Ξεκινα τη μηχανη.

Οι δύο νέοι ιδρυτές οδηγούν τη νοοτροπία των μηχανόβιων προς τα εμπρός.

Ανοησίες στο μυαλό, μηχανές στο αίμα, τεχνολογία στη γραμμή εκκίνησης: οι Mark Roebke και Justin Bradshaw ανέπτυξαν μια μοναδική εφαρμογή με το όνομα REVER, που δίνει τη δυνατότητα σε μοτοσικλετιστές να καταγράφουν τις διαδρομές τους και να τις μοιράζονται με ομοϊδεάτες. Οι δύο ιδρυτές από το Κολοράντο μιλούν για τις φιλοδοξίες και τους στόχους τους σε μια συνέντευξη. 

Μόλις γυρίσατε από ένα ταξίδι με μοτοσικλέτα από τη Νέα Ζηλανδία. Πώς ήταν;

MARK: Ήταν σπουδαία εμπειρία. Λάβαμε μέρος σε ένα πενταήμερο περιπετειώδες ράλι όπου καλύπταμε περίπου 300 χιλιόμετρα κάθε μέρα. Μερικές φορές οι δρόμοι ήταν ασφαλτοστρωμένοι, μερικές φορές ήταν με χαλίκια και μονές λωρίδες. Δείξαμε στους συμμετέχοντες πως να πλοηγούνται με την εφαρμογή REVER. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οδήγηση μοτοσικλέτας με την εφαρμογή REVER – πώς γίνεται;

JUSTIN: Παρακολούθησε, μοιράσου, ανακάλυψε και γίνε μέρος της παρές: αυτές είναι οι βασικές λειτουργίες της εφαρμογής.

Μπορείς να χρησιμοποιείς την εφαρμογή για να παρακολουθείς τις διαδρομές σου και να τις μοιράζεσαι με τα άλλα μέλη της παρέας ώστε να μπορούν να τις γνωρίσουν και αυτά. Η εφαρμογή έχει σκοπό να παρακινήσει άλλους αναβάτες να ανακαλύψουν νέες διαδρομές και νέους προορισμούς. Μαζί με φίλους για παράδειγμα. Οι χρήστες γνωρίζουν νέες ομάδες φίλων της μοτοσικλέτας.  

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι πιο σημαντικες δυνατοτητες της εφαρμογης Rever.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το REVER ακούγεται σαν μια φτιαγμένη λέξη.

Ο Mark Roebke είναι ο υπεύθυνος τεχνολογίας για το REVER. Έχει πάντα το κινητό του στην τσέπη του και καταγράφει κάθε διαδρομή.

Το REVER ακούγεται σαν μια φτιαγμένη λέξη.

JUSTIN: Στην πραγματικότητα είναι μια αληθινή λέξη. Προέρχεται από τα γαλλικά και μπορεί χονδρικά να μεταφραστεί ως ονειρεύομαι και περιστρέφομαι. Μας αρέσει επειδή ακούγεται καλά. Φυσικά δεν την προφέρουμε με γαλλική προφορά. Μας κάνει να σκεφτόμαστε τις στροφές του κινητήρα. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μεγάλωσες σε οικογένεια μηχανόβιων. Πώς ήταν;

Το Κολοράντο είναι παράδεισος για μηχανόβιους και δεν προσφέρει μόνο στον Justin Bradshaw, διευθύνοντα σύμβουλο στο REVER, ένα τεράστιο δίκτυο δρόμων και διαδρομών.

Μεγάλωσες σε οικογένεια μηχανόβιων. Πώς ήταν;

JUSTIN: Ο πατέρας μου, ο αδελφός μου, ο θείος, και τα παιδιά μου – όλοι οδηγούν μοτοσικλέτες. Αυτό μας ενώνει. Ανακαλύπτουμε μέρη στη χώρα μας και στον κόσμο που δεν είχαμε δει ποτέ. Πήγαινα με το μηχανάκι μου στο σχολείο με τα 15 χωρίς δίπλωμα. Για να το πω πιο σωστά, είχα δίπλωμα μαθητευόμενου. Οι γονείς μου με άφηναν να οδηγώ χωρίς συνοδεία. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Η παρέα μας αξίζει και χρειάζεται έναν κοινό χώρο για αλληλεπίδραση.
»

Justin Bradshaw

Συνεργάζεσαι με την BMW Motorrad από το 2016.

