Η ζωη του Byron.

Από τη Νότια Αφρική στην άλλη άκρη του κόσμου για το GS Trophy.

Οδηγώντας σε παγετώνες από τη ζούγκλα της Νότιας Ανατολικής Ασίας μέχρι την Ισλανδία – για τον Byron Coetsee, τον νικητή του διεθνούς GS Trophy, η οδήγηση της GS άνοιξε έναν κόσμο ευκαιριών. Ο προορισμός της τελευταίας του αποστολής είναι 11.500 χιλιόμετρα βόρεια της γενέτειράς του Cape Town.

Οποιοσδήποτε σχεδιάζει να κάνει ένα διαφημιστικό για τη νέα R 1200 GS πρέπει να επιλέξει προσεκτικά τον τόπο – ειδικά στις μέρες μας που οι παπαράτσι μπορούν να πεταχτούν σε κάθε βήμα. Για την ομάδα λήψης που ταξίδεψε στην Ισλανδία για την τελευταία αποστολή, ήταν πλεονέκτημα πως οι περισσότεροι μοτοσικλετιστές περιπέτειας δεν είχαν ακόμη στα ραντάρ τους την πιο αραιοκατοικημένη χώρα στην Ευρώπη. Αυτό κάνει την Ισλανδία το τέλειο μέρος για τη φωτογράφιση ενός προϊόντος.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Το σπίτι μου είναι σπίτι σου.

Ο πιο διάσημος οδηγός στην εκστρατεία είναι ο 24-χρονος Byron Coetsee κάτοικος Cape Town, που μετά από ένα ιδιαίτερα μακρύ ταξίδι έλαβε φιλικούς χαιρετισμούς από την Inga Birna Erlingsdóttir, την οδηγό της GS από την Ισλανδία, που αγωνίστηκε στον αγώνα γυναικών και επίσης συμμετέχει στην τελευταία διαφημιστική φωτογράφιση για την GS.

Αν και ζουν στα αντίθετα άκρα του πλανήτη, η Inga και ο Byron έγιναν γρήγορα φίλοι χάρη στις κοινές τους εμπειρίες στο GS Trophy. Πριν να αρχίσουν τα γυρίσματα, ο Byron διέθεσε πολλές ημέρες ώστε να βοηθήσει την Inga να διευρύνει τις δεξιότητές της σην οδήγηση εκτός δρόμου. 

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Μου αρέσει να μαθαίνω πώς κάποιος τελειοποιεί τις οδηγητικές του ικανότητες", παραδέχεται ο μακρυμάλλης Νοτιοαφρικανός. Ο ίδιος κέρδισε το διεθνές BMW Motorrad GS Trophy στη Νότια Ανατολική Ασία τον Μάρτιο του 2016 δίπλα στα μέλη της ομάδας του Charl Moolman και John Harris. "Διάλεξα να φτάσω λίγο νωρίτερα ώστε να μπορώ να προπονήσω λίγο την Inga. Έκανε τεράστια πρόοδο. Είναι απόλαυση να το βλέπεις." Αυτό είναι ακριβώς που διακρίνει την παρέα του BMW Motorrad: Θέλουμε να υποστηρίζουμε και να ενθαρρύνουμε ο ένας τον άλλον. Από τότε που κέρδισε το τρόπαιο, ο Byron συνέχεια εντυπωσιάζεται με τη σταθερότητα και υποστήριξη του διεθνούς δικτύου οδηγών που τους συνδέει η αγάπη τους για την GS.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Ήμουν τυχερός με το τρόπαιο που μπόρεσα να οδηγώ μαζί με τους καλύτερους μοτοσικλετιστές, αλλά ποτέ δεν θα είχα φανταστεί πως η εκτίμηση για αυτή τη μηχανή θα μπορούσε να δημιουργήσει μια κοινότητα που γεφυρώνει όλον τον κόσμο. Εν τω μεταξύ έχω φίλους σε όλα τα μέρη του κόσμου – Μπορώ ουσιαστικά να πάω παντού και συνήθως βρίσκω κάποιον όπου μπορώ να μείνω για τη νύχτα." Οι Byron, Charl και John έχουν επίσης κάνει το ίδιο μετά από την επίσκεψή τους στο φεστιβάλ BMW Motorrad Days 2016 στο Garmisch-Partenkirchen, της Γερμανίας. Το τρίο ταξίδεψε σε Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία, Λίχτενστάιν, Ιταλία και Τσεχία και συνάντησε καθοδόν τους ανταγωνιστές για το GS Trophy. Αυτό δείχνει μια από τις αρχές του κόσμου της BMW Motorrad: Ποτέ δεν οδηγείς μόνος.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πως ξεκινησαν ολα

