Τα μεγαλα πραγματα ερχονται σε μικρα πακετα.

Η τροποποιημένη G 310 R Tracker της Wedge Motorcycles.

Ο χώρος των βελτιωτών της BMW Motorrad δεν έχει όρια. Εδώ είναι μία Tracker αμερικανικού στιλ που δημιουργήθηκε στην Ιαπωνία, από μία BMW G 310 R που αναπτύχθηκε στην Γερμανία και κατασκευάστηκε στην Ινδία. Ζούμε πράγματι σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο…

Τροποποιημένη στην Ιαπωνία: ο Takashi Nihira δημιούργησε μία Tracker από την G 310 R.

Η σειρά της BMW Motorrad Heritage έχει προσελκύσει την προσοχή πολλών από τους πιο αναγνωρισμένους βελτιωτές μοτοσικλετών στον κόσμο, οι οποίοι δημιούργησαν μια σειρά από απίστευτα κατά παραγγελία μηχανήματα βασισμένα στην εξαιρετικά δημοφιλή πλατφόρμα R nineT. Όμως, η άφιξη της νέας G 310 R ενέπνευσε έναν Ιάπωνα βελτιωτή για να δημιουργήσει μια πολύ ξεχωριστή "Tracker" με βάση το νέο ελαφρύ sports roadster 313cc.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οδηγώντας μια σφήνα στον κόσμο των κατασκευαστών.

Η BMW Motorrad Japan θεώρησε ότι το έργο της G 310 R θα πρέπει να ανατεθεί σε έναν βελτιωτή που ειδικεύεται σε μηχανές της ίδιας κατηγορίας. Η Wedge Motorcycles, με επικεφαλής τον Takashi Nihira, ήταν ακριβώς η κατάλληλη για αυτή τη δύσκολη τροποποίηση, καθώς συνήθως ειδικεύεται στην τροποποίηση ιαπωνικών μοτοσικλετών με κυβισμό κινητήρων μεταξύ 250-400 cc. Ο Takashi Nihira ξεκίνησε την Wedge Motorcycles το 2009 μετά από χρόνια εργασίας σε κατεργασία λαμαρίνας, ως μηχανικός αντιπροσωπείας και ως επαγγελματίας βαφής αυτοκινήτων. Αυτά τα χρόνια εκπαίδευσης τον εξοπλίστηκαν με τις δεξιότητες και τις γνωριμίες για να "συνεχίσει μόνος του" και έτσι ξεκίνησε αρχικά να κάνει μόνο ειδική βαφή, αλλά πολλά έργα τροποποίησης συνέχισαν να έρχονται και έτσι κατευθύνθηκε στη δημιουργία τροποποιημένων μοτοσικλετών. Ο 35-χρονος είναι ένας από τους λίγους βελτιωτές που τροποποιεί χρησιμοποιώντας χαλύβδινες πλάκες και μέταλλα, και ακόμα κάνει ολόκληρη τη βαφή στο εργαστήριό του. Είναι ο υπερήφανος αποδέκτης του διακεκριμένου βραβείου "Hot Rod Custom Show" και έχει λάβει το βραβείο "Best of Domestic" (το πιο σημαντικό βραβείο τροποποιημένης ιαπωνικής μοτοσικλέτας) σε πολλούς διαγωνισμούς βελτιωτών στην Ιαπωνία.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙ ΓΕΜΑΤΟ ΙΔΕΕΣ

Τέλος καλό, όλα καλά: ο Takashi πραγματοποίησε τις ιδέες του.

Μόλις ο Nihira είδε για πρώτη φορά ζωντανή την G 310 R στην Έκθεση Μοτοσικλετών του Τόκιο τον Μάρτιο 2016, ήξερε ότι ήθελε να κάνει κάτι ξεχωριστό με αυτή. Έτσι έγινε συμφωνία για την κατασκευή μιας τροποποιημένης G 310 R για το ετήσιο φεστιβάλ της BMW Motorrad Days Japan στα τέλη Αυγούστου. Με το κεφάλι του γεμάτο ιδέες, το μόνο που χρειαζόταν ήταν να έλθει η μοτοσικλέτα στο εργαστήριό του - κάτι που έγινε δύο μήνες αργότερα. Ήταν μια μεγάλη αναμονή, αλλά η άφιξή της του έδωσε μόλις οκτώ εβδομάδες για να ετοιμάσει μια οραματική μοτοσικλέτα που μέχρι τότε είχε υπάρξει μόνο ως σχέδιο στο νου του.

