"Να σπρωχνεις συνεχως τους σχεδιαστες στα ορια τους".

Ο σχεδιαστής Alexander Buckan μιλά για την πρότυπη μοτοσικλέτα ακροβατικών G 310 της BMW.

Η πρότυπη μοτοσικλέτα ακροβατικών G 310 της BMW είναι μια εντυπωσιακή μοτοσικλέτα: μόνο μια ματιά στο μοναδικό σχεδιασμό της και λέτε αμέσως ότι θα πρέπει να προσφέρει πολλή μεγάλη ευχαρίστηση. Ο έμπειρος σχεδιαστής Alexander Buckan μιλά στο BMW Motorrad για τη διαδικασία σχεδιασμού, την επιρροή του Chris Pfeiffer και τις αρχικές αντιδράσεις για τη μοτοσικλέτα. Πόσα άτομα απασχολήθηκαν στη διαδικασία σχεδιασμού; Ολόκληρη η ομάδα ασχολείται σε έργα σχεδιασμού. Και αυτό το έργο δεν ήταν εξαίρεση. Οι Ola Stenegard, Volker Hohdorf, Vianney Selosse, Bianca-Maria Hoffmann και εγώ ασχοληθήκαμε στη διαδικασία. Στο έργο ήταν επικεφαλής ο Edgar Heinrich, υπεύθυνος σχεδιασμού της BMW Motorrad. Ποιος ήταν ο δικός σου ρόλος; Ήμουν ο αρχαιότερος σχεδιαστής. Είναι δύσκολο να εξηγήσω ακριβώς το ρόλο μου. Είμαι περισσότερο σύμβουλος σχεδιασμού ή θα μπορούσες να με πεις καλλιτεχνικό διευθυντή. Σε τελική ανάλυση, κάποιος πρέπει να διασφαλίζει ότι όλοι κάνουν αυτό που θέλω εγώ (χαμογελά). Αλλά πέρα από τα αστεία, εγώ διαχειρίζομαι τους σχεδιαστές και λειτουργώ ως σύνδεσμος μεταξύ του συνεργείου, των σχεδιαστών και του τμήματος μάρκετινγκ.