 

Η αγάπη του Byron για δίτροχα άρχισε στο τοπικό γήπεδο μοτοκρός. Όταν ήταν 7 ετών ο πατέρας τον πήγε εκεί. Όταν ο Byron ανακάλυψε μια παιδική μοτοσικλέτα 80 CC, που ήταν προς πώληση, ικέτευσε τον πατέρα του να του την αγοράσει. Ο πατέρας του τού υποσχέθηκε: Αν κατορθώσει να κάνει ένα γύρο μέσα από την άμμο και μπορέσει να ελέγξει το όχημα χωρίς να το κρατήσει με τα πόδια του, τότε θα του το αγοράσει. Τόσο αποφασισμένος τότε όπως είναι και σήμερα, ο Byron τα κατάφερε κάπως – και 2 ημέρες αργότερα ήρθε ο πατέρας του σπίτι με τη μικρή μοτοσικλέτα στο τρέιλερ. Ένα μακροχρόνιο πάθος γεννήθηκε.

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Παρακαλούσα τον μπαμπά μου κάθε Σαββατοκύριακο να με αφήνει να οδηγώ τη μοτοσικλέτα και εκμεταλλευόμουν κάθε ευκαιρία που είχα – ακόμη και στον κήπο μας. Όταν στο σπίτι μας γινόντουσαν επισκευές, χρησιμοποιούσα τον σωρό με την άμμο ως λοφάκι για άλματα. " Ακολούθησε ο πρώτος αγώνας μοτοκρός όπου είχε μεγάλη επιτυχία. Όπως είπε ακολουθώντας τη συμβουλή του πατέρα του όλο και είχε πιο έντονο ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες περιπέτειας.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

"Όταν ήμουν περίπου 14, με έβαλε στη δική του GS και με άφησε να οδηγήσω γύρω από το τετράγωνο με πρώτη ταχύτητα. Κάθισε στη σέλα ακριβώς από πίσω μου. Είχε φοβερή εμπιστοσύνη στις οδηγητικές μου ικανότητες. Αυτό δυνάμωνε τη δική μου αυτοπεποίθηση. Σήμερα και οι δύο μας έχουμε GS και κάνουμε μαζί ταξίδια."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρωτα ταξιδια, μετα τροπαια

 

Με αναρίθμητα ταξίδια ο Byron έχει διασχίσει τη Νότια Αφρική και τη Ναμίμπια. Έγινε εξαιρετικά έμπειρος αναβάτης και τελικά, αφού κέρδισε τοπικούς και εθνικούς αγώνες πρόκρισης συμμετείχε με την ομάδα της Νότιας Αφρικής στο διεθνές GS Trophy. Οι Byron, Charl και John ήταν ιδιαίτερα ενθουσιώδεις και ο καθένας τους ήθελε να είναι ο πρώτος Νότιοαφρικανός που θα έφερνε το τρόπαιο του GS Trophy στην πατρίδα του.

"Όλοι καταλαβαίναμε πως αυτό δεν ήταν για εμάς ως ξεχωριστά άτομα. Θα κερδίζαμε μόνο εάν θα συνεργαζόμασταν. Πριν ξεκινήσει ο αγώνας διαθέσαμε αρκετό χρόνο για να γνωριστούμε καλύτερα. Πήγαμε με τραίνο στο Lesotho και δουλέψαμε στενά με τον δημοσιογράφο Stefan Boshoff. Στην Ταϋλάνδη συμμετείχαμε στον διαγωνισμό όλοι μαζί και αναδειχτήκαμε νικητές εκεί."