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Προσωπικά μου αρέσει το στιλ tracker για την ελευθερία που προσφέρει στους αναβάτες.
»

Takashi Nihira

"Είχα ήδη φωτογραφίες και έγγραφα της G 310 R, αλλά δεν ήμουν σε θέση να κάνω τίποτα μέχρι να φτάσει η πραγματική μοτοσυκλέτα – και όταν ήρθε, έπρεπε να γίνει αγώνας ενάντια στον χρόνο. Υπήρχαν πολλές προκλήσεις, αλλά η πιο ενδιαφέρουσα ήταν η ισορροπία της μοτοσικλέτας. Η G 310 R έχει σχεδίαση κινητήρα με πίσω έξοδο καυσαερίων, έτσι σε σύγκριση με την τυπική διάταξη της εξόδου καυσαερίων εμπρός, μεταφέρει τη θέση του κινητήρα περισσότερο προς τα εμπρός στη μοτοσυκλέτα – και έτσι μεταβάλλει ολόκληρη την ισορροπία του σχεδιασμού. Έπρεπε να αναπροσαρμόσω όλη τη διαδικασία σκέψης μου για να αναδείξω το δικό μου στιλ τροποποίησης στη μοτοσικλέτα."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εποπτεύοντας τις λεπτομέρειες.

Το στιλ "Tracker" είναι ένα αμερικανικό παραδοσιακό στιλ τροποποίησης, που μιμείται την εμφάνιση των μοτοσικλετών που χρησιμοποιούνται σε αγώνες χωμάτινης διαδρομής. Αυτό το στιλ είναι γνωστό για τη χρήση μεγάλων τροχών και τον εμπρός τροχό φαρδύ, καθώς και οριζόντια σχεδίαση αμαξώματος που επιτρέπει στους αναβάτες να μετακινούνται εύκολα εμπρός και πίσω ενώ αγωνίζονται. Ο Takashi ήταν παθιασμένος να αναδημιουργήσει αυτή την εμφάνιση με την τροποποιημένη μοτοσικλέτα G 310 R της Wedge Motorcycles. Μέρη της μοτοσυκλέτας, όπως ο νεοσχεδιασμένος υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας και το άκαμπτο σωληνοειδές χαλύβδινο πλαίσιο μπροστά, το χαμηλό ανάποδο μπροστινό πιρούνι και η πίσω ανάρτηση παραμένουν εργοστασιακά. Όμως, άλλα εξαρτήματα έχουν κατασκευαστεί εξ αρχής όπως ο μπροστινός και ο πίσω τροχός 19 ιντσών, το ρεζερβουάρ, το πίσω πλαίσιο, το εκτεταμένο ψαλίδι, ο σιγαστήρας, η ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, τα υποπόδια, δεξιά και αριστερά, και η πινακίδα κυκλοφορίας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πριν, μετά: με την Tracker του ο Takashi δημιούργησε μια μοναδική μοτοσικλέτα – το πρωτότυπο μπροστά το δείχνει καθαρά.

Η τυπική G 310 R έχει εξαιρετικά εκφραστικό σχεδιασμό που αποκαλύπτει τον ευκίνητο, δυναμικό χαρακτήρα της, αλλά η ξεχωριστή διάταξη του κινητήρα και το ιδιαίτερα συμπαγές σωληνοειδές χαλύβδινο πλαίσιο είναι και τα δύο σε μεγάλο βαθμό κρυμμένα πίσω από τα καλύμματα. Σημαντικό για τον Takashi ήταν να αναδείξει περισσότερο αυτά τα χαρακτηριστικά και τον μοναδικό σχεδιασμό της μοτοσικλέτας για να τονίσει τη χάρη και την καθαρή ουσία του roadster της BMW Motorrad στην κατηγορία κάτω των 500cc.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια ευπρόσδεκτη πρόκληση.

