Ενα τεστ δυναμης επτα ημερων.

Υψηλές θερμοκρασίες, διαβάσεις σε ποτάμια και περάσματα από βραχώδη βουνά

"Η έκτη διοργάνωση του διεθνούς GS Trophy δεν ήταν για δειλούς: οι ομάδες έπρεπε να αντέξουν επτά ημέρες γεμάτες δυσκολίες και καθημερινά σκέλη υψηλής έντασης σε θερμοκρασίες 30 βαθμών. Αυτά περιελάμβαναν εξαντλητικές διαβάσεις ποταμών, κουραστικά ταξίδια μέσα από περιοχές βουνών και δύσκολες δοκιμασίες ευελιξίας. "Ο συναγωνισμός ήταν σκληρός και συναρπαστικός από την αρχή μέχρι το τέλος," σημείωνε ο Heiner Faust, υπεύθυνος πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην BMW Motorrad. Δεν τα μεγαλοποιούσε: Το Int. GS Trophy 2016 ήταν πάρα πολύ καλό. Δοκιμασίες με ονόματα όπως "σπασμένη γέφυρα", "πιτ στοπ", και "ελικοδρόμιο", μόνο υπαινίσσονται το είδος των απαιτητικών καθηκόντων των συμμετεχόντων. Στις επτά ημέρες, οι αναβάτες των GS έπρεπε να συμπληρώσουν 19 δοκιμασίες, που όλες απαιτούσαν οδηγητικές ικανότητες, ευελιξία και ομαδικό πνεύμα. Αλλά αυτές ειδικές δοκιμασίες δεν ήταν οι μόνοι λόγοι για να είναι οι συμμετέχοντες πνιγμένοι στον ιδρώτα. Θερμοκρασίες υψηλότερες από 30°C θύμιζαν το διεθνές GS Trophy 2010 στη Νότια Αφρική. GS Trophy στη Νότια Αφρική. Μαζί με την υψηλή υγρασία της νοτιοανατολικής Ασίας, ήταν από τις πιο ζεστές διοργανώσεις που έχουν γίνει.

Λασπη μεχρι το γονατο

Οι αναβάτες κάλυψαν 1.400 km, περνώντας μέσα από Chiang Dao, Laphun, Mae Sariang και Mae Hong Son. "Οι κυριολεκτικά απαιτητικές διαδρομές σήμαιναν ότι οι αναβάτες έπρεπε να εργαστούν σκληρά και να προσαρμόσουν το ρυθμό τους στις δύσκολες συνθήκες", λέει ο Tomm Wolf, που βοήθησε στην διοργάνωση του International GS Trophy του 2016. Υγρό αργιλικό έδαφος, λάσπη μέχρι το γόνατο και άσφαλτος γεμάτη λακκούβες δημιουργούσαν μεγάλες δυσκολίες στους αναβάτες και στις μοτοσικλέτες τους BMW R 1200 GS.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Οι κυριολεκτικά απαιτητικές διαδρομές σήμαιναν ότι οι αναβάτες έπρεπε να εργαστούν σκληρά και να προσαρμόσουν τον ρυθμό τους στις δύσκολες συνθήκες.
»

Tomm Wolf

Εξοπλισμος για την περιπετεια με enduro

Το διεθνές BMW Motorrad GS Trophy απαιτεί αντοχή, θάρρος και πειθαρχία. Αυτή η παράτολμη περιπέτεια δεν απαιτεί μόνο πολλά από τις ομάδες αλλά και από τον εξοπλισμό.
Αλλά ο εξοπλισμός ήταν ακριβώς η σωστή επιλογή για αυτή την πολύ μεγάλη δοκιμασία ανώμαλου δρόμου και ήταν ικανός να αντέξει τις υψηλές θερμοκρασίες, τις διαβάσεις σε ποτάμια και τα περάσματα από βραχώδη βουνά.
+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσοτερα για τον εξοπλισμο

