GS Trophy 2014.

Μέσα από τον Καναδά σε 7 ημέρες

16 ομάδες από 18 χώρες συναγωνίστηκαν στα Βραχώδη Όρη. Αν προσθέσετε σε αυτές και τις ομάδες οργάνωσης και εφοδιασμού, περισσότεροι από 120 άνθρωποι συμμετείχαν σε αυτή την εκδήλωση μοτοσικλέτας, και για την οποία καλύφθηκαν περισσότερα από 2300 χιλιόμετρα στις καναδικές επαρχίες Alberta και Βρετανική Κολούμπια. 

Η ίδια η οδήγηση ήταν απλά εξαιρετική, με συνδυασμό γρήγορων, μεγάλου μήκους χωμάτινων μονοπατιών, όπου παρεμβάλλονταν δύσκολα κομμάτια σπαρμένα με βράχους, διαδρομές μέσα στα βουνά, διαβάσεις ποταμών και φαινομενικά αδύνατα περάσματα σε μεγάλο υψόμετρο μέσα από μέρη του Καναδά, που μόνο λίγοι Καναδοί βλέπουν. Αρκετό δράμα ξεδιπλώθηκε κατά τη διάρκεια των επτά ημερών σκληρής οδήγησης και των περίπου 20 ειδικών διαδρομών. Κατά μήκος του δρόμου δημιουργήθηκαν φιλίες, επισκευάστηκαν σχισμένα ελαστικά και πραγματοποιήθηκαν διασώσεις, που συνήθως εμπλέκονταν πολλά μέλη της ομάδας που συνεργάζονταν μεταξύ τους και χρησιμοποιούσαν συνδυασμούς ιμάντων μοτοσικλετών και φυσικής δύναμης, όταν κάποιος κάθε φορά αναβάτης δεν κατάφερνε να στρίψει και κατρακυλούσε στην πλαγιά. Ευτυχώς, κανείς δεν τραυματίστηκε σοβαρά κατά τη διάρκεια ολόκληρου του διαγωνισμού.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τα καλυτερα σημεια

Βίντεο με τα καλύτερα σημεία 2014

Το GS Trophy είναι κάτι περισσότερο από μια εκδήλωση πελατών, είναι επίσης μια παγκόσμια γιορτή του τρόπου ζωής της BMW GS. Όμως, δεν έχει νόημα η διοργάνωση αυτής της εξαμηνιαίας συγκέντρωσης επίλεκτων ομάδων αναβατών GS από όλο τον κόσμο, εάν αυτό δεν το γνωρίζει κανείς. Εδώ παίζουν τον ρόλο τους οι ομάδες επικοινωνίας. Το ενδιαφέρον για το Trophy είναι τώρα στο πιο υψηλό επίπεδο χάρη στη μακρά συσσώρευση μέσω των κοινωνικών δικτύων (social media) και της εργασίας των ομάδων, των οπαδών τους στις διάφορες εθνικές αγορές καθώς και των διοργανωτών της εκδηλώσης με την online σύνδεση στο διαδίκτυο και στη διάδοση του μηνύματος του GS Trophy μέσα από όλες τις πλατφόρμες πολυμέσων. Όσον αφορά το ίδιο το γεγονός, η επικοινωνία αυξήθηκε ακόμα περισσότερο, με ομάδες δημοσιογράφων, φωτογράφων και κινηματογραφικών συνεργείων που δουλεύουν μαζί για να εξασφαλίσουν ότι ο κόσμος που παρακολουθεί θα έχει πρόσβαση σε "σχεδόν ζωντανές" ενημερώσεις μέσω της διεθνούς ιστοσελίδας gstrophy.com και των επίσημων καναλιών Facebook, Twitter, Instagram και YouTube της εταιρείας BMW Motorrad. Επιπλέον, κάθε ομάδα έφερε τον δικό της διαπιστευμένο δημοσιογράφο για να οδηγήσει, να βιώσει και να καταγράψει ολόκληρη την εκδήλωση από την δική του οπτική. Τέτοια είναι η φύση της κοινότητας της GS που οι περισσότερες ομάδες ήταν ήδη συνδεδεμένες στο διαδίκτυο πολύ καιρό πριν συναντηθούν πρόσωπο με πρόσωπο ως ανταγωνιστές, πράγμα που συνέβαλε στη δημιουργία μιας "οικογενειακής" ατμόσφαιρας από την πρώτη μέρα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Για όσους ήταν αρκετά τυχεροί να βρεθούν εκεί, ήταν μια ευκαιρία ζωής να μοιραστούν μερικές από τις καλύτερες οδηγητικές σκηνές εντός και εκτός δρόμου στον κόσμο – σίγουρα μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Στο τέλος, υπήρχε το τρίο των νικητών, που ήταν η Ομάδα Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEEU), ακολουθούμενη από τη Νότια Αφρική και τη Γαλλία. Αλλά ρώτησε κάποιον από τους υπόλοιπους ανταγωνιστές από την Αργεντινή, τις ΗΠΑ, την Ελβετία, την Αυστρία, τη Ρωσία, τη Λατινική Αμερική, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, το Μεξικό, την Κορέα, την Ιαπωνία, τη Βραζιλία και την Ιταλία. Θα σου πουν ότι και αυτοί νιώθουν νικητές, απλά και μόνο με τη συμμετοχή τους.  

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.