Απo καθηγητης ριψοκινδυνος, αναβατης μυθος.
Ανύψωσε τα ακροβατικά με μοτοσικλέτα σε εντελώς νέα επίπεδα: ο Chris Pfeiffer προκαλούσε δέος στους θεατές με τα συγκλονιστικά κόλπα του και είναι το είδωλο για αμέτρητους αναβάτες ακροβατικών, που όλοι μοχθούν να γίνουν σαν αυτόν. Για δέκα χρόνια, ο Chris αγωνίστηκε με επιτυχία επάνω σε δύο τροχούς για την BMW Motorrad – αν και την περισσότερη ώρα μόνο σε έναν. Όλα ξεκίνησαν στον κήπο. Εδώ, ο Christian Pfeiffer πηδούσε πάνω από ρίζες δένδρων και έκανε σούζες γύρο από την έκταση των λαχανικών. Οι πρώτοι αγώνες δεν άργησαν. Σε ηλικία δέκα ετών, στήθηκε στη γραμμή εκκίνησης για τον πρώτο του αγώνα. Όταν ήταν 20, είχε ήδη 300 κύπελλα στο ράφι του. Και ακόμη δεν ήταν επαγγελματίας. Αντίθετα, σπούδασε για να γίνει καθηγητής στη γυμναστική και τη βιολογία. Μόλις πέρασε την πρώτη του εξέταση στο πανεπιστήμιο, άλλαξε γρήγορα τα σχέδιά του. Και έγινε ριψοκίνδυνος αναβάτης.
Πάνω από 33 άτομα.
Πάνω από 33 άτομα.
Τα ακροβατικά του δεν πέρασαν απαρατήρητα για πολύ, και έτσι πήρε την πρώτη του μεγάλη παράσταση στην Ολυμπιακή αίθουσα στο Μόναχο. Το 1996, έγινε επαγγελματίας. Ο Pfeiffer νίκησε στο Erzberg Rodeo τέσσερις φορές. Το 1997, κατάφερε ένα μακρύ άλμα πάνω από 33 άτομα ξαπλωμένα το ένα δίπλα στο άλλο – χωρίς ράμπα. Μεγάλος ενθουσιασμός για τους θαυμαστές του. Και για τον Chris επίσης.
Καλές και κακές στιγμές.
Καλές και κακές στιγμές.
Ο Chris Pfeiffer προπονούνταν σκληρά και έδινε τον καλύτερό του εαυτό σε κάθε παράσταση και αγώνα. Ακόμη και στην εκδήλωση Guinness World Records το 1999, όταν μια τεχνική δυσλειτουργία προκάλεσε πτώση στον Chris με αποτέλεσμα να σπάσει μερικά πλευρά. Μετά από αρκετές εγχειρήσεις και μακρόχρονη αποκατάσταση, στο τέλος γιόρτασε την επιστροφή του. Και κατόπιν: υποστηρίζοντας τον εαυτό του στο Erzberg Rodeo κόντρα στους ανταγωνιστές και νικώντας.
Άνθρωπος της οικογένειας.
Άνθρωπος της οικογένειας.
Οι ικανότητες του Pfeiffer τον ταξίδευαν σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα αμέτρητα ταξίδια του δεν τον εμπόδιζαν να βρίσκει χρόνο για την οικογένειά του. Έπαιζε τένις με τις κόρες του και δίδαξε τον γιο του να οδηγεί "γουρούνα".