Chris Gonschor
Μία ολόκληρη κατασκευή από άνθρακα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη και αυτό είναι ξεκάθαρο. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αισθάνεσαι όμορφα όταν τρέχεις με απίστευτη ταχύτητα και να αισθάνεσαι άσχημα όταν η πρόοδός σου φαίνεται να σταματάει.
Αθλητική, καινοτόμα, εντυπωσιακή.
Έζησα και αισθάνθηκα το μέγιστο πάθος. Τόσο για τον εαυτό μου τόσο ως διαχειριστής του έργου όσο και στην ομάδα ως σύνολο. Η μοτοσικλέτα είναι άριστη από κάθε άποψη, όπως το βάρος, οι επιδόσεις, η καινοτομία και το μεγάλο θέμα του άνθρακα, ότι ο ενθουσιασμός όλων των εμπλεκομένων ήταν στο μεγιστο βαθμό. Ήταν λίγο σαν μια αγωνιστική ομάδα. Γι 'αυτό το πάθος είναι το πιο σημαντικό πράγμα. Γιατί όταν τελειώσει ο χρόνος το πάθος είναι ο μόνος μας σωτήρας. Αυτό μαζί με την ιστορία του πώς σχεδιάστηκε κάνει το HP4 RACE τόσο ξεχωριστό.
Chris Gonschor
Το να μην πιέζεις μια μοτοσικλέτα να φτάσει στα όριά της είναι πρακτικά αδύνατον. Εννοείται πως το έχω κάνει και πιστεύω πως όλοι μας μέσα στην ομάδα το έχουμε κάνει. Πάντα πρέπει να δίνουμε το 100% του εαυτού μας. Αυτή η μοτοσικλέτα διαθέτει την μέγιστη τεχνολογία που μπορεί να διαθέτει μια μοτοσικλέτα με απόδοση τέτοια που ποτέ κανείς δεν είχε φανταστεί και θέλει να δοκιμάζει πάντα τα όρια του οδηγού.
Το να ξεπερνάω το όριά μου είναι η απόλυτη απόλαυση για εμένα. Θεωρώ πως όταν κάποιος ασχολείται με αγώνες μοτοσικλετών για αρκετά χρόνια και έχει την ευκαιρία να οδηγεί μοτοσικλέτες σαν και αυτήν έχει όλο το υπόβαθρο να ξεπεράσει τα όριά του. Βλέπουμε τα αποτελέσματα μέρα με τη μέρα και αυτό είναι που μας δημιουργεί την απόλυτη ευτυχία. Είναι αλήθεια ότι χρειάζεται εξαιρετική δουλειά από τη μεριά μας καθώς έχουμε αφιερώσει πάρα πολλές ώρες. Δουλεύαμε 24 ώρες τη ημέρα και 7 ημέρες την εβδομάδα. Το αποτέλεσμα όμως είναι πάντα αυτό που σε αποζημιώνει και αυτό είναι που μας δίνει ώθηση να δοκιμάζουμε τα όριά μας.
Η εμπειρία είναι αυτή που μας κάνει όλους πιο δυνατούς. Πιστεύω ότι όλοι μάθαμε πολλά για τους εαυτούς μας, για την τεχνολογία, τη μοτοσικλέτα αλλά και την εταιρία. Πάντα υπάρχουν περιθώρια να γίνεις καλύτερος.
Χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα. Υπάρχουν λίγοι άνθρωποι στον πλανήτη που μπορούν να οδηγήσουν μια τέτοια μοτοσικλέτα. Για αυτό δείχνεις ιδιαίτερο σεβασμό εκ των προτέρων και στη συνέχεια συνειδητοποιείς πως μέσω αυτής μπορείς και να διασκεδάσεις. Είναι τόσο εύκολο να την χειριστείς. Είναι ακριβώς όπως θα ήθελες να είναι η μοτοσικλέτα σου χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις.
Φυσικά υπάρχει διαφορά. Οι δύο μοτοσικλέτες δεν θα πρέπει να συγκρίνονται μεταξύ τους. Η RR είναι μια καθαρόαιμη σπορ μοτοσικλέτα και εξακολουθεί να διαφέρει σημαντικά από μια μοτοσικλέτα δρόμου. Η HP4 RACE είναι μια μοτοσικλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών και κατά συνέπεια έχει δημιουργηθεί για αυτή τη χρήση. Με το που την δεις θα καταλάβεις αμέσως ότι δεν είναι μια κοινή μοτοσικλέτα και ανήκει μόνο στην πίστα. Αν ήθελα να βγάλω τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα στο δρόμο, πιθανώς θα είχα να αντιμετωπίσει περισσότερες προκλήσεις από μία RR. Ο αναβάτης είναι αυτός που τελικά θα αποφασίσει που θα καταλήξει το ταξίδι του και στις δύο μοτοσικλέτες. Αλλά ξεκάθαρα η μία από αυτές δεν είναι μια κοινή μοτοσικλέτα δρόμου.
Ο χρόνος που μας δόθηκε για να δημιουργήσουμε το συγκεκριμένο μοντέλο, έμοιαζε με αγώνα δρόμου. Γνωρίζεις ακριβώς πότε ξεκινάει η σεζόν. Γνωρίζεις όμως και πόσο θα διαρκέσει και πότε θα τελειώσει οπότε δεν μπορείς να αναβάλεις την διαδικασία παραγωγής. Η ικανότητά μας να υλοποιήσουμε το συγκεκριμένο έργο όσο το δυνατόν πιο γρήγορα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα αγώνας δρόμου.
Η πρόοδος έχει δημιουργηθεί από την τεχνολογία του άνθρακα. Η BMW i3 και η BMW i8 έχει κάνει τεράστια άλματα στην τεχνολογία της αυτοκινητοβιομηχανία και η HP4 RACE αντίστοιχα για τις μοτοσικλέτες ήρθε να προσθέσει τον ίδιο αέρα καινοτομίας. Σε καμία περίπτωση δεν κάνουμε κάτι τέτοιο προκειμένου να δείξουμε τις δυνατότητές μας και στη συνέχεια να σταματήσουμε. Εξάλλου έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε και να δείξουμε. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε τη δουλεία μας πράγμα που το έχουμε αποδείξει με την HP4 RACE και την πολυπλοκότητά της. Πλέον μπορούμε να προσαρμόσουμε διαφορετικά στοιχεία σε διαφορετικά τμήματα. Αν μπορούμε να κάνουμε μια βασική κατασκευή από άνθρακα θα είμαστε σε θέση να το προσαρμόσουμε και σε άλλους τύπους μοτοσικλετών.