"Προσωπικά μου αρέσει το στιλ tracker για την ελευθερία που προσφέρει στους αναβάτες," λέει. "Φαντάστηκα μια ελαφριά τροποποιημένη μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να οδηγείται ελεύθερα στην πόλη – μια μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να χρησιμοποιείται καθημερινά, αλλά και για μεγαλύτερο ταξίδι.  Γι' αυτό σκέφτηκα επίσης τον τρόπο ζωής του αναβάτη και τη μόδα όταν δημιουργούσα αυτή την τροποποιημένη μοτοσικλέτα. Για μένα, μια μοτοσικλέτα είναι προέκταση του σακακιού ή των αθλητικών παπουτσιών. Ακόμη και αν η ίδια η μοτοσικλέτα φαίνεται εκπληκτική, αν δεν ταιριάζει στον ιδιοκτήτη, είναι άνευ σημασίας. Έτσι ακριβώς αισθάνομαι και γι' αυτό αυτή η τροποποιημένη G 310 R μοτοσικλέτα ήταν μια ευπρόσδεκτη πρόκληση. Ο κόσμος της BMW Motorrad ήταν καινούργιος για μένα, έτσι δεν είχα ιδέα για τον "τυπικό" ιδιοκτήτη όταν η BMW Motorrad Japan μου ζήτησε να δημιουργήσω αυτή τη μοτοσικλέτα. Τελικά, αποφάσισα για τα εξαρτήματα με βάση το δικό μου γούστο."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έτοιμη για τη σκηνή: ο Takashi παρουσίασε την Tracker του στη διάρκεια της εκδήλωσης BMW Motorrad Days 2016 στην Ιαπωνία.

Το δικό του είδος.

Το ταξίδι του κυρίου Nihira στο νέο κόσμο της BMW Motorrad G 310 R ήταν αναμφισβήτητα επιτυχημένο, παρά το στενό χρονικό πλαίσιο για την προετοιμασία της μοτοσικλέτας για την ετήσια εκδήλωση της BMW Motorrad Days Japan που πραγματοποιήθηκε στις 27-28 Αυγούστου στο Nagano. Εκεί, η μοτοσικλέτα παρουσιάστηκε και είχε μεγάλο σουξέ σε όλους τους επισκέπτες – ειδικά καθώς η μοτοσικλέτα παραγωγής G 310 R αναμένεται να έχει μεγάλη ζήτηση, επειδή μπορεί να οδηγείται με την τυπική άδεια μοτοσικλέτας μεσαίας κατηγορίας στην Ιαπωνία. Και παρόλο που φαίνεται εντυπωσιακά διαφορετική από το πρωτότυπο στο οποίο βασίζεται, έδωσε στον Takashi Nihira μια ενδιαφέρουσα κλεφτή ματιά σε έναν νέο κόσμο μοτοσικλετιστών – και αυτός με τη σειρά του έδωσε στους φίλους των τροποποιήσεων ένα πραγματικά μοναδικό έργο τέχνης σε δύο τροχούς που να το εκτιμήσουν. "Είχα ισχυρή επίγνωση πως θα πρέπει να είναι μια μοτοσικλέτα BMW από άκρη σε άκρη", καταλήγει ο Takashi. "Με περισσότερο χρόνο και ελευθερία να δουλέψω στο στιλ, θα μπορούσα να έχω αλλάξει περισσότερα πράγματα – όπως το πλαίσιο – αλλά τότε δεν θα ήταν πια αληθινή μοτοσικλέτα BMW. Ο στόχος μου ήταν να προσπαθήσω να επεκτείνω την G 310 R και να δείξω τις δυνατότητες αυτής της προκλητικής κατασκευής. Δεν είχα άλλη G 310 R για να τις συγκρίνω, οπότε ελπίζω ότι άρεσε στους ανθρώπους – ξέρω ότι μπόρεσα να κατασκευάσω το δικό μου είδος μοτοσικλέτας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.
spinner