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Όπως και οι περισσότεροι συμμετέχοντες στο Trophy πριν από αυτόν, ο Byron θα ήθελε να παραμείνει "μέρος της οικογένειας" και έτσι συμμετείχε και στο επόμενο GS Trophy. Ανάμεσα στις καλύτερες στιγμές του Trophy αυτής της χρονιάς για αυτόν, για πρώτη φορά, συμμετείχε και μια ομάδα γυναικών. Αυτό, κατά την άποψή του, ήταν ένα εξαιρετικά θετικό βήμα για την BMW Motorrad. "Νομίζω είναι πολύ πρώτο που υπάρχουν γυναίκες αρκετά τρελές με τις μοτοσικλέτες GS όπως και εμείς. Είναι φανταστικό που η BMW τους παρέχει τη δυνατότητα να εξελιχθούν περισσότερο και κινήθηκε ακριβώς με τον σωστό τρόπο. Με τη συμμετοχή μιας γυναικείας ομάδας στο GS Trophy, έγινε σαφές με πιστευτό τρόπο πως υπάρχουν πολλές γυναίκες που δικαιούνται μια θέση στην "οικογένεια". Σε έναν χώρο που κυριαρχούν οι άντρες αυτό είναι εξαιρετικά καλό."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εδω και τωρα

Οι τελευταίοι 12 μήνες υπήρξαν πολύ περιπετειώδεις για τον μηχανικό λογισμικού από το Cape Town: Με το που τελείωσε τους τοπικούς και εθνικούς προκριματικούς αγώνες με τη δική του R 1200 GS, μοντέλο του 2009, ανήκε στην νικήτρια ομάδα σε έναν διεθνή αγώνα στη Νότια Ανατολική Ασία – και λίγο καιρό αργότερα, πήγε να οδηγήσει τη νέα GS στην Ισλανδία. Από τη στιγμή που ο ίδιος κάθισε για πρώτη φορά στο πιο τελευταίο μοντέλο, ο Byron είχε πειστεί πως η καλύτερη μηχανή του κόσμου είχε γίνει ακόμη καλύτερη.

"Η GS πάντα υπήρξε μια μοτοσικλέτα θρύλος, αλλά τα τελευταία πέντε χρόνια εξελίχτηκε σε μεγάλο βαθμό – μέσω της εισαγωγής συστήματος ψύξης με νερό όλη η διαδρομή προς αυτήν την τελευταία έκδοση που είμαι τώρα και που, ειλικρινά, είναι σαν να οδηγάει κανείς μια βαριά μοτοκρός μηχανή – απλά φανταστική. Αυτό που δημιούργησε η BMW με αυτήν τη νέα την GS είναι πραγματικά απίστευτο."

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

 

Ο Byron επίσης διαπιστώνει πως η γραφική, συγκλονιστική Ισλανδία με τις ηφαιστειογενείς περιοχές, τους καταρράκτες, τους πάγους και τους θερμοπίδακες αποτελεί τον τέλειο προορισμό για οπαδούς της GS, αλλά επίσης πιστεύει πως δεν μπορείς να νικήσεις τη Νότια Αφρική όσο αφορά περιπετειώδη ταξίδια χάρη στην τεράστια πολυμορφία της. "Χαλίκια, σκληρά Enduro, πλακόστρωτες διαδρομές – στη Νότια Αφρική υπάρχουν απλά τα πάντα από αμμόλοφους στον Ατλαντικό μέχρι τα βουνά Franschhoek, όπου μπορεί κανείς να οδηγήσει 13 περάσματα σε μια μέρα! Και όποιος προτιμάει την οδήγηση σε μη πλακόστρωτους δρόμους θα μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος."

 

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«
Δεν έχω πολύ ελεύθερο χρόνο – είναι αλήθεια. Όταν δεν οδηγώ τη μοτοσικλέτα, σκέφτομαι τις μοτοσικλέτες – Μάλλον έχω εμμονές.
»

Byron Coetsee

Όταν δεν κάθεται πάνω στη μοτοσικλέτα του, ο Byron αναπτύσσει και υλοποιεί εφαρμογές. Είναι ένας πολυάσχολος άνθρωπος, όπως λέει ο ίδιος, έχει ένα αλλόκοτο πάθος για διπλώματα οδήγησης – για το έδαφος, το νερό και για ιπτάμενα οχήματα. Θέλω να είμαι σε θέση να φθάσω σε οποιοδήποτε μέρος της Γης. Γι αυτόν τον λόγο έχω δίπλωμα καταδύσεων, δίπλωμα οδήγησης και δίπλωμα πιλότου. Μόλις αποκτήσω το δίπλωμα ιστιοπλοΐας, το επόμενο θα είναι δίπλωμα για φορτηγά.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.