Γρηγοροτερα απο οσο επιτρεπει ο παγος.

Ο Robert Gull κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ της πιο γρήγορης σούζας που έγινε ποτέ πάνω σε πάγο.

Το παγκόσμιο ρεκόρ κυνηγάει το παγκόσμιο ρεκόρ.

"Η πιο γρήγορη σούζα με μηχανή πάνω στον πάγο" Robert Gull.

Το παγκόσμιο ρεκόρ κυνηγάει το παγκόσμιο ρεκόρ.

Χάρη στο κουράγιο του ο Robert κέρδισε μια θέση στο βιβλίο Guinness με τα παγκόσμια ρεκόρ για το 2016 για τη "γρηγορότερη σούζα με μοτοσικλέτα πάνω στον πάγο". Το 2014 είχε ήδη κάνει παγκόσμιο ρεκόρ με μια Honda - 183,3 km/h σε 100 μέτρα. Αλλά ο Ryan Suchanek από τις ΗΠΑ το ξεπέρασε ήδη τον Φεβρουάριο του 2015. Ο Robert γνώριζε πως χρειαζόταν μια μοτοσικλέτα με τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις, αν ήθελε να ξανασπάσει το ρεκόρ. Έτσι διάλεξε μια BMW. Όταν ο βασικός χορηγός του τον έφερε σε επαφή με την BMW Σουηδίας, του δόθηκε μια S 1000 RR για να σπάσει το ρεκόρ. Το αποτέλεσμα: ταχύτητα 206,09 km/h σε 100 μέτρα - με σούζα, μάλιστα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ένα μαγικό σημάδι, θρυμματισμένο σαν πάγος.

Ένα μαγικό σημάδι, θρυμματισμένο σαν πάγος.

"Ήταν ένα τρομακτικό συναίσθημα να σπάσω το ρεκόρ άλλη μια φορά. Ειδικά μια που ήμουν ο πρώτος που ξεπέρασε τα 200 km/h σε μιά ρόδα και πάνω στον πάγο. Σαφώς και γνωρίζω πως κάποιοι θα προσπαθήσουν να σπάσουν αυτό το ρεκόρ. Και τους εύχομαι κάθε επιτυχία. Ο συνεχής ανταγωνισμός είναι που μας κάνει γρηγορότερους και γρηγορότερους. Τώρα εξαρτάται από άλλους αναβάτες να δείξουν τι μπορούν να κάνουν. Και μετά θα είναι πάλι η σειρά μου. Και ούτω καθεξής."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ένας στόλος γεμάτος πάθος.

Ένας στόλος γεμάτος πάθος.

Αλλά ο Robert γνωρίζει πόσα χρωστάει στον πατέρα του Anders - τη μόνιμη υποστήριξη και πηγή έμπνευσής του. Ο Anders ήταν πρώην πρωταθλητής μοτοκρός στη Σουηδία και έχει ένα γκαράζ γεμάτο "παιχνίδια", με τα οποία αυτός και ο Robert μπορούν να κάνουν βόλτες υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Υπάρχει μια αγωνιστική μηχανή 600 CC, ένα 450 CC Supermoto και μια μηχανή motocross με ειδικά ελαστικά με καρφιά. Στη γωνία μια τροποποιημένη μηχανή μοτοκρός με σασί ανωμάλου δρόμου στο πίσω μέρος. Μοιάζει με όχημα για χιόνια και είναι χωρίς αμφιβολία σχεδιασμένη για περιπέτειες στα χιόνια.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φρέσκος πάγιος και καινούργια μοτοσικλέτα.

