Η απολυτη μοτοσικλετα.

Πως η HP4 ξεπέρασε την προκάτοχο της.

Σε σχέση με τον προκάτοχο είναι ακόμα πιο γρήγορη, πιο καινοτόμα και αποκλειστική. Με αυτή την έκδοση, βάσει της RR, εμφανίστηκε το πρώτο τετρακύλινδρο μοντέλο HP και η πρώτη μοτοσικλέτα στον κόσμο με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις DDC (Dynamic Damping Control): η HP4.

«
Οι μοτοσικλέτες HP προέρχονται από μία ιδέα, όπου μερικά τρελά άτομα πολεμούν σαν λιοντάρια για το όνειρό τους - μέχρι να γίνει πραγματικότητα.
»

Rudolf Schneider

Project manager HP4

ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΕΝ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

193
HP (142 KW) στις 13.000 σ.α.λ.
999
ccm κυβισμός
112
Nm μέγιστη ροπή στις 9.750 σ.α.λ.
199
Βάρος με πλήρες ρεζερβουάρ/έτοιμη για οδήγηση (με race ABS)
Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 4-κύλινδρος εν σειρά κινητήρας

Στα μάτια πολλών εργαζομένων της BMW Motorrad, η RR είναι ήδη η έξοχη HP. Η πρώτη τετρακύλινδρη sport μοτοσiκλέτα της εταιρείας έχει καταφέρει να φτάσει στην αγωνιστική σκηνή με ένα xτύπημα και να κερδίσει σεβασμό σε χρόνο ρεκόρ. Πρέπει ή μπορεί να κατασκευαστεί μια έκδοση HP του S 1000 RR; Σίγουρα μπορεί. "Για εμάς, ήταν ξεκάθαρο πως πρέπει να κατασκευάσουμε μια HP με βάση την RR", δήλωσε ο τότε project manager και διευθυντής προϊόντος των S 1000 RR και HP4, Rudolf Schneider και Sepp Mächler. "Αυτή η μοτοσικλέτα πραγματικά φωνάζει για μια HP έκδοση."

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

αγωνιστικο πνευμα

 Ο στόχος είναι σαφώς καθορισμένος: κάνει την RR πιο γρήγορη, πιο καινοτόμα και αποκλειστική. Είναι μια περίπτωση όπου έρχονται εξαρτήματα για την μοτοσικλέτα, τα οποία αργότερα μπορούν να παραχθούν σε μεγάλη κλίμακα. Όπως για παράδειγμα η HP2 Sport έδωσε το αγωνιστικό ABS στην RR. Προκειμένου να δημιουργηθούν πραγματικές καινοτομίες από τις ιδέες, η ομάδα ανάπτυξης της HP4 δοκιμάζει και απορρίπτει. Όλοι τους συνέλαβαν στην ανάπτυξη ενός αγωνιστικού πνεύματος. "Όλη η ομάδα πρέπει να αγαπά αυτόν τον τύπο μοτοσικλέτας ", λέει ο Rudolf Schneider. Ο ίδιος όπως πολλοί από τους υπαλλήλους του έχουν εμπειρία στην πίστα αγώνων και γνωρίζουν τι είναι σημαντικό.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

εκτος απο τα παραπανω

"Σε ένα project σαν αυτό, χρειάζεσαι υπερβολικό κίνητρο ", λέει ο project manager. "Υπάρχει μια έκφραση στα γερμανικά που λέει:" Ένα καλό άλογο πηδάει τόσο ψηλά όσο πρέπει. "" Όλοι πήγαμε πολύ ψηλότερα. Τo οράμα που στην αρχή φαίνονταν πολύ μακριά τελικά έγινε πραγματικότητα. Το 2012, η HP4 μπαίνει στην αγορά. Είναι η πρώτη μοτοσικλέτα με ηλεκτρονικό σασί. Ο δυναμικός έλεγχος απόσβεσης (Dynamic Damping Control - DDC) δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να ρυθμίσει εν κινήσει την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς ή την προφόρτιση των ελατηρίων της ανάρτησης.Επιπλέον, η ομάδα ανάπτυξης δεν αφήνει τίποτα έξω από τους αγωνιστικούς όρους :εξάτμιση τιτανίου, σφυρηλατημένοι τροχοί, μέρη από ανθρακονήματα, βελτιστοποιημένο ABS. Στο τέλος δημιουργείται μια δυναμική συσκευή τόσο για πίστα αγώνων και τον δρόμο.

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Εκπαιδευση στην αγωνιστικη πιστα

Με την μοτοσικλέτα HP4, η ομάδα που έχει αναλάβει το project δημιουργεί μια πιο αγωνιστική μοτοσικλέτα, εντελώς διαφοροποιημένη από τις τυπικές μοτοσικλέτες. Η υψηλή ποιότητα και η απόδοση της,την οδηγούν από το εργοστάσιο κατευθείαν στις πίστες.Η BMW Motorrad προσφέρει επίσης την HP4 με ένα ανταγωνιστικό πακέτο: HP μανέτα φρένου και συμπλέκτη, HP ποδηστήρια, HP κινητήρας από ανθρακονήματα. Η HP θα αποτελεί μία ανταγωνιστική έκδοση και θα είναι ένα μελλοντικό bestseller. Με το πιο πρόσφατο μοντέλο της HP, η BMW Motorrad δείχνει και πάλι πόσο διαφοροποιήθηκε η μάρκα. "Η δυναμική που δημιουργήσαμε με την HP μπορεί να βρεθεί σε όλη τη γκάμα μοτοσικλετών σήμερα", λέει ο Rudolf Schneider. «Δεν είναι πλέον αντίφαση να έχουμε μία RR δίπλα από μία GS στο γκαράζ».

+ ΜΑΘΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περισσότερες ιστορίες που μπορεί να σε ενδιαφέρουν.
Κατάλληλες μοτοσικλέτες.
spinner