Longboard & μοτοσικλετα.

Σπορ στην πόλη: ψηλά επάνω από την πόλη.

Οι Chris και Guto έχουν κάνει συνασπισμό για να κυριαρχήσουν στους δρόμους μέσα και γύρω από το São Paulo. Δείτε εδώ πόσο γρήγορα το ζευγάρι ανεβάζει ταχύτητα. Ο Chris Northover είναι απλά ένα καλό παιδί που αγαπά τις μοτοσικλέτες τόσο πολύ που τις έκανε επάγγελμα. Ο Guto είναι Βραζιλιάνος αθλητής του longboard που έκανε skateboard για περισσότερο από επτά χρόνια. Το πάθος τους για την ταχύτητα και τις στροφές τους έφερε κοντά – ανεξάρτητα αν είναι σε δύο ή σε τέσσερις τροχούς. Άφησε να σε πάρουν και εσένα μακριά.

Chris & Guto.

Chris & Guto.

Η χαρά να οδηγούν μαζί είναι ο κοινός σύνδεσμος του Chris και του φίλου του Guto. Είτε είναι σε μοτοσικλέτα είτε σε longboard, η οδήγηση είναι επάγγελμα και κάλεσμα και για τους δύο. Ο Chris ταξίδεψε στη Βραζιλία για να οδηγήσει με το Guto και με μερικούς φίλους στα βουνά γύρω από το São Paulo. Εξοπλισμένοι με την G 310 R και τα longboard, ξεκίνησαν μια περιπέτεια και διασκέδασαν πολύ μαζί.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Το καλύτερο όταν κάνω longboard είναι να κατεβαίνω από το βουνό με τους φίλους μου. Όταν παίρνουμε μαζί τις στροφές είναι απλά καταπληκτικό! Είναι το καλύτερο αίσθημα!
»

Guto Negão

Συνεντευξη με τον Guto

Ο Guto Negão είναι 27 ετών και είναι ήδη παγκόσμιος πρωταθλητής στην κατάβαση με longboard. Το skateboard ήταν το πάθος του από 20 ετών. Όλα ξεκίνησαν σαν χόμπι και μόνο τυχαία ανακάλυψε πόσο καλός ήταν. Είχε αποφασίσει να συμμετάσχει σε έναν αγώνα μόνο για να χαρεί, παρόλο που δεν είχε καμία εκπαίδευση ή εμπειρία. Σοκαρίστηκε από το πόσο καλά το έκανε, και τώρα δεν μπορεί να φανταστεί έναν αγώνα χωρίς αυτόν. Στη συνέντευξή του, ο Guto μιλά για τις εμπειρίες του με longboard, τι κοινό έχει το longboard και η μοτοσικλέτα, και τα σχέδιά του για το μέλλον.
Πόσο καιρό ασχολείσαι με το longboard;
Την πρώτη φορά που βρέθηκα επάνω σε longboard ήμουν 20 ετών. Είδα ένα και ήθελα να ξέρω τι στο καλό ήταν αυτό.
Τι θα πρέπει να προσέχουν οι αρχάριοι;
Για αυτούς που ξεκινούν longboard, μια λέξη σοφίας: να φοράτε κράνος και γάντια. Επειδή στην αρχή θα πέφτετε πολύ συχνά και θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα χέρια σας για φρένο, γι' αυτό χρειάζεστε τα γάντια. Τα προστατευτικά γονάτων προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη προστασία.
 
Πόσο συχνά και πως προπονείσαι για να είσαι τόσο καλός;
Η προπόνηση είναι πράγματι απλή. Είναι περισσότερο μια λειτουργική προπόνηση. Έτσι προσπαθώ να ενισχύω τις εναλλαγές στην κίνησή μου. Η πραγματική προπόνηση είναι η ενασχόληση με το άθλημα. Στην ιδανική περίπτωση όσο περισσότερο και όσες περισσότερες ημέρες είναι δυνατόν. Ο καλύτερος τρόπος προπόνησης είναι με κάποιον που σε πιέζει να γίνεις καλύτερος. Έτσι χρειάζεσαι μεγάλη παρέα και βουνά. Το καλύτερο είναι να έχεις πολλά βουνά, με πολλές εναλλαγές, διαφορετικές στροφές και διαφορετικές ταχύτητες.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Είχες λάβει μέρος σε πάρα πολλές εκδηλώσεις τα τελευταία χρόνια. Ποια ήταν η καλύτερη και γιατί;
Χωρίς αμφιβολία η Teutonia, λόγω των υψηλών ταχυτήτων. Είναι ένας πολύ τεχνικός αγώνας, επειδή δεν μπορείς να κινηθείς καθόλου. Βρίσκεσαι σε "κατάσταση υψηλής ταχύτητας" και δεν μπορείς ούτε να πας καλύτερα γιατί κινείσαι με τόση μεγάλη ταχύτητα και ο αέρας είναι τόσο δυνατός που θα μπορούσες να πέσεις κάθε στιγμή. Ήταν πολύ συναρπαστικό, αλλά νομίζω ότι ο πιο απίστευτος αγώνας που είχα ποτέ ήταν ο τελευταίος αγώνας – όταν έγινα παγκόσμιος πρωταθλητής.
Έχεις τώρα πια άλλους στόχους αφού έγινες παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο στόχος μου για το 2016 είναι σίγουρα να ξαναγίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Αναμφίβολα θέλω να νικώ σε όλους τους αγώνες που συμμετέχω. Θα ήταν δυνατό να γίνεις παγκόσμιος πρωταθλητής όταν έρχεσαι δεύτερος ξανά και ξανά, αλλά εγώ θέλω να είμαι πάντα ο νικητής.
Ποια είναι η ψηλότερη ταχύτητά σου στο longboard;
Η υψηλότερη μετρημένη ταχύτητά μου σε αγώνα είναι 119 km/h, αλλά το προσωπικό μου υψηλότερο ρεκόρ ταχύτητας είναι 139 km/h. Αλλά δεν είναι επίσημο, γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω.
Πιστεύεις ότι οι μοτοσικλέτες και το longboard έχουν κάτι κοινό;
Αυτό που για μένα οι μοτοσικλέτες και το longboard έχουν κοινό είναι τρόπος που πλαγιάζεις στις στροφές και νιώθεις την άσφαλτο κάτω από τους τροχούς σου. Νομίζω ότι το πλάγιασμα στις στροφές στη μέγιστη ταχύτητα μοιάζει πολύ στις μοτοσικλέτες και στο longboard.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια συνεντευξη με τον Chris Northover

"Ειμαι ενας ανυποχωρητος λατρης."

Συνέντευξη με τον ριψοκίνδυνο αναβάτη και συγγραφέα Chris Northover.

ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

εντονη ευχαριστηση οδηγησης

Η BMW G 310 R.

Το ευέλικτο δυναμικό πακέτο είναι η ουσία της απολαυστικής οδήγησης. Φτιάχτηκε για ζωντανές πόλεις και για όλους εκείνους που απλά αγαπούν τις μοτοσικλέτες. Είναι ευέλικτη, εύκολη στη χρήση και ταυτόχρονα σπορ. Είτε είσαι μεγαλόσωμος ή μικρόσωμος αναβάτης – κάθε τύπος αναβάτη αισθάνεται αμέσως σαν στο σπίτι του πάνω στην BMW G 310 R!

Πηγαινε στην G 310 R
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.