Μοναδικα δειγματα.
Η R nineT είναι το τέλειο σημείο εκκίνησης για τροποποιημένη κατασκευή. Με λίγες μόλις κινήσεις, μπορεί να μετατραπεί από διθέσια σε μονοθέσια, και χάρη στα ξεχωριστά ηλεκτρονικά κυκλώματα του οχήματος και του κινητήρα, προσφέρει σχεδόν απεριόριστες δυνατότητες σε τρελούς μηχανικούς. Αρκετοί από τους πιο φημισμένους βελτιωτές έχουν οργιάζει στην R nineT. Με την μοναδικότητα χειρογράφου, δείχνουν τι μπορεί να γίνει με τεχνογνωσία, δημιουργικότητα και τη σύγχρονη κλασική μπόξερ.
Boxer
Δουλεύοντας στην καρδιά του μπόξερ ήταν κάτι σαν αίνιγμα για τον Hideya Togashi: το ωμό, μη επεξεργασμένο αλουμινένιο ρεζερβουάρ δεν συγχωρεί σφάλματα στην κατασκευή. Ο Togashi ξόδεψε περισσότερο από ένα μήνα τελειοποιώντας το. Και άξιζε τον κόπο: το λεπτό σχήμα του ταιριάζει απόλυτα στο διαχρονικό, κλασικό και αθλητικό σχεδιασμό της μοτοσικλέτας.
L'Echappée Belle
Η Old School Engineering.
Η Old School Engineering.
Η BMW Motorrad προκήρυξε διαγωνισμό τροποποίησης στο Παρίσι. Γάλλοι βελτιωτές κλήθηκαν να υποβάλλουν σχέδια για μετατροπή μιας R nineT. Οι κριτές, ήταν ο Fred "Krugger" Bertrand, δύο φορές πρωταθλητής, και ο Ola Stenegärd, σχεδιαστής μοτοσικλετών, που αξιολόγησαν τις προτάσεις.
Η BMW Motorrad προκήρυξε διαγωνισμό τροποποίησης στο Παρίσι. Γάλλοι βελτιωτές κλήθηκαν να υποβάλλουν σχέδια για μετατροπή μιας R nineT. Οι κριτές, ήταν ο Fred "Krugger" Bertrand, δύο φορές πρωταθλητής, και ο Ola Stenegärd, σχεδιαστής μοτοσικλετών, αξιολόγησαν τις προτάσεις.
Spirit of Zeller
Η μοτοσικλέτα Spirit of Zeller (πνεύμα του Zeller) είναι φόρος τιμής στο Γερμανό αγωνιστικό θρύλο, Walter Zeller. Εμπνευσμένοι από την BMW RS 54 του 1954, οι βελτιωτές στην Officine Sbrannetti τροποποίησαν τα πάντα, κάνοντας χρήση όλης της τεχνολογικής δεξιοτεχνία τους.
Η αρχική σέλα αντικαταστάθηκε με νέα χειροποίητη, εξ ολοκλήρου από δέρμα. Οι προστατευτικές πλάκες σχηματίζονται από συμπαγές μέταλλο. Για να εξασφαλίζεται ακόμη περισσότερο ο αγωνιστικός χαρακτήρας της μηχανής, τοποθέτησαν δύο ξεχωριστές μπάρες τιμονιού, που άφηναν χώρο για ένα απλό ταχύμετρο σε στιλ του '50. Το σύστημα εξάτμισης "Mass" παρέχει τον κατάλληλο ήχο. Ο Ιταλός βελτιωτής δεν παρέλειψε και το χρώμα της μοτοσικλέτας. Και για να είναι βέβαιος ότι το εντελώς νέο σχέδιο βαφής δεν θα γδαρθεί, υπάρχει στο ρεζερβουάρ προστατευτική δερμάτινη ζώνη. Τα ασημί γκρι μέρη, όπως το πιρούνι, οι ζάντες, τα καλύμματα τιμονιού, τα καλύμματα βαλβίδων και ο σπαστός άξονας μετάδοσης δημιουργούν μια αντίθεση στο χρώμα. Η πολύχρωμη κορύφωση είναι οι πινακίδες εκκίνησης σε φωτεινό κίτρινο με τον αριθμό κομμένο από αλουμίνιο.
Δεν υπάρχει αμφιβολία: τα παιδιά στην Officine Sbrannetti έχουν δημιουργήσει από την R NineΤ μια πραγματική αγωνιστική μοτοσικλέτα. Γι' αυτό είναι για μας στην πρώτη θέση εκκίνησης.
