Γρηγοροτερα απο οσο επιτρεπει ο παγος.
Ο δρόμος δεν είναι αρκετός. Σχεδόν όπως σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία, έτσι και στη Σουηδία είναι πολύ σύντομο το χρονικό διάστημα σε μια χρονιά που μπορεί να οδηγήσει κανείς μοτοσικλέτα σε δρόμους. Στα σκληρά εδάφη του βορά, χιόνι, πάγος και θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν αποτελούν τον κανόνα το μεγαλύτερο διάστημα ενός έτους. Όμως οι παγωμένες λίμνες προσφέρουν πολλές νέες δυνατότητες για αναβάτες όπως ο 25-χρονος Robert. Οι λίμνες δεν είναι τίποτα άλλο από νερό - στερεοποιημένο νερό. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο φαντασία στο εργαστήριο, ελαστικά με καρφιά, παιχνιδιάρικη ιδιοσυγκρασία και πολύ κουράγιο...
Το παγκόσμιο ρεκόρ κυνηγάει το παγκόσμιο ρεκόρ.
Το παγκόσμιο ρεκόρ κυνηγάει το παγκόσμιο ρεκόρ.
Χάρη στο κουράγιο του ο Robert κέρδισε μια θέση στο βιβλίο Guinness με τα παγκόσμια ρεκόρ για το 2016 για τη "γρηγορότερη σούζα με μοτοσικλέτα πάνω στον πάγο". Το 2014 είχε ήδη κάνει παγκόσμιο ρεκόρ με μια Honda - 183,3 km/h σε 100 μέτρα. Αλλά ο Ryan Suchanek από τις ΗΠΑ το ξεπέρασε ήδη τον Φεβρουάριο του 2015. Ο Robert γνώριζε πως χρειαζόταν μια μοτοσικλέτα με τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις, αν ήθελε να ξανασπάσει το ρεκόρ. Έτσι διάλεξε μια BMW. Όταν ο βασικός χορηγός του τον έφερε σε επαφή με την BMW Σουηδίας, του δόθηκε μια S 1000 RR για να σπάσει το ρεκόρ. Το αποτέλεσμα: ταχύτητα 206,09 km/h σε 100 μέτρα - με σούζα, μάλιστα.
Ένα μαγικό σημάδι, θρυμματισμένο σαν πάγος.
Ένα μαγικό σημάδι, θρυμματισμένο σαν πάγος.
"Ήταν ένα τρομακτικό συναίσθημα να σπάσω το ρεκόρ άλλη μια φορά. Ειδικά μια που ήμουν ο πρώτος που ξεπέρασε τα 200 km/h σε μιά ρόδα και πάνω στον πάγο. Σαφώς και γνωρίζω πως κάποιοι θα προσπαθήσουν να σπάσουν αυτό το ρεκόρ. Και τους εύχομαι κάθε επιτυχία. Ο συνεχής ανταγωνισμός είναι που μας κάνει γρηγορότερους και γρηγορότερους. Τώρα εξαρτάται από άλλους αναβάτες να δείξουν τι μπορούν να κάνουν. Και μετά θα είναι πάλι η σειρά μου. Και ούτω καθεξής."
Ένας στόλος γεμάτος πάθος.
Ένας στόλος γεμάτος πάθος.
Αλλά ο Robert γνωρίζει πόσα χρωστάει στον πατέρα του Anders - τη μόνιμη υποστήριξη και πηγή έμπνευσής του. Ο Anders ήταν πρώην πρωταθλητής μοτοκρός στη Σουηδία και έχει ένα γκαράζ γεμάτο "παιχνίδια", με τα οποία αυτός και ο Robert μπορούν να κάνουν βόλτες υπό οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες. Υπάρχει μια αγωνιστική μηχανή 600 CC, ένα 450 CC Supermoto και μια μηχανή motocross με ειδικά ελαστικά με καρφιά. Στη γωνία μια τροποποιημένη μηχανή μοτοκρός με σασί ανωμάλου δρόμου στο πίσω μέρος. Μοιάζει με όχημα για χιόνια και είναι χωρίς αμφιβολία σχεδιασμένη για περιπέτειες στα χιόνια.
Φρέσκος πάγιος και καινούργια μοτοσικλέτα.
Robert Gull
Μια καινούργια μοτοσικλέτα για μια παλιά ιδέα.
Μια καινούργια μοτοσικλέτα για μια παλιά ιδέα.
Μετά από τη θεαματική του κούρσα, ή καλύτερα μέσα από τον πάγο, είναι εντυπωσιασμένος από τη δυναμικότητα και την αυθόρμητη ισχύ της XR. Ταιριάζει απόλυτα στη ριψοκίνδυνη φύση του, που παρασύρει τον Robert ξανά και ξανά να οδηγεί πάνω στον πάγο. Αλλά επίσης είναι πεισμένος για τη στητή θέση της σέλας της μηχανής και για την άνεσή της: "Η BMW S 1000 XR μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα." Ο πατέρας μου ήθελε πάντα να κάνει ένα μακρύ ταξίδι στη Ρωσία ή στον περίφημο αμερικάνικο δρόμο Route 66. Θα ήθελα να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι μαζί του. Πιστεύω πως η XR με την ταξιδιωτική της ικανότητα θα ήταν η ιδανική μηχανή για αυτό το ταξίδι."
Τα λόγια γίνονται πράξεις.
Τα λόγια γίνονται πράξεις.
Μόλις στη Σουηδία εμφανιστούν πάγος και χιόνι, ο Robert Gull τροποποιεί τις μοτοσικλέτες του εφαρμόζοντας τις πιο τρελές ιδέες για να μπορεί να οδηγεί τον χειμώνα. Η BMW Motorrad συνάντησε για συνέντευξη τον κάτοχο του παγκόσμιου ρεκόρ Guinness, που έκανε σούζα τρέχοντας με 200 km/h πάνω στον πάγο. Ο Robert δεν μιλάει καθόλου παράλογα, αλλά πολύ ευχάριστα για το παγκόσμιο ρεκόρ, τις ρίζες του, την καριέρα του ως οδηγός και για τον στόλο του. Αν και από τη φύση του είναι λίγο τρελούτσικος - ευτυχώς.