MARK: Η συνεργασία ξεκίνησε χάρη στον πρωτοποριακό τρόπο σκέψης των ανθρώπων της BMW Motorrad. Είμαστε περήφανοι που μας πλησίασε μια τέτοια δυναμική και επιτυχημένη μάρκα. Προηγούμενα μας έλλειπε ένας διορατικός συνεργάτης από τη βιομηχανία με τον οποίο θα μπορούσαμε να μοιραστούμε το πάθος μας, τις ιδέες και τις εμπειρίες μας. Είναι υπέροχο που η BMW Motorrad μας αναζήτησε ως νεοσύστατη εταιρεία και είναι τόσο ανοιχτή στις ιδέες μας. 

JUSTIN: Όπως εξελίχθηκε, υπάρχει μια σπουδαία συμφωνία αλληλοκάλυψης ανάμεσα στον κατασκευαστή και σε εμάς: προωθούμε την ιδέα της κοινότητας παραπέρα. Ο κόσμος μας αξίζει και χρειάζεται έναν κοινό χώρο για αλληλεπίδραση, ώστε να ενώνεται και να εμπνέεται. Θα προωθήσουμε καινοτόμες τεχνολογίες και θα δουλέψουμε ώστε η συνολική εμπειρία με τις μοτοσικλέτες να γίνει προσιτή σε περισσότερο κόσμο. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πάλι στους δρόμους: ο Justin και ο Mark δεν είναι οι μόνοι που χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Μοτοσικλετιστές από περισσότερες από 120 χώρες έχουν ήδη γραφτεί στο REVER.

Από που ξεκίνησε η ιδέα για αυτήν την εφαρμογή;

JUSTIN: Στο παρελθόν έφτιαχνα χάρτες για μοτοσικλετιστές σε χαρτί. Λάβαμε την εντολή να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό σχήμα. Αυτό κατέληξε να γίνει μια πολύ μεγαλύτερη συμφωνία, επειδή είδαμε το δυναμικό στη δημιουργία μιας εφαρμογής για τον κόσμο της μοτοσικλέτας. Παρόμοια σχήματα ήταν ήδη διαθέσιμα για πεζοπόρους, ποδηλάτες και για σκιέρ. Αλλά δεν υπήρχε ακόμη τίποτα για μοτοσικλετιστές. Συνειδητοποιήσαμε την ευκαιρία και αναπτύξαμε μια εφαρμογή που ενσωμάτωνε όλες τις βασικές λειτουργίες από την άποψη των μοτοσικλετιστών.

MARK: Στις λειτουργίες ενσωματώσαμε τις δική μας εμπειρία με τις μοτοσικλέτες. Ξέρουμε από που φυσάει ο αέρας και καβαλάμε τις μηχανές μας σχεδόν κάθε μέρα. Στο Κολοράντο υπάρχουν τόσοι πολλοί υπέροχοι δρόμοι. Η περιοχή διαθέτει πληθώρα ασφαλτοστρωμένων ορεινών περασμάτων, σκονισμένους δρόμους και μονές διαδρομές. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πάντα στο γκάζι: Ο Mark και ο Justin το χρησιμοποιούν σε κάθε διαδρομή.

«
Δεν υπάρχουν πολλά στη ζωή μου που να μην έχουν τιμόνια.
»

Mark Roebke

Τι ρόλο παίζει η ψηφιακή μοτοσικλέτα;

MARK: Συνεργαζόμαστε με προμηθευτές της βιομηχανίας μοτοσικλετών σε αυτό το θέμα. Θα είναι η πρόκλησή μας και η δουλειά μας να σχεδιάσουμε τη διεπαφή χρηστών και να συνδέσουμε τα διάφορα στοιχεία σε έναν κόμβο. Ο στόχος είναι να μπορεί ο χρήστης να επικοινωνεί με το όχημα υψηλής τεχνολογίας χρησιμοποιώντας μια απλή εφαρμογή αντί να χειρίζεται τέσσερις ή πέντε εφαρμογές. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Υπάρχει ζωή χωρίς τιμόνι;

MARK: Με ότι έχω να κάνω χρειάζεται τιμόνι: μοτοσικλέτες, δίτροχα και τζετ σκι. Δεν υπάρχουν πολλά στη ζωή μου που να μην έχουν τιμόνια. Είναι ο τρόπος που μου αρέσει. Οι δουλειές γίνονται πολύ πιο ευχάριστα και παραγωγικά αν διαθέτει κανείς την απαραίτητη δόση πάθους. 

JUSTIN: Οι μοτοσικλέτες είναι η ζωή μου. Είναι μέρος της δουλειάς μου και το πάθος μου. Με συνδέουν τόσα πολλά με αυτό το θέμα: τόποι, προοπτικές και άνθρωποι. 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Απόλαυση με μοτοσικλέτες στην ύπαιθρο – οι δυνατότητες είναι απεριόριστες στο Κολοράντο.

Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.