Το καλυτερο απο τον κοσμο των βελτιωτων και των αγωνων.

Πώς μια τροποποιημένη Double R φτιαγμένη από την PRAËM αναστατώνει όλους αυτούς που ασχολούνται με τροποποιήσεις.

Ποιος θα μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι το τέλειο μπορεί να τελειοποιηθεί περισσότερο; Με την τροποποιημένη σε ρετρό του '70 Double R, η ομάδα βελτιωτών PRAËM συνδύασε απόδοση και στιλ σε μια μοτοσικλέτα που είναι κατάλληλη και για την πίστα αγώνων. Οι άνθρωποι τροποποιούσαν τις μοτοσικλέτες από τότε που ανακαλύφθηκαν. Ταλαντούχοι βελτιωτές προσάρμοζαν τις μοτοσικλέτες τους σύμφωνα με το γούστο τους σε ότι στιλ μπορεί κανείς να φανταστεί. Αλλά η PRAËM S 1000 RR θα ήταν πιθανότατα στον κατάλογο με τις πιο επιθυμητές τροποποιημένες μοτοσικλέτες όλων των εποχών. Παρά τις όποιες τροποποιήσεις που το κάνουν κορυφαίο superbike παλιάς σχολής, η Double R της PRAËM δεν κάνει συμβιβασμούς στην απόδοση και έτσι παραμένει εξαιρετική επιλογή για αγώνες.

Φτιαγμένες από τα χέρια των αδελφών Berneron.

Φτιαγμένες από τα χέρια των αδελφών Berneron.

Οι δύο Γάλλοι αδελφοί, Sylvain και Florent Berneron, είναι πίσω από την τροποποιημένη μοτοσικλέτα που αναστατώνει όλους αυτούς που ασχολούνται με τροποποιήσεις. Ο Sylvain, 27 ετών, είναι ήδη μέλος της Ομάδας σχεδιασμού της BMW Motorrad εδώ και πέντε χρόνια. Ο μικρότερος αδελφός του Sylvain, ο Florent, 25 ετών, είναι επίσης φανατικός μοτοσικλετιστής. Ως πρώην τεχνικός ελικοπτέρων του στρατού, ο Florent διαθέτει τις απαραίτητες μηχανολογικές δεξιότητες. Μαζί, τα αδέλφια σχηματίζουν την ιδανική ομάδα για τη δημιουργία ιδιαίτερων δίτροχων.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το καλύτερο από δύο κόσμους.

Το καλύτερο από δύο κόσμους.

Οι Sylvain και Florent Berneron αφιέρωσαν αμέτρητες ώρες εργασίας στην PRAËM S 1000 RR. "Θέλαμε να συνδυάσουμε το καλύτερο από το χώρο των αγώνων και το χώρο των τροποποιήσεων", λέει ο Sylvain. "Η δημιουργία μιας αγωνιστικής μοτοσικλέτας είναι επίσης τροποποίηση. Ήταν πράγματι πολύ δημοφιλές παλαιότερα. Πολλές αγωνιστικές μοτοσικλέτες ήταν μοναδικά κομμάτια βασισμένα σε κάποια μοτοσικλέτα του εμπορίου. Είναι ακριβώς μια τροποποίηση: έχεις μια ιδέα και την υλοποιείς. Και τότε βλέπεις πώς λειτουργεί.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