DA#4
Αυτό συμβαίνει όταν ένας δημιουργός custom μοτοσικλετών και μια εταιρεία προϊόντων μπάσκετ συνεργάζονται: δημιουργούν μια τροποποιημένη R NineΤ που προκαλεί σάλο στην café racer κοινότητα. Αφού ο κατασκευαστής τροποποιημένων μοτοσικλετών Diamond Atelier και η εταιρεία προϊόντων μπάσκετ K1X προέρχονται και οι δύο από το Μόναχο, ήταν σαφές από την αρχή ότι για την τροποποιημένη DA#4 θα χρησιμοποιούνταν ως σημείο εκκίνησης ένα μοντέλο BMW.
Επέλεξαν την ολοκαίνουργη R nineT, την οποία η Diamond Atelier τροποποίησε για να υλοποιήσει το όραμα της K1X για μια επιθετική, χαμηλωμένη μοτοσικλέτα που θα ήταν υπαινικτική της ερχόμενης συλλογής φθινόπωρου/χειμώνα. Τα λογότυπα ήταν φτιαγμένα από ασήμι και είχαν προστεθεί πραγματικά διαμάντια σε στιλ Diamond Atelier. Άλλα ενδιαφέροντα σημεία είναι η εισαγωγή αέρα που διατρέχει το χειροποίητο ρεζερβουάρ καυσίμου και το ανασχεδιασμένο κορυφαίας ποιότητας ηλεκτρονικό σύστημα. Μοναδικά κομμάτια κατασκευασμένα σε CNC όπως ο τριπλός σφιγκτήρας ή το κάλυμμα του εναλλάκτη έχουν πάνω το σήμα με το εμβληματικό φύλλο K1X ολοκληρώνοντας αυτό το αριστούργημα.
Η ολοκαίνουργη DA#4 θα παρουσιαστεί στο Glemseck 101, όπου θα αγωνιστεί στον αγώνα Essenza 1/8 μιλίου.
Chocolate Slider
Τρελή διασκέδαση και off-road: έτσι ακριβώς είχαν φανταστεί οι βελτιωτές της JSK από την Καλιφόρνια την τροποποίηση της R nineT.
Το αποτέλεσμα ήταν μια scrambler με τυπικά ενισχυμένο σύστημα εξάτμισης. Και για να βέβαιο ότι κανείς δεν κάψει τα πόδια του, ήταν ολόκληρο καλυμμένο με carbon. Ο ρυθμιζόμενος σιγαστήρας Supertrapp εξασφαλίζει ένα πιο πλούσιο ήχο και το τιμόνι σε στιλ BMX κατασκευασμένο από carbon κάνει ολόκληρο το δημιούργημα κατάλληλο για χρήση σε ανώμαλο δρόμο. Ο Samuel Kao, ο ιθύνων νους στην JSK, είναι μακροχρόνιος λάτρης της BMW και, κατά συνέπεια, επέλεξε τα κλασικά χρώματα της BMW Motorsport κόκκινο, σκούρο μπλε και γαλάζιο.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με τα τρακτερωτά ελαστικά κάνει τη μοτοσικλέτα Chocolate Slider επιθετική και αρκετά στιβαρή ώστε όλοι να θέλουν να ανέβουν επάνω της και να φύγουν για απάτητες διαδρομές.
Rat Tracker
Nine T Coffee Low Fat
Να κατασκευάσουν την χαμηλότερη, μικρότερη και λεπτότερη Cafe Racer με φαρδύ λάστιχο με βάση μια R nineT – αυτός ήταν ο σκοπός που είχαν θέσει στον εαυτό τους οι Ελβετοί βελτιωτές της VTR Customs. Ο ιδιοκτήτης Daniel Weidmann και η ομάδα του ήθελαν να δημιουργήσουν μια λιτή μοτοσικλέτα – μια μοτοσικλέτα που θα συμβαδίζει με την σύγχρονη μόδα "καφές στο χέρι" και το στιλ Board Tracker στην ουσία του. Κάθε λεπτομέρεια αποπνέει καθαρή δεξιοτεχνία: σε συνέχεια των αντικέ μοτοσικλετών του '70, το ρεζερβουάρ έχει γίνει μικρότερο, η σέλα πιο λεπτή και το πλαίσιο πιο κοντό. Ο δείκτης καυσίμου είναι ειδική έκδοση, καθώς και το χειροποίητα κοντοκομμένο αλουμινένιο πίσω μέρος και το φέρινγκ του πιλοτηρίου. Και η ειδική 2-σε-1 πολλαπλή με τις MotoGP "επιγραφές" από την Akrapovič δημιουργεί πολύ ισχυρό ήχο.