Λοιπόν η S 1000 RR που έσπασε το ρεκόρ υποβλήθηκε σε κάποιες μετατροπές: Για γρήγορες ταχύτητες στο χώμα ο Robert έβαλε ελαστικό μοτοκρός 17" στην αυθεντική ζάντα της RR του μπροστινού τροχού και πέλμα μοτοκρός στη ζάντα 12" ATV πίσω. Ο Robert προέκτεινε επίσης το πίσω ψαλίδι για εξάσκηση στην πλαγιολίσθηση - αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Η πιο νεοφερμένη στον "στάβλο των αγωνιστικών" είναι όμως μια S 1000 XR - εξοπλισμένη με καφιά πάγου. Τώρα περιμένουν, και η χαρά στην οδήγηση και η λίμνη Årsunda. Είναι εκεί όπου ο Robert έκανε το παγκόσμιο ρεκόρ για το βιβλίο Guinness. Αλλά πως οδηγεί κανείς αυτή τη μεγάλη μοτοσικλέτα με τα 228 kg και τους 160 HP πάνω στον πάγο;
Όταν ξεφόρτωσε την XR από το φορτηγάκι του πάνω στον πάγο, ο Robert ήταν συγκεντρωμένος και νευρικός. Οι ασυνήθιστα ήπιες θερμοκρασίες τον Ιανουάριο έκαναν τα χιόνια να λιώσουν τελείως και πολλές λίμνες να ξεπαγώσουν. Ο Robert ήταν επίσης προβληματισμένος με το διπλό στρώμα πάγου. Αυτό γίνεται όταν το πάνω στρώμα πάγου λιώνει και το λειωμένο στρώμα νερού στη συνέχεια παγώνει σύντομα έτσι ώστε να δημιουργείται ένα λεπτό επιφανειακό στρώμα πάνω από τον παχύ πάγο και το στάσιμο νερό. Αν και αυτές δεν είναι οι ιδανικές συνθήκες, ο Robert ήθελε να πάει εκεί με την XR.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Όταν είμαι κοντά στον θάνατο είναι η στιγμή που νοιώθω πραγματικά ζωντανός.
»

Robert Gull

Μόλις τα καρφιά τρυπούσαν το λεπτό πάνω στρώμα, ο λεπτός πάγος στις όχθες της λίμνης έσπαγε κάτω από το βάρος της δυναμικής σπορ μοτοσικλέτας. Πάντως ο πάγος από κάτω φαινόταν αρκετά στέρεος. Ο Robert συνέχισε τολμηρά, γεμάτος αυτοπεποίθηση. Γεμάτος ευφορία σήκωσε τον μπροστινό τροχό στον αέρα αστραπιαία. Με μόνο τον πίσω τροχό στο έδαφος, διέσχισε την επιφάνεια της λίμνης αφήνοντας πίσω του μια λεπτή γραμμή από θραύσματα πάγου. Μια εντυπωσιακή εικόνα.
Ακολουθώντας το παγκόσμιο Guinness ρεκόρ του με την πιο ελαφριά και πιο συμπαγή "DoubleR", ο Robert ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιασμένος από την ισχύ και την άνεση της νέας XR. Μάλλον είναι η πλέον ιδανική μοτοσικλέτα για το μακρινό ταξίδι που σχεδιάζει μαζί με τον πατέρα του.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια καινούργια μοτοσικλέτα για μια παλιά ιδέα.

Μια καινούργια μοτοσικλέτα για μια παλιά ιδέα.

Μετά από τη θεαματική του κούρσα, ή καλύτερα μέσα από τον πάγο, είναι εντυπωσιασμένος από τη δυναμικότητα και την αυθόρμητη ισχύ της XR. Ταιριάζει απόλυτα στη ριψοκίνδυνη φύση του, που παρασύρει τον Robert ξανά και ξανά να οδηγεί πάνω στον πάγο. Αλλά επίσης είναι πεισμένος για τη στητή θέση της σέλας της μηχανής και για την άνεσή της: "Η BMW S 1000 XR μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα." Ο πατέρας μου ήθελε πάντα να κάνει ένα μακρύ ταξίδι στη Ρωσία ή στον περίφημο αμερικάνικο δρόμο Route 66. Θα ήθελα να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι μαζί του. Πιστεύω πως η XR με την ταξιδιωτική της ικανότητα θα ήταν η ιδανική μηχανή για αυτό το ταξίδι."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα λόγια γίνονται πράξεις.

Παραμένοντας εδώ στη Γη.

Τα λόγια γίνονται πράξεις.

Μόλις στη Σουηδία εμφανιστούν πάγος και χιόνι, ο Robert Gull τροποποιεί τις μοτοσικλέτες του εφαρμόζοντας τις πιο τρελές ιδέες για να μπορεί να οδηγεί τον χειμώνα. Η BMW Motorrad συνάντησε για συνέντευξη τον κάτοχο του παγκόσμιου ρεκόρ Guinness, που έκανε σούζα τρέχοντας με 200 km/h πάνω στον πάγο. Ο Robert δεν μιλάει καθόλου παράλογα, αλλά πολύ ευχάριστα για το παγκόσμιο ρεκόρ, τις ρίζες του, την καριέρα του ως οδηγός και για τον στόλο του. Αν και από τη φύση του είναι λίγο τρελούτσικος - ευτυχώς.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.