάρ BMW Motorrad. Επιτρέποντάς σου να προσαρμόσεις τη μοτοσικλέτα σου ώστε να ανταποκρίνεται τέλεια στις ανάγκες και τις απαιτήσεις σου.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