Πρώτη ημέρα:

Πρώτη ημέρα:

Κανείς δεν είπε ότι θα είναι εύκολο για τους συμμετέχοντες. Η περιπέτεια άρχισε κατ' ευθείαν από την πρώτη ημέρα: μια πολύ δυνατή καταιγίδα έκανε το πρώτο σκέλος απροσπέλαστο, υποχρεώνοντας τους οργανωτές να βρουν εναλλακτική διαδρομή. Οι συμμετέχοντες κάλυψαν περίπου 180 km κατά τη διάρκεια του πρώτου σκέλους από το Chiang Dao στο Pai. Για πολλούς από τους αναβάτες, οι δυσκολίες που αντιμετώπισαν στην διαδρομή και στις δύο δύσκολες δοκιμασίες δεν ήταν τα μόνα εμπόδια: στην Ταϊλάνδη οδηγούν στην αριστερή λωρίδα. Η ομάδα της Αργεντινής τα κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις και τερμάτισε την πρώτη ημέρα στην κορυφή.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δεύτερη ημέρα:

Δεύτερη ημέρα:

Θα έπρεπε να είναι μια γρήγορη ανάβαση 1.686 m. Αλλά τα ελικοειδή ορεινά περάσματα προσέφεραν στιγμές με αίσθηση ανατριχίλας κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης για τις ομάδες. Αυτό μαζί με τρεις σκληρές δοκιμασίες έκαναν τη ζωή τους ιδιαίτερα δύσκολη: δοκιμάζονταν η γνώση τους για τις μοτοσικλέτες, οι οδηγητικές τους ικανότητες και το ομαδικό πνεύμα των οδηγών. Η τελευταία διαδρομή οδήγησε τους αναβάτες μέσα από τη ζούγκλα προς το Mae Hong Son. Στο τέλος της δεύτερης ημέρας οι αναβάτες ήταν εξαντλημένοι αλλά χαρούμενοι όταν στο τέλος σωριάστηκαν στα αεροστρώματά τους μέσα στις σκηνές.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τρίτη ημέρα:

Τρίτη ημέρα:

Από το Mae Hong Son η διαδρομή συνέχισε μέσα από διάφορες ορεινές περιοχές προς το Mae Sariang. Οι δρόμοι ήταν ιδανικοί για γρήγορη οδήγηση. Οι αναβάτες του GS κάλυψαν 265 km με τις μοτοσικλέτες τους R 1200 GS. Δύο πολύ δύσκολες δοκιμασίες είχαν σχεδιαστεί για την τρίτη ημέρα.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τέταρτη ημέρα:

Τέταρτη ημέρα:

Την Τετάρτη, οι αναβάτες του GS έκαναν 136 km σε διαδρομή γύρο από το Mae Sariang και τερμάτισαν στα σύνορα μεταξύ Ταϊλάνδης και Μιανμάρ. Η θέα κατά μήκος των συνόρων προς τη Μιανμάρ έκοβε την ανάσα των αναβατών. Οι ομάδες είδαν επίσης χωριά με σπίτια επάνω σε στύλους, απόμακρα δάση και μικρά αγροτικά ασιατικά χωριά σε αυτό το σκέλος του ταξιδιού. Το οδόμετρο έδειχνε 140 km για αυτή την ημέρα του αγώνα – αλλά οι οδηγοί τα αισθάνθηκαν σαν 280 km. Δεν είναι να απορείς: την ημέρα αυτή οι αναβάτες είχαν να διαγωνιστούν μερικές δύσκολες ειδικές δοκιμασίες. Οι αναβάτες έπρεπε να διασχίσουν νερό και να κάνουν ελιγμό επάνω από ένα κορμό δένδρου στις δοκιμασίες.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πέμπτη ημέρα:

Πέμπτη ημέρα:

Κατευθυνόμενοι ανατολικά για 270 km και εννέα ώρες ευθεία: τα πράγματα σοβάρεψαν στη μέση της διαδρομής του Int. GS Trophy. Οι αναβάτες θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν μερικές κλειστές στροφές κατά τη διάρκεια ειδικής δοκιμασίας. Μια άλλη άσκηση δοκίμαζε την αίσθηση προσανατολισμού του αναβάτη. Οι αναβάτες άρχισαν να ιδρώνουν πάρα πολύ από τη ζέστη και την προσπάθεια κατά τη διάρκεια των σκληρών δοκιμασιών, οι οποίες έπρεπε να ολοκληρωθούν με πλήρη εξάρτηση μοτοσικλέτας. Την πέμπτη ημέρα οι ομάδες είχαν ακόμη μια ευκαιρία, να λάβουν μέρος σε διαγωνισμό φωτογραφίας και να κερδίσουν επιπλέον πόντους. Η ομάδα της Κίνας νίκησε στον διαγωνισμό φωτογραφίας για την ημέρα αυτή με πάνω από 7.000 ψήφους.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Είναι απίστευτο τι μπορεί να κάνει η GS.
»

Dr. Ralf Rodepeter, υπεύθυνος Μάρκετινγκ της BMW Motorrad

Έκτη ημέρα:

Έκτη ημέρα:

Την έκτη ημέρα, η 157 km μακρά πορεία συνεχίστηκε επάνω στην περίφημη διαδρομή Ho Chi Minh, γνωστή για τα εξαιρετικά στενά μονοπάτια της. Δύο ειδικές δοκιμασίες διοργανώθηκαν για τις ομάδες: μια άσκηση στην πλοήγηση και μια σκυταλοδρομία. Οι αναβάτες έδειξαν καταπληκτική ικανότητα κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων δοκιμασιών. "Αυτή ήταν αναμφίβολα μια από τις πιο δύσκολες δοκιμασίες σε GS. Είναι απίστευτο το τι μπορεί να κάνει αυτή η μοτοσικλέτα", λέει ο Ralf Rodepeter, υπεύθυνος Μάρκετινγκ στην BMW Motorrad. Η προσπάθεια και η εξάντληση που βίωσαν οι ομάδες κατά τη διάρκεια των προηγούμενων αρκετών ημερών ήταν εμφανής από τη δεύτερη έως την τελευταία ημέρα. Αλλά να εγκαταλείψουν ούτε που το σκέφτονταν.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Έβδομη ημέρα

Έβδομη ημέρα

Η περιπέτεια του Int. GS Trophy 2016 πλησίαζε στο τέλος της. Αλλά διακυβεύονταν ακόμα πολλά για τις ομάδες στα τελευταία λίγα χιλιόμετρα. Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να κερδίσουν διπλάσιους πόντους στην τελική ειδική δοκιμασία. Έτσι, οι ομάδες τα έδωσαν όλα, ιδιαίτερα κατά την τελευταία δοκιμασία, η οποία απαιτούσε από αυτούς να ξεπεράσουν λοφώδεις διαδρομές και εμπόδια. Η διαδρομή του ημερήσιου σκέλους πέρασε μέσα από τα δάση και τα βουνά της Ταϊλάνδης. Άλλοι οδηγοί enduro από την Ταϊλάνδη, την Μαλαισία και την Κίνα ενώθηκαν με τους συμμετέχοντες υποστηρίζοντας τους για την τελική δοκιμασία τους. Η ευφορία σε όλη την ομάδα των φανατικών φίλων μοτοσικλέτας ήταν τεράστια και έγινε αιτία για μια αξέχαστη ολοκλήρωση του Int. GS Trophy. Τελικά, η ομάδα της Νότιας Αφρικής τα κατάφερε και κέρδισε το Int. GS Trophy 2016 με προβάδισμα 31 πόντων, ακολουθούμενη από τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τελετη απονομης

Οι αναβάτες στην τελετή απονομής την τελευταία ημέρα.

Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.