ετοιμη για νικη

Με την HP4 Race στο Isle Of Man

Θεαματική δοκιμή στο Isle Of Man: ο Peter Hickman οδηγεί την αγωνιστική μοτοσικλέτα carbon HP4 RACE στον πιο γρήγορο αγώνα του κόσμου και προβάλλει το μέλλον με την καινοτόμα μοτοσικλέτα στον παραδοσιακό και μοναδικό αγώνα. Μία δοκιμή στα όρια.

«
Όταν αγωνίζεσαι θέλεις να κερδίζεις.Όταν κατασκευάζεις μια μοτοσικλέτα σαν αυτή, θελεις να κατασκευάσεις την καλύτερη μοτοσικλέτα στον κόσμο.
»

Josef Mächler, Διευθυντής προϊόντων

Όταν η HP4 RACE με αριθμό 001 έφυγε από το εργοστάσιο της BMW Motorrad στο Βερολίνο, ο μηχανικός βιομηχανίας Süleyman Aktepe είχε ετοιμάσει την αγωνιστική μοτοσικλέτα carbon για το ρόλο της. Το σέρβις ολοκληρώθηκε, η τεχνολογία ελέγχθηκε, η μοτοσικλέτα εγκρίθηκε. Τώρα η μηχανή είναι έτοιμη να αγωνιστεί στη γραμμή εκκίνησης του Νησιού Μαν. Εδώ στο Νησί Μαν, η πέμπτη σεζόν είναι σε πλήρη δράση, όπου το ήσυχο νησί στην ιρλανδική θάλασσα μετατρέπεται στο κέντρο του κόσμου όπως κάθε χρόνο τέτοια περίοδο.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Tourist Trophy – πρόκειται να δοκιμάσει τα όριά σας, ενίοτε ζορίζοντάς τα και ιδανικά διευρύνοντάς τα. Τελευταία είναι ούτως ή άλλως η πρόθεση του Peter Hickman. Στην απίστευτα γρήγορη και θεαματική πίστα, θέλει να οδηγήσει την HP4 RACE σε μια δοκιμή μέχρι τα όρια και να κατακτήσει τους σημαντικούς αντιπάλους με αυτή: στο Νησί Μαν TT.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ειναι μοναδικη

Η διαδρομή – 61 χιλιόμετρα υπέροχου τοπίου. Λεωφόροι στολισμένοι με αρχαία δέντρα, κοπάδια με πρόβατα που βοσκούν, χωριά. Πέτρινοι τοίχοι από το παρελθόν και φράχτες κήπων, πίσω από τους οποίους παρατάσσονται οι θεατές, οι οποίοι έχουν τουλάχιστον τόση αδρεναλίνη όση και οι ίδιοι οι οδηγοί. Καμιά άλλη πίστα στον κόσμο δεν έχει τόσες πολλές στροφές και ψηλούς λόφους, ούτε τόσες πολλές ευθείες για υψηλές ταχύτητες. Η σημαία στο σημείο εκκίνησης στο Ντάγκλας σηκώνεται και ο Peter Hickman ξεκινά τη διαδρομή Snaefell Mountain Course, την οποία γνωρίζει πιθαμή προς πιθαμή. Κάθε κορυφή, λακούβα και γέφυρα. Κάθε κράσπεδο και κάθε φρεάτιο. Στην ευθεία Sulby, ο Άγγλος πατάει ξανά το γκάζι και στροφάρει τη μηχανή 215 HP στο μέγιστο.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Υπολόγισα κατά μέσο όρο 120 μίλια την ώρα (193 km/h), ακόμη και αν καθόμουν στη μοτοσικλέτα για πρώτη φορά. Έπειτα πρόσθεσα λίγες σούζες έτσι ώστε οι θεατές να το απολαύσουν όσο κι εγώ.
»

Peter Hickman, οδηγός αγώνων

Στο Mountain Course.

Στο Mountain Course.

Ο Peter Hickman ολοκληρώνει δύο γύρους με την HP4 RACE γύρω από το σιρκουί. Μέση ταχύτητα: 120 μίλια την ώρα (193 km/h) – μαζί με λίγες σούζες στην πέμπτη και την έκτη ταχύτητα. "Ήταν πραγματικά μοναδικά και ξεχωριστά", λέει ο Peter, επιστρέφοντας στο Ντάγκλας. Χαμογελώντας, αφηγείται τον εύκολο χειρισμό της μοτοσικλέτας. "Ανέβηκα πρώτη φορά στην HP4 RACE και ήταν υπέροχα. Νομίζεις ότι τα ανθρακονήματα καθιστούν τη μηχανή λίγο σκληρή και άκαμπτη αλλά αυτό δεν ισχύει. Οι εντυπώσεις από την HP4 RACE ήταν καλύτερες από το superbike μου".