Clubman racer
Η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε ο Siro Nakajima ήταν το χειροποίητο αλουμινένιο πλαίσιο. Ήταν μια εντελώς νέα εμπειρία για κάποιον που συνήθως ασχολείται με τεχνικές αναβαθμίσεις. Το αποτέλεσμα αντανακλά το αληθινό πάθος του. Επικεντρώθηκε εξ ολοκλήρου στις ποιότητες που παρέχονται από το ίδιο τον μπόξερ κινητήρα: ελαφρύς, γρήγορος και εύκολος στο χειρισμό. Η μετατροπή του είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερη από το πρωτότυπο και διαθέτει κλασικές ζάντες τύπου MotoGP.
Cyclone
Δεν είναι για είδηση ότι ο Go Takamine είναι ένας από τους πιο σημαντικούς βελτιωτές στον κόσμο. Δεν υπάρχει κανείς πιο ειδικός από αυτόν στο να προσθέτει αντικέ νότα ελαφρότητας σε μια μοτοσικλέτα. Η μοτοσικλέτα Cyclone φτιαγμένη από αυτόν είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα. Με λεπτή γραμμή και ελαφρό πάτημα, επιτυγχάνει τέλεια ισορροπία ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον.
Highway fighter
Stockholm syndrome
Τρώω, κοιμάμαι, δημιουργώ, επανάληψη. Τρώω, κοιμάμαι, δημιουργώ, επανάληψη ... Αυτή ήταν η σταθερή καθημερινή ρουτίνα για τους Ronna Norén και Gordon στην UCC για μια περίοδο πέντε εβδομάδων. Επειδή οι Σουηδοί εργάζονταν επάνω στη δική τους ερμηνεία για την BMW R NineΤ - όχι μόνο για να εντυπωσιάσουν εμάς αλλά και την κριτική επιτροπή της εκδήλωσης Custom Bike Show στο Norrtälje. Με σεβασμό, αυτή η τεράστια πίεση χρόνου έφερε στο προσκήνιο ένα πραγματικό διαμάντι της τέχνης μετατροπών μπόξερ μοτοσικλετών.
Track grinder
Η μοτοσικλέτα track grinder είναι η πρώτη τροποποίηση στον κόσμο της R NineΤ, και αμέσως θέτει τον πήχη για τροποποιήσεις μοτοσικλετών μπόξερ εξαιρετικά ψηλά: με απίστευτη προσοχή στη λεπτομέρεια, στο χρώμα και εκτενή λίστα τροποποιημένων και χειροποίητων εξαρτημάτων, είναι τροποποίηση που ενσαρκώνει το τυπικό μεικτό στυλ της URBAN MOTOR.
Impostor
"Ισχυρή, υπέρμετρη, ωμή, αρπαγμένη, ανελέητη ... Είναι μηχάνημα του διαβόλου" – αυτή η τροποποιημένη R nineT δύσκολα μπορεί να περιγραφεί με μεγαλύτερη ακρίβεια από αυτήν του David Borra από την EL SOLITARIO. Αρκετές εκατοντάδες μέτρα ανοξείδωτου χάλυβα και πάνω από 700 ανθρωποώρες μετατρέπουν το νέο κλασικό μπόξερ σε κάτι που θυμίζει μεταλλαγμένη εκδοχή μοτοσικλέτας μεγάλων αποστάσεων της δεκαετίας του '80. Αυτό το εκκεντρικό τερατούργημα είδε για πρώτη φορά το φως της ημέρας μπροστά στο ευρύ κοινό της εκδήλωσης "The One Motorcycle Show", και –όπως όλες οι τροποποιήσεις της EL SOLITARIO – πόλωσε αμέσως το κοινό.
Προτυπο του '90
Δήλωση αποποίησης ευθυνών
Τα εικονιζόμενα οχήματα ενδέχεται να είναι τροποποιημένα και εξοπλισμένα με εξαρτήματα τρίτων προμηθευτών ή με εξαρτήματα ιδιοκατασκευής, τα οποία δεν κατασκευάζονται, δεν διακινούνται και δεν ελέγχονται από την BMW. Η BMW δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για τις μετατροπές (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης, των χαρακτηριστικών και της χρήσης των εικονιζόμενων εξαρτημάτων). ΠΡΟΣΟΧΗ: Από τη μετατροπή των εργοστασιακών οχημάτων (συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησης και χρήσης ξένων εξαρτημάτων και εξαρτημάτων ιδιοκατασκευής) ενδέχεται να επηρεαστούν τα οδηγικά χαρακτηριστικά! Η οδήγηση των τροποποιημένων οχημάτων μας πραγματοποιείται με δική σας ευθύνη.