Peter Hickman
Πρέπει να είσαι λίγο τρελός για να κινείσαι με 300 χλμ/ώρα μέσα στο δρόμο. Ο Peter Hickman θεωρεί ότι έχει γεννηθεί για ακραίες καταστάσεις. Δεν πρέπει να υπεραναλύεις τα πάντα γιατί έτσι δεν θα πας ποτέ μπροστά. Μάθε και εσύ ποιο συναίσθημα νιώθει o Peter Hickman όταν βρίσκεται πάνω στην HP4 Race.
Peter Hickman
Είναι κάτι που το ευρύ κοινό δεν μπορούσε να το αγοράσει προηγουμένως. Προσπαθώ να εξηγήσω στους ανθρώπους πόσο γρήγορα πηγαίνει και τι ακριβώς περιλαμβάνεται στο πακέτο.
Πολλοί άνθρωποι αγοράζουν μια απλή μοτοσικλέτα και θεωρούν εσφαλμένα ότι προσπαθούν να την μετατρέψουν σε superbike. Πραγματικά αυτό δεν είναι εφικτό.
Και αυτή η μοτοσικλέτα έρχεται full εξοπλισμένη.
Οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς βρίσκεται πάνω σε αυτή τη μοτοσικλέτα και έξω από τα συνηθισμένα. Είναι πραγματικά μια μεγάλη έκπληξη όταν ανέβεις πάνω της για πρώτη φορά και καταλαβαίνεις πως μπορεί να είναι μια μοτοσικλέτα HP4 RACE. Δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία από αυτές που έχουν ανέβει σε όλη τους τη ζωή.
Η όλη οδηγική εμπειρία πάνω στο συγκεκριμένο superbike ήταν μοναδική.
Ήταν κάτι που δεν το είχα βιώσει ποτέ ξανά. Δεν είχα οδηγήσει ποτέ ξανά κάτι παρόμοιο και ήταν μια απολύτως καινούρια μοτοσικλέτα. Το να είσαι έτοιμος να οδηγήσεις κάτι για πρώτη φορά είναι μια μοναδική εμπειρία. Μία από τις καλύτερες τις ζωής μου που θα θυμάμαι για πάντα. Η μοτοσικλέτα είναι ασυναγώνιστα γρήγορη όπως κάποιος θα περίμενε από ένα αληθινό superbike. Όταν μου ζητήθηκε να δοκιμάσω μία μοτοσικλέτα για πρώτη φορά μου ζητήθηκε να δοκιμάσω κάτι που μπορεί να ήταν ό,τι καλύτερο είχα οδηγήσει στη ζωή μου. Αυτό ήταν που έκανε και την εμπειρία τόσο ξεχωριστή.
Ειδικά στο Isle of Man TT το συναίσθημα ήταν απλά ενθουσιασμός. Απλά από το ξεκίνημά, κάθεσαι και τρέχεις. Χαίρεσαι να την οδηγείς. Είναι δύσκολο να περιγράψει κανείς με λόγια πόσο καλό είναι το συγκεκριμένο Superbike και το πώς αισθάνεσαι με το που ανεβαίνεις πάνω του. Είναι ό,τι θα μπορούσε ποτέ κανείς να ζητήσει και ίσως ακόμα περισσότερα.
Οι μεγάλες ταχύτητες είναι κάτι που όλοι οι δρομείς αναζητούν. Είναι κάτι που πιστεύω ότι είναι ενσωματωμένο μέσα τους από νεαρή ηλικία. Πάντα προσπαθούμε να πηγαίνουμε λίγο πιο γρήγορα και λίγο πιο γρήγορα και η HP4 RACE πάντα μπορεί να μας βοηθήσει σε αυτό.
Πιστεύω ότι παίρνουμε πολλά με την HP4 RACE. Όταν την οδήγησα και προσπάθησα να την συγκρίνω με μια κανονική μοτοσικλέτα, η αλλαγή της κατεύθυνσης σε τόσο μεγάλη ταχύτητα ήταν πολύ εύκολη. Προσπαθούσα όλη την εβδομάδα να κάνω με την S 1000 RR ότι ήθελα να κάνω και με την HP4 RACE. Επειδή μπορώ να φτάσω σίγουρα στα όρια μου με αυτή τη μοτοσικλέτα είναι ενδιαφέρον να βλέπει κανείς πόσο μακριά έχει φτάσει η τεχνολογία με άνθρακα τα τελευταία 10 χρόνια. Βλέπουμε τι έκανε η BMW Motorrad για αυτό και είναι πραγματικά εκπληκτικό!