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Superbike ως προτοτυπο

Ο Peter Hickman επιβεβαιώνει αυτό που περιγράφει ο διαχειριστής έργων Christian Gonschor ως έξοχο χαρακτηριστικό της πολυτελούς μηχανής. Αυτός εισήγαγε την HP4 RACE στις αρχές του 2015 με μια μικρή ομάδα. Ως πρώην επικεφαλής της ομάδας πλαισίων στην ομάδα εργασιών της BMW superbike παγκόσμιου πρωταθλήματος και παθιασμένος μοτοσικλετιστής, είχε ένα όραμα – αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το θέμα του άνθρακα. Ζάντες από ανθρακονήματα, πίσω τμήμα από ανθρακονήματα και πάνω από όλα: η βιομηχανική παραγωγή μικρής κλίμακας ενός πλαισίου 100% από ανθρακονήματα – ένα ορόσημο. "Η HP4 RACE διευρύνει όλα τα όρια", λέει ο Christian Gonschor. "Δεν υπήρξε ποτέ μια τόσο ελαφριά, δυνατή, πολυτελής και καινοτόμα μοτοσικλέτα".

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δημιουργήθηκε από οδηγούς αγώνων.

Δημιουργήθηκε από οδηγούς αγώνων.

Χρησιμοποιώντας υλικά υψηλής ποιότητας όπως βίδες τιτανίου, αλλά πάνω από όλα με εξαρτήματα από ανθρακονήματα, οι κατασκευαστές μείωσαν το καθαρό βάρος της HP4 RACE στα 146 κιλά. Αυτή είναι μια συνεπής ελαφριά κατασκευή. Με αυτόν τον τρόπο, η μοτοσικλέτα είναι ελαφρύτερη από τις τελευταίες εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσικλέτες των παγκόσμιων πρωταθλημάτων Superbike και ελάχιστα βαρύτερη από τις εργοστασιακές μοτοσικλέτες του MotoGP. "Την προσεγγίσαμε σαν αθλητές αναβάτες. Θέλουμε πάντα το καλύτερο, χωρίς συμβιβασμούς και αυτό δώσαμε και στη μοτοσικλέτα", μας λέει ο διευθυντής προϊόντων Josef Mächler. Είναι και ο ίδιος ενεργός στην πίστα και δοκίμασε την HP4 RACE αρκετές φορές. "Όλοι όσοι εργάστηκαν γι' αυτήν τη μοτοσικλέτα είναι μολυσμένοι με τον ιό των αγώνων".

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Δημιουργήσαμε ένα μύθο και δεν γράφουμε μόνο την ιστορία της εταιρείας αλλά και ένα τμήμα της ιστορίας για όλους όσους συμμετείχαν στη δημιουργία της HP4 RACE.
»

Christian Gonschor, Διαχειριστής έργων της HP4 RACE

Από το τίποτα.

Από το τίποτα.

Αντίστοιχα, ο Josef Mächler με δυσκολία μπορούσε να περιμένει την εμφάνιση της μηχανής στο υπέροχο φόντο του Νησιού Μαν. Ο Peter Hickman από την άλλη πλευρά βιώνει μία από τις πολλές σημαντικές στιγμές όταν δοκιμάζει την HP4 RACE. Ενώ δεν είχε ποτέ καταφέρει να φτάσει στο βάθρο του TT, ένιωσε την εμπειρία φέτος με την S 1000 RR: πέντε θέσεις στο βάθρο σε πέντε αγώνες, συμπεριλαμβανομένης της δεύτερης θέσης στο Senior TT και νίκη στο "Joey Dunlop Championship Trophy" για την καλύτερη συνολική απόδοση. Παρόλα αυτά δεν θα ξεχάσουμε ποτέ την οδήγησή του με την HP4 RACE. "Είναι απίστευτο το πόσο εύχρηστη είναι αυτή η μοτοσικλέτα στις στροφές. Ειδικά με υψηλή ταχύτητα, η διαφορά είναι τεράστια σε ένα σιρκουί όπως το Isle of Man TT με πολλά γρήγορα τμήματα. Η μοτοσικλέτα είναι το μέλλον. Ένα πλήρως ολοκληρωμένο superbike, η απόλυτη αγωνιστική μηχανή – αναμφίβολα".

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

HP4 Race

spinner