Πόσο δύσκολο ήταν να συνδυάσετε αυτό το επιθετικό αλλά όμως ευέλικτο σχέδιο;
Δεν θα το έθετα με όρους δυσκολίας. Όταν μας δόθηκε να σχεδιάσουμε αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν μεγάλη ευχαρίστηση για όλους μας. Πόσο συχνά έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε κάτι τόσο απίθανο και ακόμη να παραλείψετε κάποια στοιχεία; Συνήθως θα πρέπει να προσθέτουμε ή να συγκαλύπτουμε στοιχεία σε μοτοσικλέτες παραγωγής.
Τίνος ιδέα ήταν το "ακροβατικό πίσω τμήμα" και πόσο καλά λειτουργεί στο δρόμο;
Η ιδέα δημιουργήθηκε όταν οι σχεδιαστές κάθισαν μαζί με τον Chris Pfeiffer. Οι ριψοκίνδυνοι αναβάτες συνήθως χρησιμοποιούν μια εγκοπή στο κάθισμα, αλλά τώρα το αλουμινένιο "ακροβατικό πίσω τμήμα" ταιριάζει απόλυτα στο πόδι του Chris. Στην πραγματικότητα, ολόκληρη η μοτοσικλέτα ταιριάζει απόλυτα στις διαστάσεις του Chris. Όπως ένα ραμμένο κοστούμι. Η BMW Motorrad μοχθεί και για την ακρίβεια και για το συναίσθημα, και αυτό το ειδικό πίσω τμήμα είναι παράδειγμα αυτής της ακρίβειας. Πάντα προσπαθούμε να είμαστε ένα βήμα πιο μπροστά από τους ανταγωνιστές μας.
Ποιος ήταν ο ρόλος του Chris Pfeiffer σε αυτό το έργο;
Ζητήσαμε από τον Chris Pfeiffer να μας βοηθήσει. Μας υποστήριξε με ενθουσιασμό από την αρχή. Ήρθε σε μας στο Μόναχο και αρχίσαμε να συζητάμε το έργο με λεπτομέρειες και να συγκεντρώνουμε ιδέες. Και μερικούς μήνες αργότερα, γεννήθηκε αυτή η ατίθαση ομορφιά.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσοτερα για τον Chris Pfeiffer
Ποιες ήταν οι ειδικές τροποποιήσεις για τα ακροβατικά;
Κάναμε κάποιες αλλαγές βασισμένες στην εμπειρία του Chris. Η μέγιστη προτεραιότητά μας ήταν να διασφαλίσουμε τον καλύτερο δυνατό χειρισμό στους αναβάτες. Τοποθετήσαμε τον σιγαστήρα ανάμεσα στη μετάδοση ισχύος και το αμορτισέρ. Εκεί είναι καλά προστατευμένο και δεν εμποδίζει τις κινήσεις του αναβάτη με οποιοδήποτε τρόπο. Και ακόμη ακούγεται καλό. Υπάρχει επίσης γκριπ γκαζιού που κλειδώνει και έτσι οι αναβάτες μπορούν να διατηρούν την ταχύτητα σταθερή χωρίς να χρειάζεται να έχουν το χέρι στο γκάζι. Βάλαμε ένα δεύτερο, μεγαλύτερο φρένο πίσω που μπορεί να ενεργοποιείται με το μεσαίο δάκτυλο του αριστερού χεριού ώστε να μειώνεται η ταχύτητα του πίσω τροχού. Και επιπλέον υπάρχουν υποπόδια στον εμπρόσθιο άξονα και στη σέλα, το κόκκινο ρολ μπαρ, και πολλά ακόμη.
Ποια ήταν η αντίδραση ας πούμε στη Βραζιλία; Εκεί αποκαλύφτηκε για πρώτη φορά.
Οι άνθρωποι ήταν αρχικά επιφυλακτικοί. Η πρώτη τους ερώτηση ήταν: πως μπορεί ένα μονοκύλινδρο πράγμα να συνδυάζει την ποιότητα και την αξία για την οποία είναι γνωστή η BMW Motorrad; Αλλά έμειναν κατάπληκτοι όταν αποκαλύφτηκε η πρότυπη μοτοσικλέτα ακροβατικών G 310 της BMW: "αν αυτή είναι η απάντηση, τότε BMW καλωσόρισες στη Βραζιλία!" Τώρα είναι βέβαιοι ότι αν η BMW μπορεί να αναπτύξει μια σοβαρή μοτοσικλέτα παραγωγής, θα ορίσει νέα πρότυπα.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Πόσο συχνά έχετε την ευκαιρία να δημιουργήσετε κάτι τόσο απίθανο;
»

Ο σχεδιαστής Alexander Buckan

Edgar Heinrich, υπεύθυνος σχεδιασμού της BMW Motorrad, ελέγχει το "ακροβατικό πίσω τμήμα".
Ποιος χρωματισμός θα ταίριαζε στην G 310;
Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι μπορείς να την συγκρίνεις με μια όμορφη γυναίκα. Αν οι αναλογίες της είναι σωστές, θα δείχνει όμορφη ανεξάρτητα από τα ρούχα που φορά.
Τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτή τη μοτοσικλέτα;
Τίποτε! Μπορεί να ακούγεται παράξενο, αλλά είναι στη φύση του σχεδιαστή να μην είναι ποτέ ικανοποιημένος. Αν ρωτούσες ένα ζωγράφο για το τελευταίο του έργο, θα έλεγε το ίδιο. Αυτό είναι το τίμημα αν είσαι σε δημιουργικό επάγγελμα. Αν δεν διψάς για νέες προκλήσεις, εφησυχάζεις και η δουλειά σου χάνει το νόημά της. Αν δεν νιώθεις την παρόρμηση να αλλάζεις πράγματα, όλα μένουν ίδια. Αλλά αρκετά με τη φιλοσοφία. Με ρώτησες ποιος ήταν ο ρόλος μου και ίσως η καλύτερη απάντηση είναι: να μην σταματώ ποτέ να σπρώχνω τους σχεδιαστές στα όριά τους.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εντυπωσιακα διαφορετικη.

Η πρότυπη μοτοσικλέτα ακροβατικών G 310 της BMW.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.
spinner