Peter Hickman
Ναι φυσικά. Υπάρχουν πολλές διαφορές με κύρια διαφορά ότι η HP4 RACE είναι πολλά περισσότερα από μια απλή μοτοσικλέτα. Αρχικά είναι πιο ακριβή, τα φρένα είναι καλύτερα, η ανάρτηση υπερέχει και κατά συνέπεια τα όρια είναι πολύ πιο ψηλά. Οι άνθρωποι σίγουρα θα προσπαθήσουν να φτάσουν αυτά τα όρια.
Καλή ερώτηση. Αλήθεια δεν γνωρίζω. Πάντα προσπαθώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα. Όλα εξαρτώνται από τις διάφορες καταστάσεις μέσα στην ημέρα. Πάντα προσπαθείς να τρέξεις λίγο παραπάνω και να φρενάρεις λίγο αργότερα
Όσο πιο πολύ οδηγείς, τόσο πιο πολύ προσπαθείς να πιέσεις τον εαυτό σου για λίγο ακόμα. Κάθε φορά που πηγαίνεις μια βόλτα, μαθαίνεις και κάτι καινούριο. Ποτέ δεν σταματάς να μαθαίνεις και αυτό είναι το σημείο που έρχεται και η πρόοδος. Κάνοντας λάθη και δοκιμάζοντας πράγματα που δεν είχες φανταστεί ποτέ. Ίσως δεν θα είναι πάντα όπως τα περίμενες, άμα είναι όμως, θα σε βοηθήσουν να πας ένα βήμα παραπέρα την επόμενη φορά.
Σωστά, ήταν η πιο μεγάλη μου επιτυχία. Πέντε αγώνες και πέντε βάθρα. Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που τα έχουν κάνει αυτά στο TT. Και όλα αυτά έγιναν όταν ήμουν στο τέταρτο έτος, όταν ακόμα δεν είχα κάνει πολλά πράγματα. Ήταν πραγματικά μια μεγάλη πρόκληση για εμένα καθώς ήρθα αντιμέτωπος με δρομείς με μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα. Βέβαια είμαι καλός μαθητής και κάνω συνεχώς εξάσκηση προσπαθώντας να γίνομαι όλο και καλύτερος. Αυτός είναι και ο λόγος που η εξέλιξή μου είναι τόσο γρήγορη.
Είμαι αρκετά χαλαρός και νομίζω αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας, Πρέπει να είσαι επιθετικός σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που πρέπει να είσαι πιο ήρεμος. Το να βρεις αυτήν την ισορροπία είναι εξαιρετικά δύσκολο. Πολλοί αναβάτες μπορούν να κάνουν είτε το ένα είτε το άλλο αλλά δύσκολο να καταφέρουν τον συνδυασμό. Για να μπορείς να ελέγξεις τον εαυτό σου σε ορισμένες περιπτώσεις και να κάνεις ένα βήμα μπροστά, πρέπει πρώτα να κάνεις δύο βήματα πίσω. Αυτό είναι κάτι που μου το έμαθε ο μπαμπάς μου για πρώτη φορά.
Όλοι οι άνθρωποι μας αποκαλούν τρελούς αλλά η ζωή είναι πολύ μικρή. Θέλω να ζω τη ζωή μου και να μην επιβιώνω απλά. Το Isle of Man TT με βοήθησε να ζήσω. Αυτός ήταν και ο λόγος που πήγα. Θέλω να πετύχω σε αυτό που αποφάσισα να κάνω. Το HP4 RACE ταιριάζει απόλυτα με όλη τη νοοτροπία του TT και είναι το πλέον κατάλληλο μέρος για να φτάσεις στα όριά σου. Δεν υπάρχει άλλη περίσταση στον κόσμο που απαιτεί πιο πολλά οπότε, αν το απόλυτο test είναι το TT, τότε είναι και το τέλειο μέρος για την HP4 RACE.
Το πιο σημαντικό κομμάτι είναι ότι ζητάμε από ανθρώπους να έρθουν να την οδηγήσουν και να μας ενημερώσουν για τα συναισθήματά τους. Είναι εκπληκτικό.
Μου αρέσει πάρα πολύ το σχήμα της! Το σχήμα του ρεζερβουάρ και ο τρόπος που διπλώνεται κάτω από το κάθισμα είναι εκπληκτικός. Το κάθισμα έχει ακριβώς τα ίδια στοιχεία με το κάθισμα του S 1000 RR, απλά είναι λίγο διαφορετικό και πιο κομψό. Στην πραγματικότητα όταν είδα τη μοτοσικλέτα για πρώτη φορά σήμερα στο TT, το πρώτο πράγμα που είπα ήταν “λατρεύω το κάθισμά της”. Πραγματικά ξετρελάθηκα.