20 κιλα ελαφρυτερη απο το αρχικο μοντελο

Όποιος κατασκευάζει αγωνιστικές μοτοσικλέτες γνωρίζει ότι αυτό σημαίνει πολύ μεγάλο όγκο εξειδικευμένων εργασιών, και το πιο σημαντικό, ακρίβεια. Εκτός από αυτή την πρόκληση, οι αδελφοί Berneron έκαναν πολύ περισσότερες τροποποιήσεις στην Double R από αυτές που φαίνονται με την πρώτη ματιά. Το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι 50 mm μακρύτερο από το βασικό μοντέλο, το 70% ανακατασκευάστηκε από αλουμίνιο για να ταιριάζει σε σύστημα τάπας γρήγορου γεμίσματος της εταιρίας Stäubli σε στιλ endurance. Το μπροστινό φέρινγκ είναι βασισμένο σε μια Suzuka 8-hour endurance μοτοσικλέτα και έχει ένα φως στη δεξιά πλευρά. Το κάθισμα είναι εντελώς χειροποίητο. Οι τροχοί από ανθρακονήματα είναι περίπου 5 kg ελαφρύτεροι από τους τροχούς ελαφρού κράματος της S 1000 RR.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Χρησιμοποιήσαμε κεραμικά φρένα από ανθρακονήματα της Sicom", λέει ο Sylvain. "Αλλά δεν πειράξαμε τις αναρτήσεις εμπρός και πίσω γιατί θέλαμε να κρατήσουμε τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις. Ξανασχεδιάσαμε το μπροστινό σύστημα εισαγωγής αέρα για να ταιριάζει στο φέρινγκ και ο σιγαστήρας εισαγωγής κατασκευάστηκε από αλουμίνιο. Ο κινητήρας της εμπορικής σειράς είναι δυνατός όσο χρειάζεται. Όμως, χρησιμοποιήσαμε ένα 4-σε-1 σύστημα εξάτμισης της Akrapovič. Το ψυγείο είναι σχεδιασμένο για endurance, έτσι δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι. ΌΛοι οι σωλήνες των φρένων και του ψυκτικού διαθέτουν ταχυσυνδέσμους Stäubli. Το υποπλαίσιο και τη βάση της μπαταρίας τα φτιάξαμε εμείς".

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Έχεις μια ιδέα και την υλοποιείς. Και τότε βλέπεις πως λειτουργεί.
»

Sylvain Berneron

Σχεδιασμενο να διανυει τη διαδρομη.

Αν οι μηχανολογικές εργασίες στην PRAËM S 1000 RR δεν είναι αρκετές για να σας κερδίσουν, ρίξτε μια ματιά στο βάψιμο. Η στρατηγική επιλογής των χρωμάτων είναι σημαντικό στοιχείο των τροποποιήσεων και αυτή η μοτοσικλέτα δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο σχεδιασμός που αιχμαλωτίζει το βλέμμα είναι εμπνευσμένος από μία BMW Art Car 1975 του Alexander Calder. Και ενώ η PRAËM S 1000 RR είναι χωρίς αμφιβολία ένα αριστούργημα σε τροχούς, είναι επίσης μια αγωνιστική μοτοσικλέτα έτοιμη για την πίστα αγώνων.
Αλλά ποιο ήταν το κίνητρο αυτών των δύο νέων ανθρώπων να τροποποιήσουν μια μοτοσικλέτα τόσο καθαρά εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές της δεκαετίας του '70 και του '80; "Μας ρωτάνε συνεχώς", λέει ο Sylvain γελώντας. "Υπάρχουν δύο απαντήσεις. Πρώτον, μεγαλώσαμε σε αγωνιστική οικογένεια. Δεύτερο, οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες ενέπνεαν τότε ακριβώς όπως και τώρα".
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι ενδοξες εποχες

Οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες του '80 ήταν αληθινά υπέροχες και αξέχαστες. Έτσι ήταν ακόμα περισσότερο σημαντικό για τους αδελφούς Berneron να δείξουν σεβασμό στα βασικά στοιχεία αυτών των μοτοσικλετών. Το φέρινγκ και το πίσω μέρος θυμίζουν εμβληματικές μοτοσικλέτες όπως την Suzuki XR69. Οι τροχοί επίσης θυμίζουν τροχούς κράματος της Dymag από αυτή την περίοδο. Τα καλύμματα του κινητήρα κατασκευάστηκαν από την PRAËM ώστε να αναπαράγουν το στιλ του '70. Για να συμβαδίζουν με αυτό το στιλ, υπάρχει μόνο ένα φως πορείας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Σκοπός μας ήταν να φτιάξουμε μια μοτοσικλέτα που αντανακλά τις ελευθερίες προσωπικής ερμηνείας ενώ επιτρέπει να διακρίνονται καθαρά τα βασικά στοιχεία της αρχικής μοτοσικλέτας. Θέλαμε να κατασκευάσουμε μια μοτοσικλέτα που συνδυάζει απόδοση και στιλ παρά μια μοτοσικλέτα που απλά δείχνει στιλάτη", λέει ο Sylvain. Για να κρίνετε αν το πέτυχαν, μπορείτε να δείτε τη μοτοσικλέτα εσείς προσωπικά σε πολλές διαφορετικές εκδηλώσεις. Η PRAËM S 1000 RR θα παρουσιαστεί ως επίσημο project τροποποίησης της BMW Motorrad στο MotoGP στη Γαλλία, στο φεστιβάλ Wheels and Waves στο Biarritz, στο BMW Motorrad Days και σε άλλες εκδηλώσεις.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.