Η αγωνιστικη μοτοσικλετα boxer.
Πόσο δυναμική μπορεί να είναι η BMW Motorrad; Με την HP2 Sport εκπέμπει έναν αγωνιστικό αέρα και είναι στο δρόμο για την πρώτη τετρακύλινδρη sport μοτοσικλέτα από τη Βαυαρία.

Ολα ή τίποτα. Όσοι επιθυμούν να πετύχουν σαν αθλητές χρειάζονται δύναμη, τεχνογνωσία, θέληση, άριστη φυσική κατάσταση και τεχνολογία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η BMW Motorrad κινητοποιεί τις δυνάμεις της και προετοιμάζεται για το άλμα στο παράλληλο σύμπαν: θήκη, θερμαινόμενα grips και κάθισμα. Καλώς ήρθες στον κόσμο του motosport. Ο διευθυντής προϊόντος Gerhard "Gegesch" Lindner είναι πρώην οδηγός και έχει μια ακριβή κατανόηση του στόχου του project HP. Ένα πνεύμα αισιοδοξίας βασιλεύει στο Μονάχο. Η φιλοδοξία: να δημιουργήσουμε την πιο σπορ και ισχυρή μοτοσικλέτα boxer από ποτέ.
Δικυλινδρος boxer κινητηρας
Οι επιθυμιες του μοτοσικλετιστη
Μαζί με τον project manager Rainer Bäumel, ο Gegesch συγκεντρώνει μια λίστα επιθυμιών. Είναι χρονοβόρο και ακριβό, αλλά στα μάτια της ομάδας, κάθε σημείο είναι απολύτως απαραίτητο. «Τα Σαββατοκύριακα, πήρα μοτοσικλέτες από το στόλο και τις έφτιαχνα », θυμάται ο Gegesch, εκπρόσωπος της BMW Motorrad. Η ομάδα και οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων είναι εξίσου εντυπωσιασμένοι με το χαρακτηριστικό γνώρισμα, όπως ο ίδιος. Ως μοτοσικλετιστής, είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία των racing μοτοσικλετιστών. Έτσι υπάρχουν πιο σημαντικά σημεία στην λίστα επιθυμιών: το πλαίσιο του Öhlin, τα συστήματα φρένων Brembo-Radial, το προστατευτικό εμπρός και οπίσθιο τμήμα του άνθρακα, το ταμπλό 2D από MotoGP, οι σφυρηλατημένοι τροχοί,το racer ABS και η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων HP.
Μια boxer ετοιμη για ολα
Στο τέλος, κάθε στοιχείο της λίστας γίνεται πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν συμβιβασμοί. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας ακτινωτής βαλβίδας με εκκεντροφόρους άξονες είναι υπεύθυνος για όλα. Με 133 hp και καθαρό βάρος 199 κιλά , η HP2 Sport είναι η πιο ισχυρή μοτοσυκλέτα της BMW με κινητήρα boxer μέχρι σήμερα. Τελευταίο αλλά όχι ασήμαντο, η αγωνιστική της διακόσμηση ενίσχυει ακόμα περισσότερο τον αγωνιστικό της χαρακτήρα. Έχοντας το πλεονέκτημα να ελίσσεται με ευκολία στις στροφές των κλίσεων, αυτά δεν βρίσκονται πλέον κάτω από τους κυλίνδρους, αλλά κεντρικά κάτω από το δοχείο λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων. Η παραγωγή γίνεται ειδικά στο εργοστάσιο του Βερολίνου για το σκοπό αυτό. Η προσπάθεια αξίζει τον κόπο: η BMW Motorrad δείχνει την ικανότητά της από άποψη δυναμικής και φέρνει το όνομά της στα βιβλία ιστορίας των αγώνων ως ο πρώτος κατασκευαστής με HP shift assistant, ABS ABS και σφυρηλατημένους τροχούς ως στάνταρ.
το σχεδιο της μοτοσικλετας
Εκτός από τα τεχνικά φινιρίσματα, η HP2 Sport έχει νέο σχέδιο και την καλύτερη εργονομία. Ο Jürgen Fuchs που δοκιμάζει την μοτοσικλέτα , παρέχει ανατροφοδότηση σχετικά με τα χαρακτηριστικά της και ο σχεδιαστής Ola Stenegard τα εφαρμόζει αντίστοιχα ώστε να μοντελοποιηθεί. Έτσι η ομάδα βελτιστοποιεί το σχήμα του ρεζερβουάρ και τη θέση του καθίσματος εξασφαλίζοντας εργονομία που ο Gegesch θεωρεί «εντυπωσιακή». Αυτή η μοτοσικλέτα boxer, έχει ένα ανταγωνιστικό σχέδιο η οποία μετά την εισαγωγή της στην αγορά το 2007 θα συνεχίσει να λάμπει στους αγώνες στο Le Mans, το Magny-Cours και τη Βαρκελώνη.
μια ιδιαιτερα sport μοτοσικλετα
Οι προδιαγραφές για την HP2 Sport υπερβαίνουν κατά πολύ τις πωλήσεις. Η μοτοσικλέτα είναι πρωτοπόρος για το μέλλον. Κατανοεί τυχόν αμφισβητήσεις και σε οδηγεί στο δυναμικό μονοπάτι που έχει επιλέξει η BMW Motorrad. Υπάρχουν πολλά σχέδια για το S 1000 RR στο ντουλάπι. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων ή το racer ABS, αλλά και η εργονομία, όλα ρέουν από τον σχεδιασμό της RR. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα: η BMW Motorrad εισπνέει τον αγωνιστικό αέρα με την HP2 Sport και παίρνει φωτιά. Όταν το διπλό R εισήχθη στην αγορά το 2009, το πρώτο του ταξίδι ήταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike. Είναι στην αρχή ενός νέου κεφαλαίου, το οποίο προάγει σταθερά την υψηλή απόδοση.
Gerhard „Gegesch“ Lindner
Product manager HP2 Sport